|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
פלדמן. מאשים [צילום: תמר מצפי/גלובס] חזן-פלדמן. הסתירה חומרי חקירה [מן הטלוויזיה] רוזובסקי. הונה את לקוחו [צילום: תמר מצפי/גלובס]

עכשיו זה פומבי / עו"ד אביגדור פלדמן מאשים:

הפרקליטות ועו"ד איל רוזובסקי הסתירו <br>מהרב פינטו חומרי חקירה שנדרשו להגנתו

פרשה זו נחשפה לראשונה ב-News1 ועתה היא מובאת לידיעת בית המשפט העליון ולהכרעתו במסגרת ערעור שהגיש הרב פינטו על עונשו מבקש לקיים דיון מקדמי בבקשתו להציג ראיות נוספות (שהוסתרו ממנו קודם לכן) לרבות את הודעותיו במשטרה של המנוח תנ"צ אפרים ברכה עו"ד רוזובסקי הודח מייצוג הרב פינטו לאחר שהתגלה ששיתף פעולה עם הפרקליטות בתרמית שמנעה חשיפת חומרי חקירה שהיו יכולים להקל בעונשו
02/11/2015  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   פרשת פינטו   |   תגובות
הרב פינטו קלקל לעיתונאים ולפרקליטות
יואב יצחק
בניגוד לפרסומים המכפישים והכוזבים, הרב פינטו חזר לישראל, כפי שהתחייב בפני בית המשפט העליון, על-אף מחלתו הקשה והגרורות שפשו בגופו * וגם: השאלות הקשות שנותרו פתוחות, בהן: ההתנהלות הפלילית מצד הפרקליטות; ההתנהלות הבעייתית מצד עו"ד איל רוזובסקי; וההתנהלות המגונה מצד כמה עיתונאים בכירים
לרשימה המלאה

המסמך הקריטי שהוסתר מהרב פינטו: תיעוד פגישת הרבנית עם איילה ברכה
יואב יצחק
הפרקליטות כפתה על הרב פינטו לחתום על הסדר טיעון שבו יורשע במתן שוחד לתנ"צ ברכה, שאם לא כן יעמידו לדין גם את רעייתו בשל חלקה בשוחד כפי שעלה כביכול בפגישת הרבנית עם איילה ברכה * במקביל מנעה הפרקליטות חומרי חקירה מפינטו, וזאת בניגוד לחוק ולצו שיפוטי * הפרקליטות שיבשה הליכי חקירה ומשפט במטרה להפלילו * הראיה הנחשפת: מסמך המתעד את הפגישה תומך בגרסת פינטו - הכספים ניתנו לברכה בגלל סיועו האישי להם במשך שנים, ולא תמורת מידע מחקירת פרשת חזון ישעיה
לרשימה המלאה

הפרקליטות חייבה את עו"ד איל רוזובסקי, בא-כוחו של הרב יאשיהו פינטו (עד לפני כשלושה חודשים), שלא למסור את חומרי החקירה "לאף אחד, כולל לא לפינטו", וכך נהג רוזובסקי תוך פגיעה קשה בלקוחו; "מדובר בתנאי לא חוקי, שכן הוא עומד בניגוד מוחלט לחוק סדר הדין הפלילי". כך טוען עו"ד אביגדור פלדמן, המייצג עתה את הרב פינטו בערעור שהגיש לבית המשפט העליון, על גזר הדין שהוטל עליו בבית המשפט המחוזי בתל אביב - שנת מאסר בפועל, כפי שדרשה הפרקליטות.

עו"ד פלדמן מבקש להציג עתה בפני בית המשפט מידע וכן ראיות נוספות, המעידות כי אכן: הפרקליטות ועו"ד רוזובסקי שיבשו הליכי חקירה ומשפט, בכך שמנעו מהרב פינטו את זכויותיו למשפט הוגן. פרשה זו נחשפה ב-News1 בחודשים האחרונים. עתה היא מובאת על-ידי הרב פינטו, באמצעות באי-כוחו, לידיעת בית המשפט העליון ולהכרעתו במסגרת הערעור שהוגש.

עו"ד רוזובסקי פוטר לאחר שנתפס במרמה

עו"ד פלדמן נשכר על-ידי הרב פינטו יחד עם עו"ד צבי ואתורי, כדי לייצגו בהליכי הערעור, וזאת לאחר שעו"ד רוזובסקי פוטר - עם גילוי התרמית. פיטוריו נעשו זמן קצר לאחר שהתגלה כי הוא עשה "יד אחת" עם הפרקליטות, ומנע, בזדון, מסירת חומרי החקירה לרב פינטו. חמור מכך: רוזובסקי לא גילה ללקוחו על ה"הסכמות" עם הפרקליטות, והובילו במשך חודשים רבים בכחש כאילו העברת חומרי החקירה לידיו של פינטו מתעכבת בשל קושי טכני בלבד. לטענת עו"ד פלדמן, חומרי החקירה כללו, בין היתר, מסמכים שהיו יכולים להביא, לגישתו, לזיכויו של הרב פינטו מעבירת השוחד שיוחסה לו או למצער להקלה משמעותית בעונשו.

התרמית הגדולה
פינטו. דורש להגיש ראיות [צילום: מגד גוזני/פלאש 90]

בבקשה שהגיש עו"ד פלדמן בשמו של הרב פינטו לבית המשפט העליון הוא מבקש להציג ראיות נוספות מתוך חומרי החקירה שהוסתרו קודם לכן מהרב פינטו. כמו-כן הוא מבקש לקיים דיון מקדמי בבקשה, כדי לייעל, לגישתו, את הליכי הערעור. בתגובה שהוגשה לבית המשפט מבקשת הפרקליטות לדחות על-הסף את שתי הבקשות.

בבקשה להוספת נימוקי ערעור (ובהם הראיות הנוספות), טוען פלדמן, כי בניגוד לחוק ואף בניגוד לפסיקה בית המשפט המחוזי, הפרקליטות, באמצעות התובעת עו"ד רחלי חזן-פלדמן, וכן כאמור תוך שיתוף פעולה בלתי חוקי מצד עו"ד רוזובסקי, הגיעו ביניהם להסכמות - הנוגדות את טובתו ואת זכויותיו של הרב פינטו, ובהן: "ההגנה מתחייבת לא למסור את החומרים לאף אחד, כולל לא לפינטו".

הסתרת חומרי החקירה: פגם מהותי

המדובר בפגם מהותי, טוען פלדמן: "תחילה בהסכמת סניגוריו של המבקש לחתום על הסדר טיעון מבלי לאפשר לנאשם עצמו לעיין במלוא חומרי החקירה וכן מבלי לקבל עותק מחומרי החקירה שנאספו. פגם זה הלך והתעצם בהמשך, עת המדינה חייבה את ההגנה שלא למסור את חומרי החקירה לעיונו של הנאשם. מדובר בפגמים מהותיים אשר פוגעים בהכרח בהליך הפלילי ובקיום משפט הוגן וראוי".

עו"ד פלדמן דוחה את עמדת הפרקליטות, שלפיה: עם מסירת חומרי החקירה לבאי-כוחו הקודמים של הרב פינטו, עו"ד אלי זהר ורועי בלכר, מוצתה זכות העיון של הנאשם. בפנייתו לבית המשפט הוא טוען, כי לעורכי הדין הנ"ל (זהר, בלכר) ניתנה זכות עיון למשך 24 שעות, בשלב שקדם לחתימה על הסדר הטיעון, וגם זאת באופן חלקי ביותר.

עו"ד פלדמן מבקש לקבוע, כי "היה הכרח לקבל את מלוא חומרי החקירה לידי ב"כ הנאשם, לעיין בהם בדקדקנות הנדרשת ולהסכים לעובדות כתב אישום בהתאם לראיות. למידת תיק פלילי הינה מלאכה מורכבת הדורשת זמן וחשיבה מאומצת. יהיו הסניגורים מוכשרים ככל שיהיו, נראה כי עיון לזמן מוגבל, במשרדי הפרקליטות, אינו מאפשר הערכות של ממש לייצג בתיק פלילי, לא כל שכן להסכים בנוגע לעובדות מהותיות".

עו"ד פלדמן: המערער הסכים בהסדר לעובדות שהוסתרו ממנו

עו"ד פלדמן מבקש לאפשר הצגת ראיות נוספות - כדי לשכנע את בית המשפט העליון, כי שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, עודד מודריק, שאישר את הסדר הטיעון בין הפרקליטות לבין הרב פינטו, וגזר שנת מאסר על הנאשם, שגה בהחלטותיו:

  • בית המשפט שגה כאשר לא גונן על זכויותיו של הרב פינטו, ולא איפשר הצגת הודעותיו של אפרים ברכה במשטרה;

  • בית המשפט שגה כאשר לא איפשר לבא-כוחו של הרב פינטו להציג ראיות - מתוך חומרי החקירה, שיאפשרו, לגישתו, הקלה בעונשו;.

עו"ד פלדמן טוען, כי "מערכת היחסים בין המערער ובין ניצב אפרים ברכה ז"ל, הייתה באזור הדמדומים שבין יחסים לגיטימיים שאופינו על-ידי זיקה רגשית עמוקה בין השניין ובין יחסים שיש בהם אבק שוחד, שכן טענה זו משתקפת בהודעותיו של אפרים ברכה, וכי טענה זו יש בה כדי להביא לזיכויו של המערער מעבירת השוחד".

עו"ד פלדמן טוען עוד, כי בית המשפט קמא דחה את הבקשה להבאת ראיות נוספות בשל הסכמת המערער במסגרת הסדר הטיעון לפי: "הצדדים לא יטענו דבר לעניין עובדות המקרה, לא יגרעו מהן ולא יוסיפו להן כל טיעון עובדתי". על-כך טוען פלדמן, כי בנסיבות העניין, "הסכמת המערער בהסדר הטיעון שלא לטעון דבר לאמור בכתב האישום, היא חסרת תוקף וכי המערער לכאורה הסכים לעובדות שהוסתרו ממנו על-ידי המדינה, אך למרבה הצער גם על-ידי פרקליטו, והסכמה לנסתר מן העין, לא הסכמה היא".

מה אומר החוק
ברכה. הודעותיו הוסתרו [צילום: משטרת ישראל]

עו"ד אביגדור פלדמן מקדיש פרק נכבד מבקשה להימנעות המדינה ממסירת חומרי החקירה לנאשם. לדבריו, גם לאחר מסירה חלקית של חומרי החקירה, חייבה המדינה כאמור את ההגנה לא למסור את החומרים לאף אחד, כולל לא לנאשם. "למרבה הצער, הסניגורים הסכימו להתחייבות זאת. בכל הכבוד הראוי, מדובר בתנאי לא חוקי שכן, הוא עומד בניגוד לחוק סדר הדין הפלילי", הקובע (סעיף 74 לחוק דנן): "הוגש כתב אישום בפשע או בעוון, רשאים הנאשם וסניגורו,... לעיין בכל זמן סביר בחומר החקירה...".

החוק מורה באופן מפורש, טוען פלדמן, על העברת החומר לידי "הנאשם וסניגורו... ובשום אופן לא מונע העברת חומרי החקירה לנאשם עצמו". בתיק זה ישנם פגמים בהתנהלות בנוגע לחומרי החקירה מתחילתו ועד סופו, טען פלדמן. "זכות הנאשם לקבלת חומרי החקירה בעניינו ולהתגונן כנגד אישום פלילי במשפט היא זכות בסיסית והינה מרכזית ביותר בהליך הפלילי. פגיעה בזכות זאת הינה פגיעה מהותית בזכות להליך הוגן. הנאשם לא נחשף לאף בדל ראיה מחומרי החקירה וזאת לאור התחייבות ההגנה, לבקשת המדינה לא למסור לו חומרים".

בפנייתו לבית המשפט, מפנה עו"ד פלדמן אצבע מאשימה כלפי עו"ד רוזובסקי. "הסכמת הסניגור בעניין זה כמו בנושאים אחרים המקיימים הליך פלילי הוגן, אין לה תוקף ותפקידו של בית המשפט הוא למנוע גם מן הסניגור לפגוע בזכויות יסוד של הנאשם"; "המערכת השיפוטית, חוק סדר הדין הפלילי ודיני הראיות נועדו להבטיח את זכויותיו של הנאשם בהליך פלילי ולשמור על ניהול הליך הוגן וראוי"; "התנהלות בניגוד לחוקים הללו בהכרח פוגמת בהליך הפלילי ומביאה לכדי פגיעה ישירה במבקש".

עו"ד פלדמן טוען עוד, כי הוא אינו מוציא מכלל אפשרות כי אם ההליך היה מתנהל בצורה הוגנת וללא פגמים, היה מסתיים בצורה אחרת, ואפשר בזיכויו של הנאשם. אולם בשלב זה של המשפט ולאחר סיום ההליך העיקרי, לא מתבקש זיכוי הנאשם אלא הקלה בעונשו. בית המשפט העליון, כותב פלדמן, מתבקש להורות על קבלת הודעותיו של אפרים ברכה ולאפשר למערער להתייחס להודעות בגדר הערעור, או לחלופין - להורות על החזרת הדיון לבית המשפט המחוזי כדי שידון בראיות הנוספות, ובהן, כאמור, הודעותיו של ברכה.

בסופה של הבקשה שהגיש מטיל עו"ד פלדמן על עו"ד רוזובסקי אחריות ישירה לגורלו המשפטי של הרב פינטו. "משמעות האירועים שתוארו לעיל", קובע פלדמן, "כי המערער לא מהיה נוכח בהליך הפלילי שהתקיים בעניינו, כי סניגורו דחק אותו מספסל הנאשמים ותפס את מקומו. זכותו של המערער להיות נוכח במשפטו היא זכות יסוד שאינה ניתנת להתנייה או לביטול ותפקידו של בית המשפט להגן עליה, גם אם סניגורו של הנאשם ויתר עליה".

הפרקליטות: אין הצדקה להגשת ראיות חדשות

הפרקליטות מבקשת, כאמור, לדחות על-הסף את שתי בקשותיו של הרב פינטו, ואף להימנע מקיום דיון בנושא בבית המשפט העליון. אין כל הצדקה, נטען, להגשת ראיות חדשות בשלב הערעור, קל וחומר כאשר הראיות החדשות המבוקשות הינן בניגוד להסכמות הצדדים במסגרת הסדר הטיעון שנערך. תגובת הפרקליטות הוגשה באמצעות מנהל המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, עו"ד יוסף (ג'ואי) אש, ועוזרת לפרקליט המדינה, מורן פלדמן.

הפרקליטות מנמקת את התנגדותה בהלכות הפסוקות שניתנו בבית המשפט העליון, השוללות הגשת ראיות חדשות בשלב הערעור (הרב פינטו מבקש לערער על החלטת בית המשפט המחוזי שמנע הגשת ראיות נוספות, להבדיל מראיות חדשות, י.י.). כמו-כן היא טוענת, כי הראיות היו בידי בא-כוח ההגנה, ובית המשפט המחוזי דחה את בקשתה להגישן. עוד נטען, כי "בעת הזו אף תוסיף המשיבה את המובן מאליו: תנ"צ אפרים ברכה ז"ל אינו בין החיים ולא ניתן יהיה לחוקרו על הודעותיו. אף מסיבה זו אין להיענות לבקשה. ומשום כך, אף אין כל הצדקה לקיים בכך דיוק מקדמי".

הפרקליטות טוענת בתשובתה כי הודעותיו של ברכה במשטרה (בהן נימק קבלת הכספים כסיוע חברי-כמו משפחתי מצד הרב פינטו, ולא כשוחד כספי, י.י.) אינן חזות הכל, וגם אם היה בהן כדי לבסס נימוק לקולא, הרי שמדובר בפרשנות אחת מיני רבות למעשיו ולמניעיו של הרב פינטו. הניסוח הכולל של כתב האישום, נטען, לרבות ההתייחסות ליסוד הנפשי של המבקש, נשען על שילוב בין ראיות והקשרים, הנלמדים מהתמונה בכללותה, ואשר כולם היו ידועים לתנ"צ ברכה בזמן אמת או כשמסר הודעותיו. לגישת הפרקליטות, הצגת הודעותיו של ברכה בלבד, חלקים מהן או אפילו כולן, מבלי להציג את תמונת הראיות בכללותה, תיצור בפני בית המשפט תמונה חלקית בלבד דבר שעלול לגרום לעיוות דין.

הפרקליטות טוענת עוד בתגובתה, כי היא לא ביקשה בשום שלב להסתיר את חומר הראיות מהמבקש או מסנגוריו ואף להפך (הערה: שקר. הפרקליטות הסתירה ואף חייבה את עו"ד רוזובסקי למנוע את חומרי החקירה מהרב פינטו, י.י.). לטענתה, חומר החקירה הועמד כולו, למעט פרטים חסויים, לרשות סניגוריו של הרב פינטו, וזאת במשך תקופה ארוכה במשרדי המשיבה. חלק הארי של חומרי החקירה צולם והועבר לידי ההגנה.

הפרקליטות מבקשת, בתגובתה, להפריך גם את הטיעונים כאילו היא דחקה ברב פינטו להודות בכתב האישום מבלי שידע את תוכנו. לטענתה, הרב פינטו חתם על הסדר טיעון לאחר שקרא והבין את תוכנו. הפרקליטות טוענת, להגנתה, כי אין לה מעורבות כל שהיא בכשל-ייצוג, ככל שנטען, מצד סניגוריו הקודמים של הרב פינטו. לדברי באי-כוח הפרקליטות, "טענת כשל בייצוג תבחן בזהירות רבה והיא תתקבל רק אם יוכח שנגרם למבקש עיוות דין וכי ישנו פוטנציאל ממשי בקבלתה לשינוי תוצאות המשפט". הפרקליטות כופרת בכך, וטוענת כי אין אלו פני הדברים, בוודאי שהם אינם נכנסים בגדר עיוות דין, ובאשר להודעותיו של תנ"צ ברכה - "אין מקום להעלות טענה כעת כי סניגוריו של המבקש לא היו מודעים אליה ו/או הסתירו אותה מפני המבקש".

הערות News1: הפרקליטות ממשיכה לבלף


הפרקליטות ממשיכה לבלף גם בתגובתה הנוכחית לבית המשפט העליון. במקום להשיב באופן ענייני לטענות ולהאשמות, מנסה הפרקליטות "למרוח" את שופטי בית המשפט העליון. כך לדוגמה:

  • הפרקליטות נמנעת, בתגובתה, מכל התייחסות למידע המובא בפני בית המשפט העליון, שלפיו התובעת בתיק פינטו, עו"ד רחלי חזן-פלדמן, הורתה לעו"ד רוזובסקי להסתיר מסמכים ולמנוע מהרב פינטו קבלת חומרי החקירה;

  • הפרקליטות נמנעת, בתגובתה, ממתן הסבר: מדוע פעלה עו"ד חזן-פלדמן בניגוד לסדר הדין הפלילי ובניגוד לצו מפורש שניתן על-ידי השופט מודריק (שחייב מסירת חומרי החקירה לידי הנאשם), ומדוע שללה מהרב פינטו את חומרי החקירה;

  • הפרקליטות מנסה להטעות את בית המשפט כשהיא מבקשת למנוע מסירת "ראיות חדשות", כביכול, לבית המשפט העליון (שאותן, אכן, לא ניתן להגיש, על-פי ההלכה הפסוקה); בעוד שהאמת היא: המדובר ב"ראיות נוספות", שאותן מבקש הרב פינטו להגיש לבית המשפט העליון, באמצעות בא-כוחו, או לחלופין - להורות לבית המשפט המחוזי לקבלן ולבררן (בקשה לאשר הבאת ראיות נוספות מותרת, על-פי ההלכה הפסוקה, גם בשלב הערעור).

השאלות שלעיל יועלו, קרוב לוודאי, בפני שופטי בית המשפט העליון, במסגרת הערעור, ואלה יתבקשו להכריע: האם אכן שיבשה הפרקליטות - בזדון או למצער תוך רשלנות חמורה - הליכי חקירה ומשפט בתיק כה רגיש, וכל זאת כדי למנוע חשיפת המידע המפליל נגד תנ"צ אפרים ברכה.

תאריך:  02/11/2015   |   עודכן:  09/11/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפרקליטות ועו"ד איל רוזובסקי הסתירו מהרב פינטו חומרי חקירה שנדרשו להגנתו
תגובות  [ 33 ] מוצגות   [ 33 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
תיקון טעות
2/11/15 18:52
2
שוטר
2/11/15 19:09
3
אהרון שחר
2/11/15 19:11
4
הסחטנים
2/11/15 19:27
5
נטלי ניו יורק
2/11/15 19:42
6
ד.ה
2/11/15 20:06
7
שרון ע
2/11/15 20:19
 
ציון כ
2/11/15 21:08
 
משכנע
3/11/15 05:00
8
מ.ל
2/11/15 21:45
9
עו"ד
2/11/15 22:08
 
תגובה לעו"ד
2/11/15 22:58
 
מי שזוכר
2/11/15 23:00
10
אלירןו
2/11/15 22:09
11
הגלשנית
2/11/15 22:15
 
גלשן
3/11/15 05:05
 
אהרון שחר
3/11/15 06:51
12
כסאות מוזיקליים
2/11/15 23:23
13
הרב טהור
3/11/15 00:25
14
חנניה וינברגר
3/11/15 01:34
15
אודיה
3/11/15 08:44
16
קורןנאוה טבריה
3/11/15 10:22
17
דורש צדק
3/11/15 11:19
 
חנינה נשיאותית
3/11/15 14:34
18
זהבה לבית פינטו
3/11/15 13:15
19
אמילי
3/11/15 13:47
20
בוזגלו מהמבחן
3/11/15 15:45
 
וקומוניסט מיוסר!
3/11/15 18:55
21
מישקה
4/11/15 02:18
22
Ephraim
4/11/15 04:47
 
מר אביגדור
4/11/15 10:14
23
ושימותו הקנאים!!!
5/11/15 11:30
24
אה״ש
5/11/15 13:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת פינטו
בכאב רב, דרש (יום ה', 29.10.15) הרב יאשיהו פינטו בפני חסידיו, שעות ספורות לאחר שהגיע עם מטוס אל על לישראל - והזהיר מפני אסון העלול לפקוד את אשתו, הרבנית דבורה פינטו.
30/10/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
הרב יאשיהו פינטו נחת הערב (יום ה', 29.10.15) בישראל, במועד שאושר על-ידי בג"ץ. פינטו שב ארצה כמה ימים לאחר המועד המקורי. העיכוב בהגעה נגרם כתוצאה מטיפול רפואי לו נזקק שהצורך בו לא איפשר לו לטוס מארצות הברית כמתוכנן.
29/10/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
שופט בית המשפט העליון, נעם סולברג, אישר (יום ד', 28.10.15) את הגעת הרב יאשיהו פינטו לישראל מחר אחר-הצהריים. פינטו, שאמור היה להתייצב בארץ כבר ביום שני אך התמוטט בכניסה למטוס שבו אמור היה לטוס מניו-יורק לישראל, ימריא בשעות הבוקר המוקדמות (שעון ישראל) וינחת אחר-הצהריים בשדה התעופה בן-גוריון.
28/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
מחלוקת חריפה בין הפרקליטות לבין הרב יאשיהו פינטו. בתגובתה לבית המשפט העליון טוענת הפרקליטות, כי יש להתייחס בזהירות לבקשותיו של הרב פינטו, בהתחשב בכך שהמסמכים הרפואיים כלל אינם משכנעים כי נבצר ממנו לשוב לארץ; ואילו בא-כוחו של הרב פינטו, עו"ד אביגדור פולדמן, טוען כי הפרקליטות מתעמרת בפינטו, מתכחשת למסמכים רשמיים שהוצגו בפניה בחתימתו של אחד הרופאים הבכירים בארה"ב בתחום של הסרטן, ואף מקשה ומנסה למנוע ממנו לבצע את הטיפולים הרפואיים הנדרשים כדי להציל את חייו.
27/10/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
הרב יאשיהו פינטו, שאמור לחזור היום (יום שני) לישראל מארצות הברית על-פי צו של בית המשפט העליון, התמוטט ואיבד את הכרתו בשרוול הכניסה למטוס אל על. בעקבות האירוע, ולאחר שהוחלט לפנות את הרב לבית החולים, עוכב המטוס למשך כשעתיים - וזאת עד להורדת מלוויו של הרב מהמטוס והורדת המזוודות שלהם.
26/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
[צילום: AP]
ד"ר רפאל בוכניק-חן
מידת מרכזיותה של הקונספציה במחדל הקולוסלי של ה-7 באוקטובר 2023, הוא מושא לפולמוס דינמי בין מומחים ופרשנים בתקשורת הישראלית. האמנם כך?    מחקר השוואתי בין הכשלים המודיעיניים של אוקטו...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אחרי 165 ימים, ש-134 יהודים נמצאים במחשכי גיא ההריגה העזתי חשופים לאימת המוות, האמירה ממסכת סנהדרין היא זו שחייבת להנחות את המשלחת שיצאה לקטר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il