מנכ"לית בזק,
סטלה הנדלר, הודיעה (יום א' 17.1.16) על מינויו של גיל רוזן לתפקיד סמנכ"ל שיווק וחדשנות של החברה. רוזן ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים, במקומו של
רן גוראון, אשר התמנה לאחרונה למנכ"ל פלאפון מקבוצת בזק.
לגיל ניסיון של מעל ל-15 שנה בניהול ארגונים ופרויקטים גדולים בתחומי התקשורת והמדיה, והובלת מהלכים שיווקיים משמעותיים בעולמות האינטרנט, ה
סלולר והמסחר האלקטרוני (B2B, B2C).
תחומים חדשים
מאז 2012 רוזן נושא בתפקידים בכירים בדוייטשה טלקום. בתפקידו האחרון רוזן הקים וניהל עבור דוייטשה טלקום חברת סלולר וירטואלית (MVNO), המיועדת לכלל השוק האירופי. לפני כן היה סמנכ"ל ניו מדיה ב-T-Labs, זרוע המחקר והפיתוח של דוייטשה טלקום, כשהוא אחראי לפיתוח שירותים ופלטפורמות תקשורת ומדיה. רוזן הוביל השקת מוצרים מתקדמים ל
לקוחות ה-Mass Market, תוך ניהול התהליך מקצה לקצה. לפני כן רוזן היה ראש מרכז החדשנות הבינלאומי הראשון של חברת AT&T וסגן נשיא לחדשנות ושירותים דיגיטליים באמדוקס.
בעקבות המינוי אמרה היום הנדלר, "בזק נמצאת בעיצומו של שינוי עמוק בו היא הופכת מחברת תקשורת מסורתית לכזאת הנסמכת יותר ויותר על עולם הדיגיטל המתפתח במהירות. לשם כך היא נכנסת לתחומים חדשים כגון הבית החכם, הענן, ספרים דיגיטליים ושרתים וירטואליים. גיל מביא עימו ידע וניסיון יקר ערך בתחום זה, ויש לו יכולות מוכחות בפיתוח והשקת מוצרי טלקום ומדיה פורצי דרך. אני משוכנעת שגיל יאיץ את המעבר של בזק לעולמות הדיגיטליים, שיחזקו את פעילות השיווק בחברה ויעשירו את השירותים המתקדמים המיועדים ללקוחות".