|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

ש"ס: לא נשתמש במעיין החינוך לבחירות

בתשובה לפניית חדו"ש, ש"ס מפתיעה ומתחייבת כי לא תשתמש במתקני מעיין החינוך התורני ומנהליה במערכת הבחירות הפנייה - בעקבות הקריאה הבלתי חוקית של חברי מועצת החכמים למנהלי מוסדות הרשת להתגייס למערכת הבחירות של המפלגה
02/02/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
רבני ש"ס [צילום: פלאש 90]

מפלגת ש"ס התחייבה, בתשובה לפניית חדו"ש, כי לא תשתמש במתקני ובמנהלי רשת החינוך שלה מעין החינוך התורני לצורכי מערכת הבחירות. כך כתב היועץ המשפטי של המפלגה עו"ד נדב עשהאל למנכ"ל עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון, אורי רגב. רגב שלח לעשהאל מכתב מקדמי לפני עתירה לוועדת הבחירות, בעקבות כינוס הקמת מטה החינוך של ש"ס, בו השתתפו מאות ממנהלי המוסדות ברשת. חברי מועצת החכמים של המפלגה קראו בכינוס למנהלים להרתם למערכת הבחירות.

עשהאל כתב לרגב כי "הנחיתי את אנשי המטה להימנע כליל מהפעלת מנהלי המוסדות לעיסוק בתעמולה". עוד ציין כי "בנוסף פניתי ליועץ המשפטי של רשת החינוך, עו"ד עדי גלס, בבקשה להוציא חוזר מטעם הרשת לכל המורים והמנהלים המאזכר את האיסורים וההגבלות החלים עליהם לעניין עיסוק בפעילות תעמולה... הלה הבטיח לעשות כן מיידית". רגב הביע בתגובה הערכה לתגובתו המהירה והיעילה של עשהאל והדגיש ש"חדו"ש תעקוב אחר יישום ההתחייבות".

כינוס הקמת מטה החינוך של ש"ס היה רצוף לכאורה הפרות של חוקי הבחירות. על הכינוס והדברים שנאמרו בו דווח בשורה ארוכה של כלי תקשורת חרדיים. על-פי דיווח באתר "לדעת", מנכ"ל הרשת "קרא לכל המנהלים לפעול למען התנועה, ׳הרשת כולה בסכנת קריסה 'אם ש״ס תתחזק אנחנו נתחזק׳, אמר". נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב שלום כהן "הרחיב בדברים על חשיבות המערכה הקדושה וקרא לכל אחד להשפיע למען התנועה הקדושה. בדבריו פרץ הגר״ש (הגאון רבי שלום) בבכי ואמר ׳הקב״ה בצער, השכינה בגלות, אנו צריכים לפעול בכל הכח שהממשלה הבאה תהיה טובה לנו שתעזור לעולם התורה׳".

"חבר מועצת חכמי התורה הגר״ש (הגאון רבי שמעון) בעדני בדבריו קרא לציבור להירתם למשימה, ואמר ׳מי שנשאר בבית הוא נחשב מזיק, זה עת צרה, בואו לעזרת ה׳ בגיבורים'". חמורים במיוחד היו דבריו של חבר מועצת החכמים החדש הרב ראובן אלבז: "אתם המנהלים שנבחרתם להיות מובילים של הדור הבא של עם ישראל חייבים ללכת מבית לבית להסביר את הדברים בבתי ישראל, אסור לחכות, צריך לפעול בכל הכח״.

חבר מועצת החכמים, הרב דוד יוסף, בנו של מנהיג ש"ס המנוח הרב עובדיה יוסף, עבר גם הוא על האיסור החמור בחוק להבטיח ברכות בתעמולה הבחירות. "אני מבטיח", אמר יוסף למאות המנהלים, "שכל מי שיפעל, אבא יעמוד עליו בתפילה למעלה להצלחה בכל".

בעקבות הכנס הגיש רגב תלונה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, משרד החינוך ונציבות שירות המדינה. כן העביר את התלונה לעו"ד עשהאל כהליך מקדמי שמטרתו לאפשר לש"ס לפעול לעצירת העבירות ללא צורך בבקשת צו מניעה מיו״ר ועדת הבחירות המרכזית, רגב כתב כי "השימוש המגמתי והממוקד במוסדות חינוך הממומנים מקופת המדינה לצורך קידום הצבעה עבור ש״ס במערכת הבחירות לכנסת פסול, אסור ומקומם". הוא ציין ש"יעילותו אינה מוטלת בספק, וזו בדיוק הסיבה לאיסור החל עליו וחומרת השימוש בו".

לדבריו, "חוזר מנכ"ל משרד החינוך מפרט בהרחבה רבה את האיסורים החלים על עובדי הוראה בדבר תעמולת בחירות, וכמובן אף האיסור הכללי על שימוש במוסד חינוך לצורך תעמולת בחירות". הוא הדגיש כמה חיוני לעצור את השימוש ברשת החינוך במהירות בזמן הקצר שנותר עד הבחירות, כדי למנוע הפיכת 700 מוסדות החינוך של ש"ס למטות בחירות בפועל.

בעקבות תשובת עשהאל, הבהיר רגב ש"לא ניתן להחריג את המורים מהאיסור". לדבריו, "ההיתר שניתן למורים לפעילות פוליטית מחוץ לשעות הלימודים ולבית הספר אינו נותן הכשר לרשת להפעיל אותם או לדרבן אותם לפעילות... יהיה קשה להשלים עם מצב בו מפלגת ש״ס תראה עצמה בת חורין להפעיל את צבא המורים המועסקים במימון המדינה בכ-700 מוסדות החינוך שלה כחיל חלוץ לקידום ההצבעה עבור ש״ס".

תאריך:  02/02/2015   |   עודכן:  02/02/2015
עידן יוסף
+אשתו של בוז'י
22:57 02/02/15  |  עו"ד יוסי דר   |   לרשימה המלאה
אשתו של בוז'י יודעת לשמור על שתיקה (או לפחות על זכות השתיקה). אשתו של בוז'י לא מוציאה את הכביסה המלוכלכת החוצה. אבל...
(בוז'י מי? [צילום: פלאש 90])
+גלאון: לוחם בשחיתות? לפיד צריך להתנצל
21:03 02/02/15  |  
יו"ר מרצ זהבה גלאון נגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "מי שהתנגד להצעות החוק להחלת שקיפות על ועדת השרים לחקיקה, לחוק להחלת שקיפות על תקציב הביטחון ולחוק לחשיפת השקעות חברי ועדת הכספים והכלכלה במניות, ומי שמחזיק כיועצו הקרוב את אורי שני, האיש שעל שמו הוטבע הביטוי 'מושחתים נמאסתם', צריך להתנצל בפני הציבור ובוודאי לא להשיק תוכניות סרק נגד שחיתות. עד מתי ימשיך לפיד לזלזל בציבור ולבנות על דמנציה לאומית תוך שהוא מציג תכניות שקר שכל מטרתן לחפות על כשלונותיו".
+טיבי: תנאי להמליץ על הרצוג - לאו לממשלת אחדות
20:54 02/02/15  |  
ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) אומר כי סיעתו לא תמליץ על יצחק הרצוג להרכיב את הממשלה אם לא יתחייב מראש שלא לחבור לממשלת אחדות עם הליכוד. הוא הוסיף תנאים נוספים בהם ענייני קרקע, תשתיות ונושאי תעסוקה לערבים. לדבריו, בעשור האחרון לא המליצו המפלגות הערביות על מועמד כלשהו ו"אין ארוחות חינם". הרצוג השיב כי למרות הדברים הוא יוכל להרכיב ממשלה בזכות קונפיגורציות מרובות ומיומנות פוליטית שרכש.
+שפירא: חשש לפלילים בהתנהלות בית רה"מ
20:24 02/02/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
יפרסם בדיוק חודש לפני הבחירות את הדוח על מעונות ראש הממשלה  ▪  הודיע לווינשטיין: החומר שנאסף במשרד המבקר "מעלה חשש לפגיעה בטוהר המידות עד כדי חשש למעשה פלילי"
(נתניהו. בעוד שבועיים [צילום: פלאש 90])
+סקר בחירות: 4 מנדטים ליחד
19:58 02/02/15  |  
סקר 'הארץ' בפיקוח קמיל פוקס: הליכוד 25, המחנה הציוני 23, הבית היהודי 14, הרשימה המשותפת 12, יש עתיד 9, כולנו ויהדות התורה 8, ש"ס 6, ישראל ביתנו 6, מרצ 5, יחד 4.
+גלאון: הימין הקיצוני לא מבין דמוקרטיה מהי
19:56 02/02/15  |  
יושב-ראש מרצ הגיבה לביטול השתתפות חברי כנסת מהימין בוועידת ישראל לדמוקרטיה בשל מעורבות הקרן החדשה לישראל בארגון, ואמרה כי הדבר מעיד עד כמה חברי הכנסת של הימין הקיצוני לא מבינים מהי דמוקרטיה. עוד אמרה זהבה גלאון בכינוס בחירות בגן שמואל: "החרם על הקרן החדשה הוא ביטוי למקרתיזם, לסתימת פיות ולהתכחשות מוחלטת לזכות לחופש הביטוי. הימין הקיצוני מנוכר כלפי הרוב המכריע של יהדות העולם שהקרן החדשה היא אחד מכלי הביטוי הבולטים שלו".
+לפיד יציג תוכנית למלחמה בשחיתות
18:18 02/02/15  |  
יו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, יציג מחר (ג׳) את תוכנית מפלגתו למלחמה בשחיתות הציבורית אשר גובשה בהתייעצות עם מומחי המכון הישראלי לדמוקרטיה. הוא יעשה זאת בכינוס של המכון בבנייני האומה.
+מועמד במרצ: עלינו לסגת מרמת הגולן
17:57 02/02/15  |  
אורי זכי, המתמודד לכנסת מטעם מרצ, אמר כי "על-אף שהסכסוך ברמת הגולן אינו דומה לסכסוך הישראלי פלשתיני, אני חושב שתמורת שלום עם סוריה כאשר היא ריבונית ויציבה - עלינו לסגת מרמת הגולן". עוד אמר: "אנחנו כובש זר ביהודה ושומרון שנמצא שם רק בכוח הנשק". הוא דיבר בכינוס (א') ברמת גן.
+לבני: אבו מאזן הפסיד הזדמנות לשלום
17:53 02/02/15  |  
ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) אמרה: "למרות שיש לי ביקורת גדולה על ההתנהלות של נתניהו, חשוב לי להיות הוגנת ולומר שאני מרגישה שאבו מאזן הפסיד הזדמנות אמתית להביא הסכם לבני עמו. התשובה של אבו מאזן לנסיונות לקחת את ההסכם צעד אחד קדימה הייתה חוסר האמון שלו בביבי. הוא ראה את החולשה של ביבי ביחסי החוץ וניצל אותה לטובתו באמצעות דרישות חד-צדדיות שנועדו להשיג מהעולם את ההסכם שהם מייחלים לו". היא אמרה את הדברים בכינוס (א') ברמת גן.
+פירון: הבעיה אינה שרה נתניהו
17:44 02/02/15  |  
ח"כ שי פירון (יש עתיד) התייחס לפרשת הבקבוקים ואמר: "צריך להפסיק לדבר על אשתו של נתניהו. בעיית מחזור הבקבוקים היא לא הבעיה המרכזית שעלינו לדון בה. נתניהו מוביל אותנו לחיים בלי תקווה בכל הסוגיות הבוערות שעל סדר היום של מדינת ישראל. הנהנתנות שלו היא ביטוי ל'אין דרך' שלו- אבל היא לא הבעיה המרכזית. ההעדפה שלי היא לא לראות אותו כראש ממשלה בקדנציה הבאה". הוא אמר את הדברים בכינוס (א') ברמת גן.
+בנט: הלכתי מהר מדי עם אלי אוחנה
17:35 02/02/15  |  
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס לפרישת אוחנה ואמר: "הלכתי מהר מדי עם אלי אוחנה ולמדתי שיעור חשוב על מגבלות הכוח שלי. בליל יום רביעי, הלילה בו החליט לחזור בו מכניסתו לפוליטיקה, ניסיתי במשך שעות ארוכות לשכנעו להמשיך איתנו, אבל הוא כבר הגיע להחלטה". הוא אמר את הדברים בכינוס (א') ברמת-גן.
+הדתיים לירוקים: תורידו את ה-ז' מהשם
16:43 02/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ארגון משפטי טוען כי הוספת האות השביעית לשמה של מפלגת הירוקים פוגע ברגשות דתיים וחושף את המצביעים לפרסומים פוגעניים  ▪  הירוקים: העניין ייבדק משפטית
([צילום: איתמר לוין])
+קרב תרנגולים בין הליכוד לעבודה
14:27 02/02/15  |  מוטי קפלן   |   לרשימה המלאה
מרוב יועצים, אסטרטגים, פרסומאים ויחצנים, שכמה לא מפתיע, פעם עובדים עם הליכוד, ופעם עם העבודה ושותפיה - מעדיפים אותם קובעי הקמפיין, ללכת על הטפל ולזכות לחשיפה בכל מחיר
(שרה נתניהו. שוב במרכז ההכפשות [צילום: פלאש 90])
+לפיד הציג תוכנית חקיקה למלחמה בשחיתות
12:40 02/02/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר יש עתיד בחר את שערי כלא מעשיהו כלוקיישן להצגת תוכנית תשעת צעדי החקיקה נגד שחיתות שלטונית  ▪  יש עתיד תציג את התוכנית כתנאי הכרחי במו"מ הקואליציוני  ▪  בין צעדי החקיקה: איסור מוחלט להתמודדות מורשע בעבירה שיש עמה קלון על משרה ציבורית
(לפיד. שחיתות גואה [צילום: יש עתיד])
+הרבה עשן, מעט אש
10:18 02/02/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כאשר מפזרים את העשן האינטרסנטי משני הצדדים, מתברר שאין יותר מדי בשר במה שמכונה "פרשיות נתניהו"  ▪  בפרשת הבקבוקים אין בינתיים ממצאים פליליים, ופרשת ביביטורס ממילא כבר התיישנה
(אפילו לא טיוטה [צילום: פלאש 90])
+ישראל היום: שדולה בכנסת קשורה לקול אחד
09:50 02/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי הכנסת עמיר פרץ וחיליק בר וכן הח"כ לשעבר יואל חסון עמדו בראש שדולה "לקידום פתרון הסכסוך", עם "קול אחד"  ▪  כולם - מועמדים כיום לכנסת מטעם המחנה הציוני
(יואל חסון. מייסד השדולה)
+אלף בוקי ובקבוקי
09:42 02/02/15  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה
אז יעלה הלחש בחש, אולי כדאי לחקור במח"ש, מי טווה סיפורי בוקי ובקבוקי, הנגזל קוזקי? מי חוזר על אותו דפוס כתוכי, רדיו טיבי מרקחה, קול ששון וקול שמחה, קול כזב הנה זה בא, רעש מהומה - ענות גבורה, בוקר עד ערב חובטים בשרה, על מה עוד תוסיפו סרה
(בנימין ושרה נתניהו. סיפורי בדים [צילום: פלאש 90])
+השופט מצא: מגבלות אנכרוניסטיות על התעמולה
09:01 02/02/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מי שעמד בראש ועדת הבחירות המרכזית ב-1999 טוען, כי האיסור על שידור תעמולה ברדיו ובטלוויזיה פוגע ביכולתם של הבוחרים לשמוע את עמדות המועמדים בשאלות השנויות במחלוקת
(מצא. תלונות הדדיות)
+הגיע הזמן לחשוף את הקלפים
08:42 02/02/15  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
כולם עסוקים עד מעל לראש בבקבוקים, באלכוהול ובכעסיה של שרה נתניהו. הבקבוקים אינם מעניינים איש; מדובר במסע תעמולה נגטיבי ארוך שנים נגד ראש המחנה הלאומי. אני עדיין מחכה למישהו שייצא מהקופסה בטלוויזיה ויאמר שמותחים אותנו
(מסע תעמולה מתמשך נגד הזוג נתניהו [צילום: פלאש 90])
+אל תלמדו אותנו למחזר
08:41 02/02/15  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
בשמאל ממשיכים לנהוג באותן שיטות ובאותן שתיקות  ▪  העיקר - בלי אידיאולוגיה  ▪  דרור אידר שולח את לבני והרצוג למיחזורית
(יצחק הרצוג וציפי לבני [צילום: פלאש 90])
+בנט והבננה של אוחנה
08:35 02/02/15  |  הרב אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
אין ספק שנפתלי בנט עדיין לא הבין מהי מפלגה דתית באמת ולכן החליק כמו שצריך על "בננת אוחנה". בנט הגיע ל"בית היהודי" כדי להופכו לחילוני ימני בהאמינו כי ימין וכיבוש הם היינו הך וזהים כתאומים ל"דתיות-לאומית", גם בלי לשמור מצוות
(אלי אוחנה, נפתלי בנט. גימיק שנועד לשנות צביון המפלגה [צילום: דוברות הבית היהודי])
+לא סתם אמריקה בצבעים
07:59 02/02/15  |  דביר מור   |   לרשימה המלאה
מה משמעות טיב היחסים עם הממשל האמריקני ואיך זה קשור לנאום הצפוי של רה"מ בקונגרס שבועיים לפני הבחירות?
(בנימין נתניהו וברק אובמה [צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ש"ס: לא נשתמש במעיין החינוך לבחירות
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גימי-יהודי מיהודה
2/02/15 15:16
2
שמ
2/02/15 21:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
חלק מהמגבלות בחוק בנוגע לתעמולת הבחירות הן אנכרוניסטיות ואין להן כל טעם סביר. כך סבור אליהו מצא, לשעבר המשנה לנשיא בית המשפט העליון, שהיה יו"ר ועדת הבחירות המרכזית בשנת 1999 וכבר אז ביקש לשנות חלק מן המגבלות. יושבי ראש הוועדות שבאו אחריו חזרו על בקשות אלו, אך ללא הועיל - הוא אומר במאמר המתפרסם בגליון האחרון של בטאון הלשכה, "עורך הדין".
02/02/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
כנראה שהשתגענו. סופית. התקשורת מלאה עד להתפקע בצליל הביקבוק של המגישים והשדרנים העוסקים בהעמקה בפרשת מיחזור הבקבוקים כאילו איננו יודעים שמדובר בפוליטיזציה במסווה. הבקבוקים אינם מעניינים איש; מדובר במסע תעמולה נגטיבי ארוך שנים נגד ראש המחנה הלאומי. לשם השוואה, הציצו ביחס המזלזל של רוב אמצעי התקשורת כלפי חשיפת עמותות השמאל.
02/02/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
הנה זה בא. עדותו של רו"ח יצחק חדד, גזבר מפלגת קדימה שבינתיים התאדתה לה כמו התנועה של ציפי לבני (בעקבות חשיפה של אילה חסון ותחקיר של עמית סגל). אם ממחזרים בקבוקים והאשמות ושלל שטויות - אולי נתמקד בגברת ציפי לבני ושיטותיה ונמחזר את עדותו החמורה של מי שהכיר אותה במפלגתה ההיא. עושה רושם שממחזרים גם כיום את השיטות הללו - השלכת בוץ ורפש על נתניהו, ואם לא עליו - על אשתו או משפחתו.
02/02/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
לא בכל יום יוצא לי להגן על ה"בית היהודי" אבל מסע ההסתה נגד המפלגה הזו, רק משום רצונה לשמור על ציון דתי, הוא המסע הגזעני ולא אי-רצונה לתת לכדורגלן חילוני ללא ניסיון והבנה בפוליטיקה, מקום מטעמה בפרלמנט הישראלי. אין ספק שנפתלי בנט שהכיפה שלו לא הונחה לפני זמן רב על ראשו, עדיין לא הבין מהי מפלגה דתית באמת ולכן החליק כמו שצריך על "בננת אוחנה". בנט הגיע ל"בית היהודי" כדי להופכו לחילוני ימני בהאמינו כי ימין וכיבוש הם היינו הך וזהים כתאומים ל"דתיות - לאומית", גם בלי לשמור מצוות.
02/02/2015  |  הרב אליהו קאופמן  |   מאמרים
"ילדי ישראל גדלים תוך ידיעה שברחבי האזור, ילדים אחרים לומדים כיצד לשנוא אותם. ישראל, מדינה קטנה שבה מתגוררים פחות משמונה מיליון תושבים, מביטה בעולם שבו מנהיגים של מדינות גדולות בהרבה מאיימים למחוק אותה מהמפה. העם היהודי נושא צלקת של מאות שנות גלות, רדיפה וזיכרון טרי של הידיעה ששישה מיליון בני אדם נרצחו פשוט משום שהיו מי שהם". - (ברק אובמה).
02/02/2015  |  דביר מור  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
וינשטיין לשפירא: עדכן אותי על בית רה"מ  /  איתמר לוין, עידן יוסף
צו מניעה לשימוש תעמולתי בחיילי צה"ל  /  איציק וולף
השרים הצביעו טלפונית: אורבך נבצר זמנית  /  איציק וולף
על פרשיית הפרישות מהבית  /  ליאור רזניק
היסטריה של מימון מפלגות  /  איתן קלינסקי
מדרש שמות המפלגות  /  יאיר דקל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il