מועדון לקוחות YOU, מקבוצת אלון ומגה קמעונאות הודיע (יום ג', 4.12.14) על מהלך אסטרטגי חדש לחיזוק נאמנות לקוחות המועדון, וגיוס מצטרפים חדשים. החברה משיקה את ה-YOUDAYS שיתקיים פעמיים בשנה: בקיץ ובחורף.
ימי ה-YOUDAYS יתקיימו במשך חמישה ימים: החל מ-13-9 בדצמבר 2014 במסגרתם יעניק מועדון לקוחות YOU מגוון הטבות והנחות ייחודיות ומשמעותיות של כל הרשתות המאוגדות במועדון, בתחום המזון, דלק,
סלולר, פנאי ועוד, המאפשר למשפחה המרכזת את הקניות היומיומית במועדון YOU, לחסוך עד מאות שקלים בחודש על ההוצאות העיקריות שלה. ההטבות והמבצעים מיועדים לכלל חברי המועדון ולמצטרפים חדשים.
במהלך ימי ה-YOUDAYS, תינתן הטבה משמעותית וייעודית למצטרפים חדשים לכרטיס אשראי פלייכארד במסגרתו יוכלו להשתתף במשחק "FIND AND FLY" ולזכות ב-50 כרטיסי טיסה ליעדי נבחרים באירופה של UP מבית חברת אל על (ברלין, בודפשט, פראג, לרנקה וקייב).
ה-YOUDAYS הינם הימים המשתלמים ביותר לעריכת קניות עבור הלקוחות, וכוללים הנחות של עד 50% על מגוון רחב של מוצרים בכל הקטגוריות והרשתות המאוגדות במועדון.
מהלך זה ילווה בקמפיין פרסומי רחב היקף בעלות של כ-1.5 מיליון שקלים בטלוויזיה תשדרי רדיו, אינטרנט, עיתונות ארצית ובכ-600 נקודות המכירה.
לדברי גיא אבן, מנכ"ל מועדון YOU: " מועדון YOU פועל בעולמות הצריכה המשמעותיים ביותר עבור כל בית אב: מזון, דלק, סלולר. שלושת אלה מהווים את ההוצאות הגדולות ביותר בכל סל צריכה משפחתית, ולכן יתרונו הגדול של מועדון YOU שהוא היחיד שמאפשר ע"י ריכוז של הקניות היומיומיות באמצעותו חסכון של עד מאות שקלים על ההוצאות העיקריות.