החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, יצרנית 'קוקה קולה' בישראל, עלתה אתמול (יום ג', 20.1.04) עם קמפיין חדש: "Bubble Dream Girl", המחזק את החיבור של המותג "קוקה קולה" עם עולם המוזיקה.
הקמפיין ישודר בערוצים 2 , 10, ו-MTV וכן בבתי הקולנוע ובאתר המוזיקה של "קוקה קולה", בהיקף כספי בסך של כ-300 אלף דולר.
סמנכ"ל השיווק של 'קוקה קולה', טל רבן, אמר כי החברה בחנה "אופציות רבות שעמדו לרשותנו מהעולם, ואולם לנגד עינינו עמד קמפיין, המהווה שלב נוסף בחיבורו של המותג לעולם המוזיקה".
לדבריו, ערכה החברה מחקרים רבים, בהם נמצא כי עולם המוזיקה מהווה תחום עניין ועיסוק מרכזי בקרב בני הנוער. "אנו רוצים להתחבר לקהל המטרה שלנו סביב עולמות התוכן והעניין שלהם. סרטון ה-Bubble Dream Girl ענה על כל אלה. השילוב של עבודת אנימציה מרתקת, מסיבת ענק, התעוררות כל החושים וכמובן פס הקול של טייסטו האגדי, קיבלו את הניקוד הגבוה ביותר בקרב בני הנוער", הוסיף.