|
אורי ויס, מנכ"ל קבוצת XLMedia
[צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
קבוצת XLMedia הישראלית, ספקית שירותי שיווק דיגיטליים, פרסמה (יום ב', 21.9.15) את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2015 לבורסה המשנית בלונדון (AIM).
החברה רשמה גידול של 85% בהכנסות ל-36.8 מיליון דולר לעומת 19.9 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2014, גידול של 63% ברווח הגולמי ל-18.4 מיליון דולר לעומת 11.3 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2014 וגידול של 103% ב-EBITDA מתואם ל-12.9 מיליון דולר לעומת 4.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2014.
כמו-כן, נרשמו עלייה של 187% ברווח לפני מס ל-13.2 מיליון דולר לעומת 4.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2014 ועלייה של 111% בתזרים מזומנים נטו מפעילות שוטפת ל-12.1 מיליון דולר לעומת 5.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2014. החברה הכריזה גם על דיבידנד ביניים של 5 מיליון דולר, או 2.595 סנט למנייה.
אורי ויס, מנכ"ל ומייסד XLMedia, מסר: "אנו שמחים לדווח על מחצית שיא נוספת. בששת החודשים הראשונים של השנה המשכנו לפתח את העסק ולהשקיע ביכולות המרכזיות שלנו בתחום הטכנולוגיה והמובייל. השקעה זו מבססת את מנועי הצמיחה של ההכנסות והרווח של הקבוצה. קידמנו משמעותית את התוכנית האסטרטגית שלנו עם רכישות של חברות שיווק מבוססות ביצועים, כמו גם רכישת אתרי אינטרנט נוספים שצורפו למגוון האתרים שבבעלות הקבוצה. רכישות אלה משלימות את הפעילות הקיימת של החברה ומפזרות סיכונים באמצעות הוספת לקוחות, מוצרים, אזורים גאוגרפיים וערוצי שיווק נוספים".