|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

חשש: האוצר מסכל את הקמת תאגיד השידור

הכנ"ר האן בוועדת הכלכלה: האוצר דורש דיווחים ולא מעביר כסף האוצר: מחויבים להקמת הרשות החדשה היו"ר כבל: בימים הקרובים אכנס את הצדדים כדי לקבוע סדרי עבודה בין האוצר לכנ"ר ולרשות אושרה מחיקת "סעיף ההשתקה"
11/11/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות

ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 11.11.15) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק השידור הציבורי ולמחוק את הסעיף שקבע כי "בשידורי הרשות יש להימנע מחד-צדדיות, ממשפט קדום, מהבעת דעה אישית, ממתן ציונים והדבקת תגים, מהעלמת עובדות או מהטעמתן באורח סלקטיבי שלא לפי ערכן החדשותי". לפי ההצעה הממשלתית, הסעיף יימחק רטרואקטיבית ממועד כניסת החוק לתוקף בספטמבר השנה. הצעת החוק הממשלתית אוחדה עם הצעת חוק פרטית דומה, של חברי הכנסת נחמן שי ויוסי יונה (המחנה הציוני).

היו"ר איתן כבל פתח את הדיון ואמר כי נשפכו מספיק מילים על סעיף ההשתקה: "כשהבאנו את הסעיף הזה באמצע הלילה להצבעה הוועדה של ח"כ צחי הנגבי (לדיון בתיקון חוק השידור הציבורי) דחתה את הסעיף. לא היה אחד שלא סבר שלא צריך כללי אתיקה, אבל עם זאת, הייתה הסכמה מקיר לקיר שלא ראוי שכללים מהסוג הזה יהיו חלק מחוק. לא זו אף זו, ברור שלא צריך לקחת כללים שכתב נקדימון רוגל ז"ל - כשדברים רבים השתנו מאז מהקצה אל הקצה. לקחו את זה כמו שהו ודחינו את זה, במליאה אף אחד מהח"כים שהשתתפו בדיון לא העלה על דעתו שזה יאושר. אחרי סאגה ארוכה או קצרה קיבל ראש הממשלה את ההחלטה לשנות את הסעיף ולשם כך התכנסנו".

כבל הזכיר כי היועצת המשפטית של הוועדה והמשנה ליועץ המשפטי לכנסת, עו"ד אתי בנדלר, התנגדה נחרצות לסעיף ההשתקה. "לא יאה לאיש ובוודאי לא לשר בישראל לנסות להפיל את כלימתו על אחרים, בוודאי לא על אנשי מקצוע מאוד מוערכים", אמר ח"כ כבל בהתייחס להאשמות כאילו הסעיף הוכנס כ"תקלה משפטית".

ח"כ שי אמר כי "זאת הייתה תוספת לא ראויה לחוק שח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) תפס ברגע האחרון יחד עם השר אופיר אקוניס (הליכוד) שתמך. רשות השידור צריכה כללי אתיקה כמו כל גוף ציבורי או מסחרי. הרשות צריכה להתאים לעצמה תקנון אתיקה לכשתצא לדרך, ולהתאימו למציאות היום לשינויים שהתחוללו בעולם התקשורת". ח"כ יונה הוסיף כי הוא חושש שסעיף ההשתקה בכל זאת מרחף מעל רשות השידור "כצל מאיים". העורך הראשי של הרשות, שמעון אלקבץ, אמר בתגובה: "ברשות השידור יש חופש עיתונות מוחלט". פרופ' אלי פולק מהאגודה לזכות הציבור לדעת ביקש להתנגד לביטול הסעיף ואמר: "תקנון האתיקה של תאגיד השידור הציבורי ייקבע על-ידי מועצה ממונה בלי זיז לציבור זכות להעיר ולהיות חלק מהתהליך. מאוד ראוי שתקנון אתיקה של גוף ציבורי שממומן מהציבור יבוא לדיון במסגרת ציבורית, אם בוועדת הכלכלה או בכל ועדה ציבורית אחרת. יכול להיות שמסמך נקדי מיושן, אבל גם ה-BBC מיושן והוא אומר היום את מה שמסמך נקדי אומר. הדבר הראוי היה להחיל את תקנון נקדי מהיום ועליו יכניסו את השינויים שירצו. היה חוסר כבוד לחוק, לא כיבדו את החוק מאז שנכנס לתוקף". היו"ר כבל חזר ואמר שצריך כללי אתיקה, אך לא בחקיקה.

ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) ביקש לדעת האם החוק ייכנס לתוקף ב-1 באפריל הקרוב, בהתאם לחוק. כבל השיב כי בחודש הקרוב יכנס את הוועדה לדיון מיוחד בעניין, כדי לקבל עידכון האם כל הגורמים עושים את המוטל עליהם.

בלאי מתקדם בארכיון

לאחר מכן עסקה הוועדה בנושא שימור ארכיון רשות השידור. כבל אמר כי הדיון על הארכיון יכול לתת תמונת מצב על הנעשה ברשות, והוסיף כי הגיעו אליו דיווחים שהאוצר מערים קשיים גדולים מאוד על יישום החוק שאושר. נציג האוצר, עופר מרגלית, השיב: "אני מכיר את הטענות שהיו נכונות בתקופה שבה הופסקה גביית האגרה, מאז הדברים מתנהלים בצורה שקופה". ח"כ כבל קטע את דבריו: "לא הייתי מעלה את השאלה אילו לא שמעתי דברים הפוכים. אני מבקש לא לבזבז את זממנו בשיח מסדרונות". הוא פנה לכונס הרשמי, דוד האן, וביקש לדעת בדיוק איפה הדברים עומדים. האן השיב: "לומר שהרשות מקבל כסף באופן שוטף זה לא מדויק. יש מפרק רשמי ויש מפרק בפועל והוא נוגע לא נוגע, הכל מאחורי הקלעים והכל נעשה על פיו. כל האחריות עלי וכל הסמכויות עליו (האוצר). הכל בסדר, הם דורשים דיווחים וכסף אין".

באשר לארכיון, אמר האן כי "אנחנו מתריעים מהיום הראשון שנכנסתי לתפקיד. חלוף הזמן הוא האויב של ארכיון של רשות השידור שהוא ההיסטוריה של מדינת ישראל. הבלאי הולך וגובר זה במצב ירוד בלתי אפשרי. עוד לפני חידושו ודיגיטציה של הארכיון צריך מיגון למצב הנוכחי. לדבריו, צריך כ-6 מיליון שקלים לאבטחה והמיגון "ואנחנו כבר בדיון האלף על זה", ופרויקט השימור והדיגיטציה מוערך בכ-130 מיליון שקלים. כבל ציין כי לדברי הכנ"ר, האוצר הורג את הארכיון ואת הרשות והקמת התאגיד החדש, וביקש ממרגלית להתייחס שוב לעניין. ח"כ שי אמר כי אי-אפשר יהיה לספר את סיפור ההיסטוריה של מדינת ישראל בלי ארכיון רשות השידור. ח"כ יונה הוסיף: "זאת התנהלות שלא ניתן לתאר אותה אלא כמופקרת אל מול מה שהוא נכס לאומי. ההיסטוריה שלנו נרקבת בתוך שלוליות וזה לא יעלה על הדעת".

יו"ר פורום היוצרים הדוקומנטריים, אסנת טרבלסי, אמרה כי היוצרים נזעקנו לפני כשבועיים וביקשו לקיים את הדיון, אחרי שהגיעו אליה דיווחים על הבעיות בארכיון. "המצב של הארכיון הוא בכי רע, הקטלוג ידני ולקוי, פיטרו אנשים ולא הביאו חדשים והם לא יכולים לעמוד בעומס הפניות", אמרה. ד"ר תהילה אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה, אמרה: "איש לא היה נותן לילדים שלו להיות בתנאים פיזיים כמו שאנחנו נותנים לארכיון של ההיסטוריה של מדינת ישראל. כל הזמן מדברים על הכנ"ר שפונה לאוצר ולהפך, ולא ברור מה פרוצדורת המימון של הרשות היום, איפה השקיפות של התהליך הזה ואיך יכול להיות שהתחייבו לתת 6 מיליון שקל למטפים וזה לא קרה". יו"ר ארגון העיתונאים, יאיר טרצ'יצקי, האשים את האוצר ואמר: "למדתי מהם שיעור טוב לחיים, אם תעצור אותי משטרה על מהירות מופרזת אגיד שיש לי חוות דעת לפרשנות אחרת של החוק". ח"כ רועי פולקמן (כולנו) דחה את ההאשמה ואמר כי זה לא קשור לדיון על הארכיון. טרצ'יצקי השיב: "ארכיון הרשות הוא עוד דוגמה לדברים שלא מתנהלים כמו שצריך". מנהלת הארכיון, בילי סגל גזליוס, אמרה: "בממשלה הכריזו שהארכיון הוא לאומי אבל אין כיסוי פיננסי, זה תפוח אדמה לוהט שנזרק מאחד לשני ובלי כסף זה לא יזוז".

היו"ר בחר להקריא קטעים מתוך פרוטוקול דיון של הוועדה המיוחדת לדיון בחוק השידור הציבורי, מלפני למעלה משנה, בהם שר התקשורת דאז, גלעד ארדן, מנהל דין ודברים עם מנהלת הארכיון על העברת הכסף. על כך אמר היו"ר כבל היום: "אפילו בחלם היו מספרים עלינו בדיחות". הוא ביקש את התייחסותו של מרגלית לעניין, ומרגלית אמר: "אנחנו הכי מחויבים לתהליך של הקמת הרשות החדשה ולא נעשה שום דבר במזיד לפגוע בו, מצד שני יש לנו אחריות לבדוק לאן עובר הכסף. כל בקשה שהגיעה אלינו אושרה ולפעמים אפילו בטלפון". היו"ר כבל סיכם ואמר כי בימים הקרובים אזמן את כל הצדדים לדיון בלשכתו, כדי לקבוע באופן ברור את הדרך שבה יבוצע הטיפול הן בארכיון והן במערכת הכוללת של הפעלת רשות השידור.

תאריך:  11/11/2015   |   עודכן:  11/11/2015
עידן יוסף
+בטרומית: זכאות לקצבה עבור סוכרת עד גיל 18
00:09 12/11/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - הארכת תקופת זכאות לקצבה בעד ילד החולה בסוכרת נעורים), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת יואב בן-צור וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי הזכאות לקצבה עבור ילד נכה שחולה במחלת סכרת הנעורים תהיה עד הגיעו לגיל 18.
+נתניהו על עסקת גולן טלקום: מחויב להמשך תחרות בסלולר
00:08 12/11/15  |  
ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו הגיב לעסקת גולן טלקום ואמר כי משרדו מחויב להמשך תחרות בשוק הסלולר. בהצעה לסדר היום בנושא, הביא השר יריב לוין את דברי נתניהו: "כל הפרטים שידועים כרגע למשרד התקשורת נסמכים על הודעות לציבור של חברת טלקום. אי אפשר להתייחס עדיין לעסקה כשהמסמכים שלה עוד לא הוגשו למשרד התקשורת. הציבור התרגל לשלם בשיטת הכל כלול ואין ולא תהיה דרך חזרה לתשלום משתנה שאינו שקוף".
+בטרומית: קביעת "רצח מדרגה שנייה" עם עונש מופחת
23:28 11/11/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - עבירת רצח), התשע"ה-2015, של חבר הכנסת ניסן סלומינסקי. מוצע בה לתקן את עבירת הרצח וליצור שתי עבירות, רצח מדרגה ראשונה ורצח מדרגה שנייה. עבירה הרצח מדרגה ראשונה תעסוק בגרימת מוות לאדם מתוך כוונה. עבירת הרצח מדרגה שנייה תעסוק במקרים של גרימת מוות כשמתקיימת הגנת הקינטור, שהייתה כוונה לגרום חבלה חמורה או שהייתה צפייה שאדם ימות ברמת ודאות קרובה, כשגרימת המוות הייתה תוך ביצוע עבירה או תוך בריחה או הימלטות מעונש. מוצע לעניין העונש להבחין בין רצח "מדרגה ראשונה" שאז ימשיך העונש לעמוד על מאסר עולם חובה כמו היום, לבין רצח "מדרגה שנייה" שאז יוכל בית המשפט להטיל עונש של עד מאסר עולם אך גם פחות מזה. בנוסף, מוצע לתקן את עבירת ההריגה ולצמצם את היקפה כך שלא ייכללו בה מקרים של פגיעה מכוונת בגוף שהביאה למוות, אלה ייכללו ברצח מדרגה שנייה. במקביל מוצע להעמיד את העונש הקבוע לצד עבירת ההריגה על 15 שנות מאסר במקום 20 שנות מאסר.
+גרמן: דקה של שבת שווה פחות מחיי מצוקה
22:51 11/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברת הכנסת יעל גרמן טוענת כי "גלישת" שירות התחבורה הציבורית לתוך שבת היא נושא חברתי ולא דתי ולכן על הדתיים לאפשר הפעלת אוטובוסים בשבת  ▪  ועדת הכלכלה תקיים דיון בהפרת הסטטוס-קוו שמבצע משרד התחבורה
(הנסיעות בשישי קצר ממשיכות לתוך השבת)
+"החוק יפגע בתדמית ישראל בעולם"
15:34 11/11/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
היועצת המשפטית של ועדת חוקה, חוק ומשפט מתנגדת להרחבת סמכויות המשטרה  ▪  ח"כ מייקל אורן חושש מפגיעה בדירוג הישראלי במדדי הדמוקרטיה  ▪  השר ארדן נטש את הדיון לאחר שדבריו נקטעו
(האם יורחבו סמכויות החיפוש? [צילום: דוברות המשטרה])
+חוסר רגישות, לעג לפצועים ותשלום חלקי
15:01 11/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך עלה משורת עדויות בוועדה לביקורת המדינה. יו"ר הוועדה: מדובר ביחס מזלזל מצד אגף השיקום, לא ייתכן שכך מתנהלים לטובי בנינו ובנותינו. נערוך כמה דיונים שיצטרך
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+כהונת ראש הממשלה לא תוגבל בחוק
14:52 11/11/15  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את הצעת החוק של ח"כ מרב מיכאלי המבקשת להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי תקופות כהונה רצופות. השר יריב לוין השיב בשם הממשלה: "איזה מזל היה לדוד בן גוריון שלא היו אז אנשים מספיק יצירתיים כמו ח"כ מיכאלי. מנחם בגין היה דמוקרט אמיתי, הוא האמין שהציבור יבחר את מנהיגיו, הוא לא העלה על דעתו להביא הצעה כזו, שנועדה למנוע מהעם לקבל הכרעה דמוקרטית כפי שהוא מוצא לנכון. כאשר מיקדתם את כל הבחירות בראש הממשלה, אמרתם לציבור שזו לא שאלה של מפלגות, זה של שאלה של בנימין נתניהו כן או לא, והציבור אמר כן. אז עכשיו אתם מנסים דרך חוק להרחיק אותו מהזירה הציבורית".
+בן-דהן: דרשנו וקיבלנו 600 מלש"ח לחיילים
14:22 11/11/15  |  עידן יוסף
סגן שר הביטחון אלי בן-דהן אומר כי הממשלה הקציבה 600 מיליון ש"ח שנועדו להיטיב עם חיילי צה"ל, לפי דרישת הבית היהודי וכולנו. בהסבירו את התנגדות הממשלה להצעת חוק בנושא, אמר: "יש ועדה שבוחנת כיצד להעניק את ההטבה, אם דרך הפיקדון או דרך דמי קיום. כיום דמי הקיום מעוגנים על-פי קריטריונים של הצבא, אשר על כן נושא זה אינו מתאים לחוק של הכנסת. בנוסף אני מבקש להזכיר כי לאחרונה דמי הקיום עודכנו פעמיים, ולא נדרשה לכך הצעת חוק".
+בטרומית: איסור על מתן אשרה לקורא לחרם על ישראל
14:19 11/11/15  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון - אי-מתן אשרה ורישיון ישיבה לקורא לחרם על ישראל), התשע"ה-2015, של חבר הכנסת ינון מגל וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע איסור על מתן אשרה וכל רישיון ישיבה לכל הקורא לחרם על מדינת ישראל כהגדרתו בחוק למניעת פגיעה במדינת ישראל באמצעות חרם, התשע"א-2011. על אף זאת מוצע להעניק לשר הפנים סמכות ליתן אשרה ורישיון ישיבה במקרים מיוחדים שייקבעו בתקנות. מגל: "לא נתכופף מול אנשים שחושבים שיסמנו אותנו ואנחנו נשתוק". ח"כ דב חנין: "קשה להסביר כמה החוק הזה מטומטם. בשביל להגן על ההתנחלויות מוכנים לשלם מחיר של העמקת הדה לגיטימציה, ושל פגיעה בתיירות".
+א' שיקום נכים משרד הביטחון: אין דין ואין דיין
12:28 11/11/15  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), יו"ר הוועדה לביקורת המדינה תקיים דיון בנושא תהליכי עבודה באגף שיקום נכים  ▪  מדובר בחיי אדם ואגף השיקום מחויב לקחת אחריות על התנהלותו
(אלהרר. "מדובר בחיי אדם" [צילום: פלאש 90])
+בריאות בישראל - אחת לעני ואחת לעשיר
12:26 11/11/15  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
גם בעלי הכנסה נמוכה משלמים לשירותי בריאות פרטיים על-מנת לקצר את התור  ▪  "קיצור תור לטיפול על-ידי תשלום קורה בהיקף עצום, המאיים על היסודות של חוק ביטוח בריאות ממלכתי"
(מעמד כלכלי [צילום: יח"צ])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד האן / David Han   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסי יונה / Yossi Yona   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רשות השידור   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמעון אלקבץ   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשש: האוצר מסכל את הקמת תאגיד השידור
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמ
12/11/15 08:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
דוח מבקר המדינה משנת 2014 מעלה כי אגף שיקום נכים במשרד הביטחון אינו מעגן בחקיקה את ההטבות שהוא מעניק וכך יכול למעשה להעניק הטבות ללא פיקוח וללא חוקים מסדירים. אם לא די בכך, בתגובת משרד הביטחון אף נכתב כי הוחלט שלא לעגן זאת בחוק בינתיים. כך, נוצר מצב בו אין דין ואין דיין בתחום ההטבות אותם מחלק האגף לשיקום של משרד הביטחון.
11/11/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
שדולת הבריאות הציבורית, שבראשה עומדים חברי הכנסת יעל גרמן ודב חנין, קיימה (יום ג', 10.11.15) את הכינוס הראשון שלה. המפגש עסק בתרומתה של מערכת הבריאות הציבורית לצמצום פערים, והשתתפו בו רופאים, חוקרים ונציגי קופות חולים וארגונים חברתיים, אשר דנו בפערים שונים הקיימים במערכת הבריאות הציבורית - בין המרכז לבין פריפריה, בין יהודים לבין ערבים, בין תושבים משכבות סוציו-אקונומיות שונות, ועוד.
11/11/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל העניקה (יום ג', 10.11.15) בכנסת את "עיטור האור" לניצולי שואה שהצטיינו בתרומתם למדינה ולעושים לרווחת הניצולים. באירוע השתתפו יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, יו"ר הקרן לרווחה לנפגעי שואה בישראל השרה לשעבר לימור לבנת וח"כ אבי דיכטר, ששימש בתפקיד זה לפני שנבחר לכנסת.
11/11/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
ח"כ ינון מגל (הבית היהודי) שהיה בין חברי הכנסת שהצביעו בעד העלאת שכר חברי הכנסת מגיב על הביקורת שהוטחה בו ובחבריו וטוען כי יש לשמור על שכר חברי הכנסת גבוה על-מנת למנוע מהם ללכת אחרי פיתויים. עוד הוא מגלה ששכר החיילים יועלה בקרוב ב-50% דרך תקציב הביטחון.
10/11/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת המשנה לתחבורה ציבורית דנה (יום ג', 10.11.15) במעמד נהגי התחבורה הציבורית, לנוכח הידרדרות תנאי ההעסקה בענף. היו"ר דב חנין פתח את הדיון ואמר כי הוא מברך על ההתקדמות בנושא העלאת שכר נהגי האוטובוסים, אך השכר הוא רק מרכיב אחד מהתנאים שצריכים טיפול.
10/11/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
תאורה נכונה [צילום: אנטולי מיכאלי]
מיטל רובין
שולחן מעוצב נכונה יהפוך את הארוחה לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים ויקח את אווירת החג צעד אחד קדימה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', והשר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, מציעים להגיב בלשונו של "בעל הבית משתגע" וקראו להגיב להתקפה בחריפות רבה    לצערי, לקולות אלו יש תומכים בממשלה ובקבינט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il