עו"ד ידידיה לוונטהל הגיש (10.7.14) לבית משפט השלום בפ"ת תביעת דיבה בסך 100,000 שקל נגד אל-על.
בתביעה נאמר, כי לפני חמישה חודשים שב התובע מניו-יורק לישראל במחלקת עסקים יחד עם לקוח משרדו. לאחר הנחיתה פנתה אליו מנהלת הטיסה בנוכחות כ-20 איש, ושאלה אותו בקול רם, האם בשקית שאחז בידיו יש שמיכה השייכת למטוס.
התובע השיב, כי בשקית אין שמיכה וכי השאלה שלה לא הייתה במקומה. אולם מנהלת הטיסה סירבה להרפות, לטענתו, ורק לאחר שמספר אנשים שנכחו באירוע העירו לה, היא השיבה, כי היא מתנצלת ואולם לתובע אין על מה להלין שכן קיבל שירות טוב במטוס ואף הביאו לו פיג'מה מהמחלקה הראשונה.
לדברי התובע, דברי השקר של מנהלת הטיסה שנאמרו בנוכחות לקוח חשוב ממשרדו, גרמו לו לעוגמת נפש רבה ולפגיעה קשה בשמו הטוב והלבינו את פניו ברבים. לטענתו, התנצלותה של מנהלת הטיסה באה רק לאחר שחזרה על טענות השווא שלה, ומהווה חוסר תום לב. טרם הוגש כתב הגנה.