|   15:07:40
דלג
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?

הוארכה כהונת הרב הראשי ליהודי אתיופיה

הכהונה הוארכה בחצי שנה שר הדתות, דוד אזולאי: מדובר בתקלה, נציבות שרות המדינה מחייבת פרישה בגיל 67 יו"ר ועדת עלייה וקליטה אברהם נגוסה: שני הרבנים הראשיים פנו להארכת הכהונה
27/06/2016  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ח"כ נגוסה והרב הדנה מתחבקים. באמצע, ח"כ עומר בר לב [צילום: דוברות הכנסת]

כהונת הרב הראשי ליהודי אתיופיה הוארכה בחצי-שנה נוספת, כך הודיע (יום שני, 27.6.16) שר הדתות, דוד אזולאי, בוועדת העלייה והקליטה שדנה בנושא. לדברי השר מדובר בתקלה כיוון שנציבות שרות המדינה מחייבת פרישה בגיל 67. יו"ר הוועדה, ח"כ אברהם נגוסה (הליכוד) הדגיש כי שני הרבנים הראשיים, הראשל"צ יצחק יוסף והרב דוד לאו, פנו למשרד הדתות בבקשה להמשך כהונת הרב כ"רב הראשי ליהודי אתיופיה", וביום בו נחשפה הפרשה, הבטיח לי שר הדתות לפתור את הבעיה.

עמר בר-לב (המחנה הציוני), יוזם הדיון, ברך על ההחלטה להמשיך את כהונתו של הרב הדנה, אך הצטער שמדובר בהארכה של ששה חודשים בלבד "ולא כמו רבנים אחרים שכהונתם מוארכת אוטומטית אפילו עד גיל 80. אני מאוד מקווה כי שר הדתות אזולאי ישכיל להאריך את כהונתו בתקופה נוספת בהקדם. לצערנו אנו נתקלים בשנים האחרונות במקרים רבים של גזענות כלפי בני העדה האתיופית ובפרט בפתח תקוה מקום מגוריו של הרב הדנה, החל מהדרה של בני הקהילה מבתי ספר ועד הערמת הקשיים לזוגות שרצו להינשא. מה שמטריד את הרב הוא אי-מתן דגש מספיק על המורשת האתיופית ואחת מתוצאות הדיון צריכה להיות גם השקעה של משרד הדתות במורשת זו".

יהודה גליק (הליכוד) הוסיף כי "בתוך הקהילה יש המתחברים לשימור מורשת יהדות אתיופיה - ויש המתחברים יותר לרבנות הארצישראלית, וגדולתו של הרב הדנה לחבר ולאזן בין השניים" הוא קרא להמשיך את כהונתו כדי שיוכל להעמיד עוד רבנים וקייסים "כאלו שידעו לחבר בין שתי המסורות". הוא הציע לפנות לנציבות שרות המדינה, בעקבות הסכמתם של שר הדתות והרבנים הראשיים, כדי להחריג את הרב הדנה - ולהאריך את כהותו עד גיל 80.

חצי שנה נוספת

הרב הדנה ציין כי "מאז ימי הרב עובדיה יוסף זצ"ל, אני עובד בגיבוי בתיאום ובאון מלא על כל הרבנים הראשיים לישראל. אני פועל בכל מאודי בדרכי נועם לפתור בעיות, ללא הפגנות. הכשרתי 22 רבנים יוצאי העדה בכל הארץ, ו-13 מבררי-יהדות, ואני מקווה בתקופה הקרובה להשלים מספר נושאים כרושמי נישואין ובירורי יהדות. יש עוד בחורי-ישיבה רבים שמכינים עצמם לרבנות".

שר הדתות דוד אזולאי הכחיש לחלוטין כי "מדובר ב'פיטורין על-רקע מאבק הרב בגזענות', ויעידו על פעולתי הרבה למען בני הקהילה רבים ממנהיגי העדה, כולל על הכרה מלאה ביהדותם ע"י הרב עובדיה יוסף, ביקור באתיופיה ודיונים רבים-מספור בקידום מצוקותיהם של בני הקהילה. גדל בארץ דור-המשך מצוין שיוכל למלא תפקידים רבים בהנהגת העדה - כולל בהנהגה הרוחנית. עם כניסתי לתפקיד, הארכתי את כהונת הרב, הסתיימה ההארכה - ולא הובא לידיעתי שהיא עומדת להסתיים. הרב אפילו לא הגיש בקשה להארכת-כהונה, ואכן מיד עם הגשת הבקשה הוארכה כהונתו לחצי שנה נוספת, ובסך-הכל מדובר בתקלה. החוק מחייב פרישה בגיל 67, ובתקופה הקרובה נכין את דור העתיד.

מנכ"ל "טבקה" פנטהון אספה-דויט טען לצורך לבקש החרגה מנציבות שרות המדינה, ולהמשיך לפחות בכמה שנים את כהונת הרב.

ישראל הנאו, עוזר הרב דוד לאו הבהיר כי בעוד שאצל רבני-עיר, ניתן להאריך את כהונתם עד גיל 80 לאחר הגשת בקשה בעניין, הרי שאצל הרב הדנה, המוכר כגורם מקצועי ולא כרב עיר, גיל הפרישה הוא גיל 67. הוא תמך בפניה לנציבות שרות המדינה להחריג את כהונת הרב הדנה.

תאריך:  27/06/2016   |   עודכן:  27/06/2016
יפעת גדות
+בקריאה ראשונה: הורדת הגיל למתן רישיונות לכלי ירייה, על מנת לאפשר לחיילות משוחררות לעבוד כמאבטחות
01:14 28/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק כלי הירייה (תיקון - הגבלת גיל למתן רישיונות לכלי ירייה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת עליזה לביא וקבוצת חברי הכנסת. כיום לא ניתן רישיון או תעודת הרשאה לכלי ירייה למי שטרם מלאו לו 21 שנים, אולם השר לביטחון פנים רשאי, באישור ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, לקבוע נסיבות בהן יינתן רישיון לכלי ירייה או תעודת הרשאה למי שמלאו לו 18 שנים וטרם מלאו לו 21 שנים. מוצע כי סיומו של שירות צבאי מלא יחשב נסיבה להענקת רישיון לכלי ירייה או תעודת הרשאה כאמור.
+בקריאה ראשונה: הרחבת איסור הסתה או שידול לעריקה גם כלפי מתנדבים לשירות
01:13 28/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 127) (הסתה או שידול לעריקה של מי שהתנדב לשירות בכוח מזוין), התשע"ו-2016 של חברי הכנסת יואב קיש, דוד ביטן, איילת נחמיאס ורבין וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לתקן את סעיף 109 לחוק העונשין, העוסק בעבירת הסתה להשתמטות, כך שיובהר שהעבירה חלה גם על הסתה או שידול לערוק משירות כלפי מי שמשרת בצבא לאחר שהתנדב לפי סעיף 17 לחוק שירות ביטחון [נוסח משולב].
+בקריאה ראשונה: איסור הפליה בהספקת מוצרים מחמת מקום מגורים
00:50 28/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות ציבוריים (תיקון מס' 4) (איסור הפליה מחמת מקום מגורים), התשע"ו-2016 (קריאה ראשונה) - של חברת הכנסת שולי מועלם רפאלי. מוצע בה לתקן את חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים, ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים כך שיקבע כי מי שעוסק בהספקת מוצר או שירות ציבורי או בהפעלת מקום ציבורי, לא יפלה בהספקת המוצר או השירות הציבורי במקום העסק, במתן הכניסה למקום הציבורי או במתן שירות במקום הציבורי, מחמת מקום מגורים. כמו כן, מוצע לתקן את חוק הגנת הצרכן כך שיקבע כי המקום שאליו יסופק לצרכן הנכס או השירות, יהווה עניין מהותי, שלפי החוק האמור אסור לעוסק להטעות לגביו את הצרכן. על פי המוצע, עוסק שסירב לספק את הנכס או השירות למקום כפי שהוסכם בין הצדדים, רשאי בית המשפט לפסוק לגביו פיצויים לדוגמה.
+אושר בקריאה ראשונה: חוק המקוואות
00:48 28/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירותי הדת היהודיים (תיקון מס' 21) (הסדרת השימוש במקווה טהרה), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת משה גפני וקבוצת חברי כנסת. מוצע בו לקבוע כי מועצה דתית תהיה רשאית שלא להתקשר בהסכם לשם שימוש במקווה טהרה כהגדרתו בהצעה, אף אם התקשרה המועצה הדתית בהסכם עם המדינה או עם רשות מרשויותיה. בנוסף מוצע כי תחילתו של חוק זה תהיה תשעה חודשים מיום פרסומו כדי לאפשר היערכות ליישומו של התיקון המוצע.
+ועדת הרפורמה בשירות המדינה הציגה המלצותיה
00:46 28/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד המשפטים: "זהו רגע היסטורי"  ▪  יו"ר הוועדה פולקמן: "יש להחזיר את האמון בין האזרח לבין השלטון; נקדם הצעת חוק שתסדיר את קווי היסוד של שירות המדינה"
(פלמור. לעבור למבנה חדש [צילום: מן הטלוויזיה])
+בקריאה ראשונה: תוחמר הענישה על פגיעה בכבוד דגל המדינה או סמלה
00:37 28/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הדגל, הסמל והמנון המדינה (תיקון מס' 7) (החמרת הענישה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת נאוה בוקר וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להחמיר את הענישה בגין העבירה של פגיעה בכבוד דגל המדינה או סמל המדינה ולקבוע כי דינו של מי שעבר עבירה כאמור יהיה מאסר עד שלוש שנים, במקום שנה אחת, וקנס עד 58,400 שקלים חדשים במקום קנס של עד 300 לירות.
+"מנהל בי"ס שיאפשר פרסום ייענש"
00:14 28/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון שעסק בגבולות הפרסום והשיווק בקרב בני נוער עלה כי החוק כיום לא מספק מענה לעולם הניו-מדיה בכל הנוגע לפרסום בקרב בני נוער  ▪  משרד הכלכלה: "יש להרחיב את תקנות הפרסום והשיווק בכל הנוגע למדיה החברתית"
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+"אם את לא רוצה לכי הביתה"
23:44 27/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עקב אכילס בטיפול בסובלת מהפרעת אכילה  ▪  ח"כ תומא-סלימאן, למשרד הבריאות: "זרקתם את האחריות לטיפול בהפרעות אכילה על קופות החולים"
([צילום אילוסטרציה: דוברות בי"ח רמב"ם])
+משרד התפוצות: נגדיל מספר הסטודנטים מחו"ל
23:38 27/06/16  |  
שר התפוצות, נפתלי בנט, הציג בוועדת העלייה את התוכנית לחיזוק הזהות היהודית והקשר לישראל בחינוך יהודי בחו"ל. בתחילה תתמקד התוכנית בעשרות בתי ספר יסודיים ותיכונים באמריקה הלטינית ואירופה ובמסגרתה יוקם גוף אשר יסייע בכתיבה והטמעה של תוכניות לימודים, הכשרת מורים וליווי מנהלי בתי הספר היהודים. הגוף יפעיל גם רשת תמיכה מקצועית שתחבר בין אנשי חינוך בגולה למקביליהם בארץ - לטובת סיוע הדדי והעברת ידע מקצועי בין בתי הספר. דביר כהנא, מנכ"ל משרד התפוצות, הציג פעילות בהיקף של עשרות-מיליוני דולר מדי שנה לחיזוק הזהות היהודית בגולה, מגיל בר מצווה ועד גיל 35. כמו-כן פועל משרדו להכפיל ולשלש את מספר הסטודנטים היהודים המגיעים ללמוד בארץ, וחיזוק בתי הספר היהודיים בגולה, בעיקר באירופה ובדרום-אמריקה. בנוסף אנו פועלים בין קבוצות אנוסים ו"מתייהדים" המבקשים לא להתגייר אלא להתעניין ולחזק את הזיקה שלהם לישראל. כהנא פירט את פעילות ההסברה מול מובילי דעה ומעצבי דעת-קהל בתפוצות.
+משרד הפנים מתחייב: 60 מ"ש לחברי מועצות
23:24 27/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ויוזם ההצעה לתגמל חברי מועצה, דוד אמסלם: בכל העולם מתגמלים חברי מועצות ערים, רק אצלנו מצפים מאנשים להפעיל את כל הוועדות הסטטוטוריות בחינם
([צילום: פלאש 90])
+אושר סופית: חופשת אבהות לגבר
22:32 27/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עובד יהיה רשאי להיעדר עד 5 ימים מהיום שלאחר יום הלידה של בת זוגו  ▪  פורר: הצעת החוק יוצרת אפליה בין העצמאים לשכירים
([צילום: איימי זוסמן/AP])
+בקריאה ראשונה: הרחבת הדין המשמעתי החל על עצורים כך שידמה לדין החל על אסירים
22:19 27/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים)(שיפוט משמעתי של עצורים) (תיקון מס' 15), התשע"ו-2016. מוצע בה להרחיב את הדין המשמעתי החל על עצורים כך שידמה לדין החל על אסירים. לשם כך יועתקו חלק מהוראות פקודת בתי הסוהר העוסקות בעבירות המשמעת ובאמצעי המשמעת ויתווספו עליהם עונשים השוללים זכויות הייחודיות לעצורים. עם זאת, מוצע לערוך שינויים מקילים באמצעי המשמעת וכן מוצע כי קצין השיפוט יביא בחשבון את העובדה שהעצור אינו אסיר. עוד מוצע כי הקנסות שישולמו על ידי העצורים ישמשו להטבת תנאי המעצר ורווחת העצורים.
+בקריאה ראשונה: רשות מקומית תוכל להסמיך פקחים שיוכלו להטיל קנסות על אופניים חשמליים
22:17 27/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לייעול הפיקוח והאכיפה העירוניים ברשויות המקומיות (תעבורה), התשע"ו-2016, של השר גלעד ארדן. מוצע בה להסמיך רשות מקומית, באישור מליאת המועצה שלה, לפעול לאכיפת עבירות תעבורה בתחום שיפוטה, בהתאם להוראות הצעת החוק ובכפוף לנוהל אחיד שיחול על הרשויות המקומיות ויאושר על ידי היועץ המשפטי לממשלה. על פי המוצע, ראש רשות מקומית יוכל להסמיך, מבין עובדי הרשות, פקחים שיהיו נתונות להם סמכויות הפיקוח והאכיפה המפורטות בהצעת החוק לעניין עבירות תעבורה. כמו כן, מוצע שהפעלת סמכויות הפיקוח והאכיפה על ידי פקח כאמור תהיה בהתאם להוראות הצעת החוק ובכפוף למגבלות המפורטות בה. בנוסף, מוצע לקבוע כי פקח שהוסמך לכך יהיה רשאי למסור לאדם הודעת תשלום קנס, אם נוכח הפקח שאותו אדם ביצע עבירת תעבורה שהיא עבירת קנס.
+בקריאה ראשונה: העברת סמכויות בנושא הגנת הסייבר מהשב"כ לרשות הסייבר
22:15 27/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק להסדרת הביטחון בגופים ציבוריים (תיקון מס' 7) (נציג הרשות הלאומית להגנת הסייבר - קצין מוסמך לעניין גופים המנויים בתוספת הרביעית), התשע"ו-2016. חוק להסדרת הביטחון בגופים ציבוריים, התשנ"ח-1998 קובע כי נציג השב"כ יהיה הקצין המוסמך להנחות את הגופים המנויים בתוספת הרביעית לחוק בכל הנוגע לאבטחת מערכות ממוחשבות חיוניות. מוצע לקבוע כי ראש הממשלה יהיה רשאי להורות כי ראש הרשות הלאומית להגנת הסייבר יהיה הקצין המוסמך להנחות גופים אלה, למעט גופי תקשורת. כן מוצע לקבוע, כי לגבי גופים שראש הממשלה הורה כך לגביהם, והם מנויים גם בתוספת הרביעית לחוק וגם בתוספת השנייה לחוק, שעניינה הנחיות בעניין אבטחת מידע, ישמש ראש הרשות כקצין המוסמך גם לעניין הנחיות אבטחת מידע. עוד מוצע לקבוע כי במערך הסייבר הלאומי, יהיה ראש הרשות הקצין המוסמך להנחות הן בעניין אבטחת מערכות ממחושבות חיוניות, הן בעניין אבטחת מידע והן בעניין אבטחה פיזית.
+"העשור האבוד" של משרדי הממשלה
22:07 27/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרדי הממשלה פועלים ללא מערכת לניהול ושימור מסמכים  ▪  רפורמות משמעותיות מתבצעות ללא יכולת מעקב עתידית  ▪  אלהרר בדרישה ממשרד רה"מ: מיפוי נהלי ניהול המסמכים בכל משרדי הממשלה בתוך חודש ימים
(מיילים במקום מסמכים)
+"נכשלים בזירה הפרלמנטרית ורצים לרשות השופטת"
20:13 27/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת המשפטים השיבה לשאלות במליאת הכנסת: "לא הגיוני שכשח"כים רואים שהם נכשלים בזירה הפרלמנטרית הם רצים לפתחה של הרשות השופטת"  ▪  "האם זה נראה לכם הגיוני שמדינת ישראל תממן עמותות שפועלות למען יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי?"  ▪  "לא ראינו את כל פרטי ההסכם עם טורקיה, משנראה את הנוסח הסופי נתייחס לגופו של עניין"
(השרה איילת שקד [צילום: איציק וולף])
+תקודם חקיקה למאגר גנטי לילדי תימן
17:26 27/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במהלך דיון בנושא עלה כי אין מניעה מבחינת גורמי המקצוע ובתי הדין  ▪  יו"ר ועדת המדע: "מקווה שהממשלה תירתם"
(ישיבת הוועדה)
+שוטרים יהיו מוצבים דרך קבע בסניפי הבט"ל
16:45 27/06/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
ראש אגף הביטחון במוסד לביטוח לאומי, עופר גולן: "נוכחות השוטרים מונעת התרחשות של אלפי מקרים כאלה...האזרחים לא סופרים את המאבטחים, לשוטר כן מתייחסים"
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+חוק העמותות אושר לקריאה שנייה ושלישית
14:29 27/06/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
על-פי ההצעה שאושרה בוועדה יחויבו עמותות נתמכות בידי ישות מדינית זרה לציין זאת באופן בולט בפרסומיהן או שייקנסו  ▪  המכון לדמוקרטיה: הדרישות - מרצון של מספר חברי כנסת "להתנקם" בעמותות מסוימות ולזכות בכותרות ותו לא
([צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד אזולאי / David Azulai    דוד לאו   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק  יוסף   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עובדיה יוסף   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוארכה כהונת הרב הראשי ליהודי אתיופיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת חוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 27.6.16) את חוק העמותות, בהכנה לקריאה שנייה ושלישית, ובקרוב יגיע החוק להצבעה במליאת הכנסת. ברוב של שבעה חברי כנסת מול התנגדותם של ששה, הוועדה דחתה את עשרות ההסתייגויות ואת הרביזיות שהוגשו על הצעת חוק, ואישרה את הצעת החוק להצבעה במליאת הכנסת לקריאה שנייה ושלישית.
27/06/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הפנים בראשות ח"כ דודי אמסלם אישרה (יום ב', 27.6.18( לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק לפיה חומרים ועדויות שיעלו בתחקירים מבצעיים שיערכו בשב"ס לא ישמשו כנגד המתוחקרים, בדומה לנהוג במשטרה.
27/06/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
"הצפיפות האיומה בה מתגוררים אסירים בישראל אינה מתקבלת על הדעת. אפילו לקופים בגן החיות יש יותר מקום", כך אמר יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם בסיור הוועדה אתמול בכלא אופק ובכלא השרון. לטענתו, אם בתי הסוהר אינם ראויים למגורי אדם, יש לשחרר את האסירים. "4.5 מ"ר לאדם זה צפוף ביחס לסטנדרט הבינלאומי וגם בזה איננו עומדים", ציין. ח"כ אמסלם דרש לקבל נתוני צפיפות על כל בית סוהר בנפרד. "יחד עם השב"ס נבנה תוכנית רב שנתית ואני אוביל את קידומה מול האוצר והמשרד לביטחון פנים", הצהיר.
27/06/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
תחנות הרדיו האזוריות רשאיות לשדר תשדירי פרסומת בהיקף מרבי של 9 דקות לשעה. מדובר ב-15% מכלל השידורים, שהם 216 דקות ביממה.
27/06/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תומכת (יום א', 26.6.16) בהצעת החוק של חברי הכנסת יפעת שאשא-ביטון ואלי אלאלוף (כולנו), לשינוי סעיף 34 א' לחוק האימוץ.
26/06/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
הבית היהודי: נהיה מפלגת שלטון  /  עידן יוסף
השרים השתכנעו: דרוש מרכז שירות לרב-קו  /  עידן יוסף
עובד סיעודי זר לא יוכלו לנטוש מטופל  /  מירב ארד
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
המחוקק מעל החוק  /  איתמר לוין
המדינה - פלא שרק הולך ומתעצם  /  יוליה מלינובסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
מאז ועד היום איש לא מעז לקרוא לבן שלו המן, למרות ששמעתי על מישהו שקראו לו כך, אבל זה בגדר שמועה
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il