|
עופר חביב, מנכ"ל אבוג'ן
[צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת אבוג’ן דיווחה (יום ד', 18.3.15) על הסכם שיתוף פעולה ראשון עם חברת מזון בינלאומית. במסגרת שיתוף הפעולה הרב שנתי אבוג’ן עושה שימוש בשיטות טיפוח מתקדמות לשיפור יבול של גידול שדה המשמש כחומר גלם לאחד ממותגי הדגל של חברת המזון.
"ככל שהתחרות בשוק הצרכני עולה, התעשיה מגלה התעניינות ומעורבות גוברות במטרה להבטיח לטווח הארוך את האיכות, הזמינות וההימצאות של חומרי גלם חקלאיים הנדרשים לייצור מותגי הצרכנות המובילים שלה", אמר עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג’ן. "הסכם שיתוף הפעולה מאפשר לנו להיכנס לראשונה לתחום זה של מוצרי צריכה, שלא פעלנו בו בעבר, ובו יכולותיה הייחודיות של אבוג’ן בשיפור ביצועים ותפוקה של גידולים חקלאים, יכולות לסייע במתן מענה לצרכים הגדלים של חברות מזון באספקה יציבה ואיכותית יותר של הגידולים עליהם מתבססים קווי המוצרים שלהן".
ההסכם ממנף את הניסיון, הידע ומאגרי הנתונים שצברה אבוג’ן במשך יותר מעשור בתחום שיפור יבול ושיטות טיפוח מתקדמות. על-פי ההסכם, החברה תשתמש ביכולותיה המיחשוביות ובפלטפורמות הוולידציה בצמחים שלה על-מנת לפתח זנים ראשוניים של גידול המטרה. ניסויי הוולידציה, להוכחת התכנות, יערכו הן בצמחי מודל והן בגידול המטרה, המהווה גידול חדש המתווסף למגוון הגידולים בהם עוסקת החברה.
במסגרת הפרויקט התלת-שנתי, אשר נחתם בשלהי השנה הקודמת, אבוג’ן תקבל תשלומי מחקר ופיתוח וכן תשלומים מבוססי הצלחה.