|
אנדרי אלפנט, מנכ"ל ונשיא אלוט [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת אלוט תקשורת מסרה (יום ב', 26.1.15) לבורסה כי היא קיבלה שלוש הזמנות חדשות מלקוחות נפרדים שהם מפעילים
סלולריים גדולים במהלך הרבעון הרביעי של 2014 לפתרון אלוט VideoClass, מערכת אופטימיזציית וידאו מודעת-יישומים ומודעת-רשת, המשלבת באופן מלא עם השירות של החברה, אלוט Gateway, במטרה לשפראת איכות ויעילות אספקת הווידאו.
ההזמנה הראשונה התקבלה מאחד מספקי שירותי המובייל בדרג Tier-1 המובילים באזור אירופה והמזרח התיכון, המטמיע את מערכת אלוט VideoClass במטרה למנוע עיכובי טעינת וידאו, ולזרז את הגלישה באינטרנט כדי לשפר את איכות החוויה (QoE) הכוללת של לקוחותיו.
ההזמנה השנייה התקבלה ממפעיל סלולרי גדול רב-לאומי המבוסס באמריקה הלטינית, שבחר במערכת אלוט VideoClass במטרה לחסל את העומס ברשת ולשפר את אספקת הוידאו. ההזמנה בוצעה אחרי תהליך של ניסוי תחרותי מורחב.
כמו-כן, אלוט קיבלה הזמנה נוספת למערכת ה-VideoClass ממפעיל רשת סלולר וירטואלית (MVNO) באירופה. מפעיל זה גם מנצל את יכולות האופטימיזציה באינטרנט של אלוט כדי להאיץ את היענות הגלישה באינטרנט ולהפחית עוד יותר את עלויות משלוח. הפתרון מאפשר למפעיל חיסכון משמעותי על-ידי צמצום ברוחב פס וידאו בשיעור של עד 40% וחיסכון ברוחב פס כללי של עד 20%, תוך שמירה על QoE גבוה.