|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

עצרת ש"ס: "70 חיילים נהרגו בגלל חוק הגיוס"

הרב יורם מימון אמר בעצרת ש"ס בפני חברי מועצת החכמים וחברי כנסת כי 70 לוחמים מתו בצוק איתן כי מבזים את התורה בש"ס מתנערים מהדברים
15/03/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
ש"ס מול יחד. מי הנאמן [צילום: פלאש 90]

"הפסדנו במלחמת לבנון השנייה כי צה"ל לא סמך על אלוהים"
עידן יוסף
השר אלי ישי, שהיה חבר בקבינט בתקופת המלחמה, אמר כי הצבא ניצח במלחמת ששת הימים משום שלא נשען על כוחו ועוצם ידו, אלא נשא עיניו לשמיים
לרשימה המלאה

התנערות ללא מחאה
לפני שמונה שנים דווח כאילו אמר הרב עובדיה יוסף שהחיילים במלחמת לבנון השנייה נהרגו כי לא שמרו מצוות. דיווחים על כך גרמו לו עוול. "התכוונתי לחיילים בתקופת המקרא", הבהיר למקורביו. אולם מי שבאמת הבין את הדברים כלל לא נזקק להבהרה מובנת מאליה זו. בחילונית מדוברת אמר הרב כזאת: לצבא של פעם התגייסו רק צדיקים, חיילים שאפילו עבירות קלות לא היו בידם. קיום מצוות הוא ביטוח לשמירה. ביטוח, סוג של סגולה, לא אבטחה. ממילא ההשלכה ברורה: מי שיוצא לקרב כשבאמתחתו תורה ומצוות מוגן יותר מאשר זה שיוצא בלעדיהם. ברמה הארצית דומה הדבר למי שיוצא למערכה מבלי להצטייד באפוד, שכפ"ץ וקסדה. סיכוייו של זה האחרון להיפגע גבוהים מאשר מי שמיישם את הוראות הבטיחות.
הרב עובדיה הבהיר בעבר כי גם הוא אינו מבין בחשבונות שמיים. לכן טוב עשתה ש"ס שהפעם, כנראה בהשפעת הבחירות, חרגה ממנהגה לגונן על הבלים שמוציאים מקצת הרבנים המזוהים עימה כאילו הם יודעים את סודותיו של האל. אולם מה שמטריד הוא היעדר המחאה מצד יתר הנוכחים בכינוס לשמע דברי הבלע שהשמיע הרב מימון.
▪ עידן יוסף

במבצע צוק איתן נהרגו 70 חיילי צה"ל בשל חוק הגיוס שעבר בכנסת האחרונה. כך טוען אחד מתומכי ש"ס וראש בית המדרש "יביע אומר", הרב יורם מימון.

הוא דיבר בעצרת של המפלגה במוצאי שבת, שהתקיימה בבית הכנסת היזדים, בהשתתפות חברי כנסת של ש"ס וחברי מועצת חכמי התורה. "רק בני תורה הם הביטחון ל המדינה", אמר הרב מימון בהקלטה שהובאה ברשת ב'. "תראו, אחי ורעי, "אלפי טילים נורו על אזור הדרום ולא נפגע אפילו אדם אחד [בניגוד לדבריו, נפצעו וגם נהרגו, ע.י.]. במלחמה האחרונה, נהרגו שבעים חיילים. מדוע נהרגו שבעים חיילים? הם הצביעו...הם הרימו את ידם בחוק שאומר לבזות את התורה הקדושה. [כאשר] הם אמרו שבחורי ישיבות יתגייסו - הם הסירו מעליהם את כיפת הברזל. הביטחון הוא רק דבר אחד - כמה שיותר יהיו בני תורה, כמה שיהיו יותר בחורי ישיבות. כמה שיתבטל חוק הגיוס, כמה שנתרום את עצמנו לתורה יותר - זה יהיה הביטחון של המדינה".

הרב מימון הוסיף כי הדרך היחידה להתמודד עם הגרעין האירני היא באמצעות חזרה בתשובה של כל עם ישראל. "ראש הממשלה שלנו מודאג מהאיום האירני, כולנו מודאגים. הפתרון היחיד לאיום האירני זה לא נאום בקונגרס בארצות הברית. הפתרון היחיד זה שעם ישראל כולו יחזור אל השם".

חבר מועצת חכמי התורה הרב דוד יוסף אמר בעצרת בשכונת הבוכרים בירושלים כי מי שלא יצביע בעבור ש"ס כאילו מרים את ידו על הרב עובדיה יוסף.

ממפלגת ש"ס נמסר בתגובה כי הם דוחים את הדברים ומתנערים מהם: "עמדת מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס ויו"ר התנועה אריה דרעי ידועה וברורה - חיילי צה״ל שחרפו נפשם למען עם ישראל ומדינת ישראל נהרגו על קידוש השם והם קדושים שכולנו חבים להם".

תאריך:  15/03/2015   |   עודכן:  15/03/2015
עידן יוסף
+שטבון: נאמנים לכל הארץ ולא רק לגושים
23:22 15/03/15  |  
ח"כ יוני שטבון (יחד) אמר בעצרת הימין: "מה רוצה אותו מחנה ציוני? הוא רוצה לשבור את החלום הציוני. הוא רוצה לחלק את הארץ". הוא דיבר על חזון רשימתו ואמר: "אנחנו נאמנים לארץ כולה. לא לשטח סי או לגוש כזה או אחר, לא בגלל טילים על נתב"ג או גבול 5 דקות מכפר סבא. לא בגלל איום החמאס או מחבלי אבו מאזן. אנחנו נאמנים לארץ, נקודה". הוא התחייב לסייע לנתניהו להחיל את הריבונות הישראלית על כל שטחי הארץ ולסייע לו לשמור ולחזק את זהותה היהודית של מדינת ישראל.
+שקד: רק ממשלת ימין תהא נאמנה למורשת
23:15 15/03/15  |  
חברת הכנסת איילת שקד אמרה בעצרת הימין: "באנו להביע אהדתנו וגאוותנו במדינת ישראל. בשמאל מציגים את מה שקורה כאן כגהינם עלי אדמות. אנו שומעים מהם היום צלילים מוכרים, הבטחות. שמענו את ההבטחות האלה ב-92' וב-99'. הבטיחו שלום וקיבלנו רקטות, קיבלנו את הפיגועים הדיפלומטיים, המרמרה ודוח גולדסטון. ממשלה שאינה ממשלת ימין תרוץ אחוזת אמוק להסכמים. רק ממשלת ימין תהיה נאמנה למורשת של 3,000 שנה".
+בגין: כחלון עושה קולות לימין
23:13 15/03/15  |  
בני בגין מועמד ברשימת הליכוד אמר בעצרת הימין: "בוז'י ולבני יפעלו להפקרת שומרון ויהודה גם ללא הסכם, כמו שהיה בעזה. אז יצטערו אנשי ימין אדישים שלא הלכו לקלפי, אז ההפגנות לא יועילו. כעת, יש כאלה שמציגים עצמם כדובריו של אבי, מנחם בגין, עלי אדמות. אבל אני הכרתי את מנחם בגין יותר מכל אדם חי. כחלון עושה קולות לימין, אך אם יתאפשר לו יצטרף לממשלת שמאל. היזהרו מחיקויים!".
+אורי אריאל: אובמה והפלשתינים מתערבים בבחירות
23:12 15/03/15  |  
השר אורי אריאל אמר בעצרת הימין: "נמשיך לבנות בארץ ישראל - בירושלים והשומרון. בשמאל מבקשים להראות שהמדינה שלנו חלשה ורעה, ואנו אומרים טובה הארץ מאוד-מאוד. הפלשתינים, אובמה ומדינות זרות מתערבים בדמוקרטיה הישראלית, אבל אנחנו ננצח. נבנה ביהודה ובירושלים, בגליל, בנגב ביהודה ובשומרון - ואנחנו לא מתנצלים על כך".
+ישראל כ"ץ: בוז לגרבוז
23:10 15/03/15  |  
השר ישראל כ"ץ בעצרת הימין: "אני קורא מכאן בוז לגרבוז! בוז לגרבוז וחבריו על דברי ההבל האלה ועל עומק השנאה. ביום שלישי הקרוב בואו וניתן להם תשובה ניצחת בקלפי!". עוד הוסיף כ"ץ: "את בוז'י וציפי לא באמת מעניין יוקר הדיור בת״א ומחיר מוצרי המזון - הם צובעים את הכל בשחור כדי להחליף את השלטון. בשבוע שעבר היו כאן בכיכר אלפי אנשים שהובאו מכל רחבי הארץ באוטובוסים, שמומנו בידי ארגונים וממשלות זרות, שמטרתם להפיל את רה״מ בנימין נתניהו, ואת המחנה הלאומי מהשלטון. הם רוצים להציב בראש המדינה את בוז׳י ואת ציפי".
+ליברמן לא הגיע לעצרת הימין
23:09 15/03/15  |  
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לא הגיע לעצרת הימין. שרון גל מועמד ברשימה, אמר: "לפני שבוע במקום הזה היו הרבה דגלים אדומים. היום יש כאן הרבה דגלי כחול-לבן. אנחנו אומרים בקול ברור - אנו ישראלים גאים, אוהבים את ישראל אוהבים את צה"ל. לצערי, היום אנשי החמאס עומדים בלי פחד מול לחיילינו, אנו נחזיר להם את הפחד ונשמור על ארץ ישראל".
+מכה לליצמן: הפלג הירושלמי בעד ישי
22:35 15/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בבחירות הקודמות תמכו אנשי הפלג הירושלמי ביהדות התורה אולם הפעם צפויים להעביר את תמיכתם לרשימת יחד  ▪  הרב שמואל אוירבך רמז לכך בנאומו כשציין שהוא בעד איחוד יראי השם ושאין זו העת לשחק במספרים
(הרב אוירבך. "עת צרה")
+כחלון: צעירים לא ירדו מהארץ בגלל האירנים
20:17 15/03/15  |  
יו"ר כולנו, משה כחלון: "עוד לא ראיתי צעיר וצעירה אחת שעזבו את הארץ בגלל האיום האירני או בגלל דעאש, אבל פגשתי בחו"ל הרבה צעירים שעזבו את המדינה כי איבדו את התקווה. אני אומר לצעירים הללו ומתחייב שאפשר לפתור את בעיית הדיור ואת בעיית יוקר המחייה. אנחנו נפתור אותן".
+דיווח: נתניהו סגר תיקים עם יהדות התורה
20:15 15/03/15  |  
דיווח בחדשות10: נתניהו הציע תיקים ליהדות התורה. תפקיד סגן שר הבריאות יגיע ליעקב ליצמן וכיו"ר ועדת הכספים ישמש משה גפני.
+הרצוג בכותל: "אשמור על ירושלים"
20:13 15/03/15  |  
יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג ביקר לפנות ערב בכותל המערבי. הרצוג קרא את פרק צ"א בספר תהלים, נשא תפילה קצרה והטמין פתק בין אבני הכותל. הרצוג הגיע לכותל לאחר שביקר בקבר סבו הרב הראשי הראשון לישראל יצחק אייזק הלוי הרצוג וסבתו הרבנית שרה הרצוג. בצאתו מהכותל אמר: "משפחתי נטועה וקשורה בעבותות לירושלים מזה דורות ואני מאלה האומרים יום-יום לירושלים עירך ברחמים תשוב. אני אדע לשמור על חוזקה ועצמתה של ירושלים ועל תושביה במעשים, ולא רק במילים, יותר מכל מנהיג אחר"
+בכירים במחנה הציוני: לבני פוגעת בנו
20:06 15/03/15  |  
בכירים במחנה הציוני מאשימים את ציפי לבני בכך שהיא עלולה להוריד שניים שלושה מנדטים מהרשימה בשל התעקשותה לרוטציה, דבר שלדעתם מבריח מצביעים (חדשות10).
+נתניהו: נכונן ממשלה יהודית יציבה
19:36 15/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפגן כוח של מפלגות הימין בכיכר רבין  ▪  בנט לכחלון: בשביל להוריד את יוקר המחיה, אדון כחלון, לא צריך לחלק את ירושלים  ▪  ישי: בלעדינו לא תהיה ממשלת ימין
מפגן כוח [צילום: AP]
מגוון מפלגות [צילום: AP]
+אלקין: נגד מדינה פלשתינית? מוטב שתצביעו בנט
19:28 15/03/15  |  
ח"כ זאב אלקין (הליכוד) מפתיע ואומר כי רק הבית היהודי יוכל להבטיח במאת האחוזים שלא תהיה מדינה פלשתינית. בראיון לרדיו גלי ישראל אמר: "איך צריך להרגיש בוחר שהוא נגד מדינה פלשתינית. כשהוא מצביע לליכוד - הוא מצביע למפלגה שהרוב שם גם נגד מדינה פלשתינית, אבל אולי לא כולם, או להצביע לבית היהודי ששם מאה אחוז נגד מדינה פלשתינית. אם הוא רוצה להרגיש צודק לגמרי אז יכול להיות שנכון עבורו להצביע לבית היהודי, הוא ירגיש שלם עם עצמו במאה אחוז", דברי אלקין.
+שפיר: לפתוח בחקירה נגד הבית היהודי
17:48 15/03/15  |  
חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) פנתה ליועץ המשפטי לממשלה ולוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לפתוח בדחיפות בחקירה נגד הבית היהודי. שפיר מאשימה את השרים נפתלי בנט ואורי אריאל כי שיחה שקיימה צמרת המפלגה בשבוע שעבר עם ראשי גרעינים תורניים, ישיבות ומכינות תחת הכותרת "היערכות ליום העצמאות״ הייתה למעשה מסווה כדי לגייס את המשאבים של מוסדות החינוך התורניים לטובת ניצחון הימין בבחירות, אחרת עלול התקציב למוסדות אלה להיפסק.
+נאסרה הופעת אמנים בעצרת הימין
17:30 15/03/15  |  
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית סלים ג'ובראן התיר לקיים את עצרת הימין בכיכר רבין בתל אביב. בהחלטה בעתירות מרצ קבע ג'ובראן לגבי מועצות מקומיות כי אין לעשות לטובתה שימוש במשאבי ציבור, ואין לכלול במהלכה, או לפניה או אחריה, הופעות של אמנים. נוכח השיהוי לכאורה בהגשת שתי העתירות, לא ניתן צו להוצאות.
+לפיד: ביבי ובוז'י יחזירו ממשלות מנופחות
16:08 15/03/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר יש עתיד סייר בדרום יחד עם בכירי מפלגתו  ▪  "ביבי ובוז'י רוצים לבזבז על עניינים פוליטיים את הכסף שצריך להגיע לאזרחי ישראל"
(לפיד בשדרות. 'שטח חזק' [צילום: אלעד גוטמן])
+ג'ובראן פסל את המילים 'קץ למסתננים'
15:48 15/03/15  |  איציק וולף
יו"ר וועדת הבחירות השופט סלים ג'ובראן הורה (יום א', 15.3.15) למפלגת יחד להסיר מתשדיר הבחירות את המשפט "קץ למסתננים". זאת בטענה כי מדובר במשפט גזעני. מדובר בתשדיר שתוכנן להיות משודר היום ברשת ב' ובגלי צה"ל ובו נאמר בין השאר המשפט "הגיע הזמן לשים קץ לוויתורים המדיניים, לטרור ולשליחיו, למסתננים ולעובדים הזרים". מפלגת יחד מסרה בתגובה כי החלטת השופט ג'ובראן מצטרפת להחלטות השונות של שופטי בג"ץ כנגד תושבי דרום תל אביב ושאר הישובים בהם מתגוררים המסתננים.

+המנהיגות הערבית-ישראלית לאן?
15:24 15/03/15  |  רבקה שפק ליסק   |   לרשימה המלאה
התמונה המצטיירת היא שהרשימה המאוחדת מגלה יחס שלילי ואף עויינות כלפי הציונות. מכאן, שקיימים ספקות קשים אם הרשימה המשותפת מכירה בישראל כמדינה יהודית. נוצר הרושם שקיים פער בין שאיפות ההשתלבות של ערביי ישראל לבין חוסר הרצון של מנהיגיהם בהשתלבות
(איימן עודה. פער בשאיפות [צילום: מן הטלוויזיה])
+הקהילה הגאה והכנסת ה-19
15:02 15/03/15  |  יונתן לוי, ליאת שלזינגר   |   לרשימה המלאה
בשנים האחרונות איבדה ישראל את מעמדה כאחת המדינות המתקדמות בעולם בכל הקשור לחקיקה להט"בית. למרות שהכנסת האחרונה הכילה את "הגוש הגאה" הגדול ביותר בתולדות המדינה, היא הצליחה להעביר חוק להט"בי אחד בלבד - שהגיע בכלל משורות האופוזיציה  ▪  דוח חדש מבית מולד מציע ניתוח פוליטי מפורט לתופעה
(מיעוט בחקיקה למען הקהילה [צילום: פלאש 90])
+כחלון: לא ראיתי צעירים שעזבו בגלל אירן או דאעש
14:45 15/03/15  |  איציק וולף
יו"ר כולנו, משה כחלון, הצהיר כי הוא מתחייב בפני הצעירים במדינת ישראל כי יפתור את בעיית הדיור ואת בעיית יוקר המחיה. "עוד לא ראיתי צעיר וצעירה אחת שעזבו את הארץ בגלל האיום האירני או בגלל דאעש, אבל פגשתי בחו"ל הרבה צעירים שעזבו את המדינה כי איבדו את התקווה. אני אומר לצעירים הללו ומתחייב שאפשר לפתור את בעיית הדיור ואת בעיית יוקר המחיה. אנחנו נפתור אותן", אמר בסיור שערך בקניון עזריאלי.

+למי אצביע בבחירות ומדוע
14:40 15/03/15  |  יהודה דרורי   |   לרשימה המלאה
שיהיה ברור שאני מאוד מעריך את תרומתו של נתניהו לעמידה זקופה של ישראל כנגד עולם האנטישמי, בניהול המערכה נגד אירן, בעמידה נגד האויב ונגד עויינות אובמה
(מתלבט [צילום: פלאש 90])
+כחלון יעוף
14:25 15/03/15  |  יגאל כנען   |   לרשימה המלאה
קבוצת האנשים שהביא איתו היא "מן הגורן ומן היקב", אין לו עבר כמפלגה, אין לו נוער, אפילו אין לו עתיד: הוא אפילו אומר שיתכן כי המפלגה לא תתקיים אחרי מערכת בחירות זו. כחלון הוא פיקציה
(משה כחלון. פיקציה? [צילום: תמיר ברגיג])
+זמן מהפך ולא זמן מערך (1)
14:19 15/03/15  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
יש סיכוי להחליף את שלטון השמאל, להקים ממשלת ימין אמיתית, ולהחזיר את ישראל לפסים של ציונות אמיתית, של שפיות מדינית ושל הרתעה ביטחונית  ▪  יש לזכור שכאשר הוקמה ממשלת שמאל (רבין) ב-92' קיבלנו את אסון אוסלו ושכאשר הוקמה ממשלת שמאל (ברק) ב-99' קיבלנו את מלחמת אוסלו. אסור להקים ממשלת שמאל (בוזילבני) ב-2015. חבל על הדם הרב שיישפך במסגרת "שלום" שקרי
(מהווים איום על עתיד מדינת ישראל. לבני והרצוג [צילום: פלאש 90])
+דיור ומחיה בכבוד - לאמנה רב-מפלגתית
14:11 15/03/15  |  מרדכי שחם   |   לרשימה המלאה
שטחי קרקע פנויים, ריקים וזמינים, עליהם ייבנו מבני-מגורים לציבור נזקקים רחב - יכולים כבר מזמן לשמש לייעודם זה; גם אם לתקציב-המדינה נוספו מיליארדים ללא העלאת מיסים כללית נזקם של נצרכים רבים נותר בלתי-הפיך
(הפרחת סיסמאות [צילום: פלאש 90])
+מרזל: בלי יחד לא יוכל נתניהו להיות ראש ממשלה
14:07 15/03/15  |  איציק וולף
מועמד מספר 4 ברשימת מפלגת יחד לכנסת, פעיל הימין ברוך מרזל, טוען כי אם מפלגתו לא תעבור את אחוז החסימה, לא יוכל נתניהו להקים ממשלת ימין. "ללא יחד, נתניהו לא יהיה ראש הממשלה ובנט יוכל לכהן לכל היותר כיושב ראש הועדה לביקורת המדינה מטעם האופוזיציה", טען בכינוס בחירות שהתקיים במעלה אדומים.
+הזדמנות אחרונה - להשפיע
13:35 15/03/15  |  אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה
מי שמצביע למחנה הציוני מקבל 1+1 במבצע. הרוטציה - היא מחלה שקשה לרפאה וקשה להבינה. אין אפשרות מעשית, בתקופה לא יציבה של תקופת שלטון מוגבלת, בשל לחצי קואליציה, ללמוד, לבצע, לשנות ולהשפיע. נתניהו והליכוד ניהלו קמפיין גרוע, לא אפקטיבי ולא יעיל, והראיונות של נתניהו ותכנם באו באיחור
(פתקי הצבעה. הזדמנות אחרונה לשמור על ביטחון ישראל [צילום: פלאש 90])
+הפתרון - תיקו
13:12 15/03/15  |  גורי גרוסמן   |   לרשימה המלאה
יש לייחל לטובת כולנו, שתוצאת הבחירות תהיה תיקו בין שני הגושים שיאנוס אותם להקים ממשלה אחדות, שהמשימה הבלעדית שלה תהיה להביא לאישור הכנסת חוק לשינוי שיטת הבחירות והממשל
(בחירות 2015. יש לשנות את שיטת הבחירה [צילום: פלאש 90])
+הנאום המצופה מההנהגה החדשה
12:51 15/03/15  |  מתי דוד   |   לרשימה המלאה
תומכיו של אובמה ומתנגדיו של נתניהו הקימו כבר את "צוות 100 הימים" בתקווה שאמנם המהפך הפוליטי עומד להתגשם בבחירות. קבוצת הוגי דעות מדיניים של מחנה השלום, הקרוי "חזון ופתרון", הכין כבר טיוטא עבור נאומו הראשון של רה"מ החדש
(נתניהו בקונגרס. הנאום האלטרנטיבי כבר נכתב [צילום: AP])
+הרצוג: בשל יותר מנתניהו בשנת 1996
12:36 15/03/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת העבודה טוען כי הוא טוען לכס ראש הממשלה כאשר ברזומה שלו יותר ניסיון משהיה לראש הממשלה לפני הקדנציה הראשונה שלו ומשהיה לנשיאים האמריקנים טרומן ואובמה  ▪  "הייתי מסביר למנהיגי העולם מהי עסקת גרעין טובה ומהי עסקה רעה"
(הרצוג. אנהל דיון ענייני עם אובמה [צילום: פלאש 90])
+אימא סליחה, אך הפעם אצביע ליכוד
12:26 15/03/15  |  גיא רוה   |   לרשימה המלאה
הסברתי לבני שאני מצביע לפי פרמטר אחד בלבד והוא קידום טובת כל ילדי ההורים הגרושים
(כי לילד מגיע אמא וגם אבא [צילום: פלאש 90])
+מי יקבל את הקול המכריע?
12:16 15/03/15  |  אלכס טנצר   |   לרשימה המלאה
נכון להיום, רק שתי מפלגות מקבלות תמיכה גדולה של המגזר: ישראל ביתנו והליכוד  ▪  לפי הערכות, הצלחתם בקרב דוברי רוסית נובעת לא בגלל הצלחתם, אלה בגלל כישלונות המתחרים
(מחזרים אחרי קולות [צילום: פלאש 90])
+הגיגים אחרונים לפני הבחירות
11:49 15/03/15  |  יורם דורי   |   לרשימה המלאה
זו מערכת הבחירות שבה הגיעו העיתונים לשיא של מגמתיות בדיווחים ולא רק בפרשנויות ובעיקר בכותרות. עיון בשני העיתונים המרכזיים בישראל 'ידיעות אחרונות' ו'ישראל היום' מגלה לעיני הקורא שתי מדינת ישראל. זו של ידיעות וזו של ישראל היום
(הפך למשאל בעד או נגד נתניהו [צילום: איתמר לוין])
+ועדת הבחירות: להשיב עד 12:00 לעתירת מרצ נגד עצרת הימין
11:42 15/03/15  |  איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות, השופט סלים ג'ובראן, הורה לליכוד, לבית היהודי, לישראל ביתנו, למועצות האזוריות גוש עציון, בקעת הירדן, הר חברון ובנימין ולמועצה המקומית אריאל להשיב עד לשעה 12:00 בצהריים על עתירת מרצ נגד מימון ציבורי לעצרת הימין שמתוכננת להתקיים היום בכיכר רבין בתל אביב.
+"פרשיות שרה מייצרות אמפתיה כלפי נתניהו"
11:35 15/03/15  |  רותם דנון   |   לרשימה המלאה
"נתניהו מצטייר כאדם אשר נוסף על כל העיסוקים התובעניים כראש מדינה, נאלץ לטפל גם באישה הזקוקה לטיפול. הדבר מייצר כלפיו אמפתיה. כשאני מתאר לעצמי את ראש ממשלתי, בשעה שתיים אחר חצות, נאלץ לעסוק בשאלת החלב, קרטון או שקית - אז באופן טבעי, אינסטינקטיבי ואנושי בא לי לעזור לו"  ▪  כמה שאלות לאמנון אברמוביץ', על נתניהו ועל יכולת השרידות המופלאה שלו
(אברמוביץ'. ראש ממשלה צריך סביבת עבודה נוחה)
+לא למחנה השנאה והשקר
11:32 15/03/15  |  אליעזר רפופורט   |   לרשימה המלאה
בעת חרום זו אני קורא לעם ישראל לא להתפתות לאשליות השווא של השמאל. בעת חרום זאת, חובה על כל ישראלי אחראי וחפץ חיים להצביע למחנה הימין. משבר הדיור, יוקר המחיה וכו' - חשובים ככל שיהיו, קטנים הם כאשר עצם קיומנו כאן בסכנה
(יצחק הרצוג, ציפי לבני. מקסם שווא [צילום: פלאש 90])
+תנו לנתניהו עוד קדנציה
11:19 15/03/15  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
אין סיבה אמיתית ודחופה, שהממשלה המכהנת זה שנתיים בלבד, עם שריה היעילים ברובם, לא תכהן עוד קדנציה, כדי שתוכל להמשיך את פעולותיה המבורכות
(על כולנו לבחור נכון [צילום: פלאש 90])
+בגובה העיניים
11:19 15/03/15  |  משה כרמל   |   לרשימה המלאה
ביבי, למה צריך את הפומפוזיות, את פולחן האישיות, את התעמולה?  ▪  למה לא פשוט לדבר? דבר איתנו בגובה העיניים
([צילום: פלאש 90])
+כוס התרעלה של השמאל
11:16 15/03/15  |  יניב שלום   |   לרשימה המלאה
כיצד שתו הישראלים את הרעל שטופטף אל כוסם במשך שנים, רעל שיביא אותם אל קיצם
(קמפיין השמאל. הכוס מלאה ברעל [צילום: איתמר לוין])
+איגרת דחופה למצביע הנבוך
11:13 15/03/15  |  ארווין קליין   |   לרשימה המלאה
אפס קשישים תוך שנה - האם הרצוג מתכוון גם לביבי המבוגר ממנו בעשור ושנה ואולי הוא וציפי מתכוונים להביא בייבי חדש לזירה?
(כי מוכרחים לבחור [צילום: פלאש 90])
+כשרון הקוסמות של נתניהו
11:06 15/03/15  |  נסים גבאי   |   לרשימה המלאה
נתניהו בקסם הפוליטי הבלתי מוסבר ו/או הלא מנותח לקרביו שלו – החליט שהעם חייב לראות מולו בחירה חדה בו או "בהם"... וראו זה "פלא", הבחירות אכן מתנהלות בכיוון הזה בלבד
(בנימין ושרה נתניהו. להיות מלך בחסד או בכוח [צילום: פלאש 90])
+השר ליברמן יגיע בצהריים למערת המכפלה
10:33 15/03/15  |  איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, יגיע בשעה 13:00 לביקור במערת המכפלה בחברון יחד עם חברי כנסת ועם מועמדים ברשימת ישראל ביתנו לכנסת. בשבוע שעבר ביקר יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, במערת המכפלה והצהיר כי חברון תישאר בידי ישראל.
+שאלה גלויה לאלוף בדימוס עמוס ידלין
10:31 15/03/15  |  גרשון אקשטיין   |   לרשימה המלאה

+נתניהו: מקווה שכחלון יודיע על תמיכה בממשלת ליכוד
10:30 15/03/15  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כתב בדף הפייסבוק שלו כי הוא מקווה שכחלון יודיע סוף סוף שהוא תומך בממשלה בראשות הליכוד, ויפריך את הודעת מספר 2 ברשימה שלו, יואב גלנט, שהוא ימליץ בפני הנשיא על יצחק הרצוג כמי שאמור להרכיב את הממשלה הבאה.

+למה האמריקנים רוצים את בוז'י
10:24 15/03/15  |  עו"ד יוסי דר   |   לרשימה המלאה
הצורך של הרצוג לשאת חן בעיני זולתו - עד כדי התבטלות עצמית - עלול להעבירו על דעתו. שאחרת - קשה להבין מה דחף אותו בזמנו לזרועות האמריקנים כדי לשתף אותם בצפונות היותר אפלות של ליבו - משל היה סוכן CIA לכל דבר
(יצחק הרצוג. רוצה להיות בסדר עם כולם [צילום: פלאש 90])
+חג השוטים
10:16 15/03/15  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
חג השוטים הוארך והוקדם השנה מיום ה-1 באפריל לתקופה שבין פורים ל-17.3.2015  ▪  אווירת הקרנבל וההשתטויות נמשכת והתקוה הקלושה היא שהיא תסתיים במוצאי יום הבחירות
(משטרת חלם [צילום: AP])
+הבחירות הקרובות - אות וסימן לסוף העולם
09:57 15/03/15  |  ארווין קליין   |   לרשימה המלאה
בזמן האחרון, לקראת הבחירות, אני שומע כל הזמן קיטורים, מכל עבר מתלוננים ואיש על רעהו מלעיז  ▪  שמעתי, שמעתי ושמעתי, עד שהבנתי: כנראה שהגיע זמננו, סוף העולם בדרך אלינו...
+עבודה בעיניים
09:57 15/03/15  |  משה כרמל   |   לרשימה המלאה
רגע אחרי הבחירות יעזבו כולם את יוקר המחיה ויחזרו לעסוק בשתי מדינות לשני עמים. איך אני יודע? כי זה הכוח המניע את תעמולת הבחירות הזו
(המדינה הפלשתינית תעלה מיד לסדר היום [צילום: פלאש 90])
+כחלון ומפלגת העב"ם שלו
09:47 15/03/15  |  עו"ד חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
מי שרוצה בהמשך שלטון הימין המוכר והמוצהר ובהרכבת ממשלה בידי בנימין נתניהו, צריך לקחת בחשבון שהצבעה עבור כחלון, עלולה למנוע מבנימין נתניהו מלהרכיב ממשלה לאחר הבחירות הקרבות
(משה כחלון. מחביא את אנשי רשימתו [צילום: פלאש 90])
+נתניהו ינאם בעצרת הימין בתל אביב
09:28 15/03/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
היחידה לאבטחת אישים בשירות הביטחון הכללי מוודאת את התאמת הבמה בכיכר רבין לצרכי האבטחה של ראש הממשלה  ▪  מארגני העצרת: עד לשבת הוזמנו יותר מ-700 אוטובוסים
(ינאם בפני תומכי הימין [צילום: AP])
+געגועים לתיקו הדו-גושי
09:25 15/03/15  |  שגיא בן-אהרון   |   לרשימה המלאה
אמנם קיימת ייצוגיות רחבה ואפילו ייצוגיות-יתר של כל חלקי העם בתוך הממשלה, אך נוצר מצב אבסורדי שבו מפלגה קטנה, שהציבור לא בהכרח נתן לה כוח, מקבלת בפועל כוח גדול יותר, עד כדי הכרעה באשר למי יהיה ראש הממשלה
(הבחירה היא בין לגרש חצי מיליון יהודים מביתם או לא [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עצרת ש"ס: "70 חיילים נהרגו בגלל חוק הגיוס"
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צורי
15/03/15 11:44
2
במי שמדבר בשמו...
15/03/15 12:31
 
קורא בעיון
15/03/15 15:57
3
קליף
15/03/15 16:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
אין דבר מסוכן ומתסכל יותר מציבור בוחרים המטיל פתק לקלפי, כדי לבחור במפלגה זו וגם/או אחרת, לא מחמת רעיונותיה החדשניים והפוריים של מפלגה זו, אלא מחמת האכזבה מהמפלגה האוחזת - ביום הבחירות - בהגה השלטון. כזה הוא מצבה של מפלגת "כולנו", בראשותו של משה כחלון. כן. כן. לכחלון שהכל שמחים להסתחבק איתו ולהרגיש - שכולנו - כחלון, יש שם פרטי. וקוראים לו משה! נכון שבפרסומות ובשלטי החוצות מופיע צירוף המלים "כולנו כחלון", אבל שמה הרשמי של המפלגה הוא: "כולנו בראשות משה כחלון".
15/03/2015  |  עו"ד חיים שטנגר  |   מאמרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי לנאום הערב בעצרת הימין בכיכר רבין. צוות של היחידה לאבטחת אישים בשירות הביטחון הכללי פועל מאז צאת השבת להתאים את הבמה שהוקמה במקום לצרכי האבטחה של ראש הממשלה.
15/03/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
עד שנות השמונים התאפיינה המערכת הפוליטית בישראל בתיקו דו-גושי: איזון כוחות אלקטורלי בין שתי מפלגות גדולות וחזקות - מפלגת שלטון אל מול מפלגת אופוזיציה, דבר שהקנה לכל מפלגה כוח רב ויכולת לקדם את האג'נדה שלה בנושאים השונים.
15/03/2015  |  שגיא בן-אהרון  |   מאמרים
1. מעולם בתולדות מערכות הבחירות בישראל לא רוכזו מאמץ אדיר כל כך, כספים, מערכות, עמותות, קרנות, ממשלות זרות וכלי תקשורת רבים - כדי לפגוע באדם אחד. בוקר טוב ישראל. ביום שלישי נקבע אם ניכנע לתכתיביה הטוטליטריים של קבוצה קטנה או נצליח לשחרר את התודעה הכלואה לטובת מחשבה חופשית.
15/03/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
הבדיחה העצובה היא ההתבכיינות של השמאל על השמצות. אלופי ההשמצות הריקות מתלוננים.
15/03/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il