רכבת ישראל העלתה לאוויר אתר אינטרנט חדש במקום זה הישן, אך בחרה לגרוע ממנו את מדד הדיוק המפולח - המאפשר לדעת מה אחוז דיוקי הרכבות בהתאמה לחלקי היממה השונים לפי שעות השיא והשפל. הנתון המופיע כעת באתר הוא למעשה ממוצע יומי - והוא למעשה מגדיל באופן מלאכותי כלפי מעלה את המספרים באופן המטשטש את איחורי הרכבת. איחור של רכבת נחשב רק אם איחרה ב-5 דקות ומעלה.
מרכבת ישראל נמסר כי "האתר החדש נבנה מתוך מיקוד בצרכי לקוחות הקצה של רכבת ישראל והוא מציג נתוני זמן אמת של הגעת הרכבות לרציפים, בעת תכנון המסלול. ההחלטה להציג מדד דיוק יומי (מצטבר) ולא מדד מפולח, נובעת מכך שמדובר בנתון שמהווה ממוצע שעתי ואין בו מידע מהותי שיכול לסייע ללקוחות החברה. עם זאת, האתר החדש ישוב וייבחן בהמשך וייתכן שיוחלט להציג את המידע כפי שהוצג בעבר".
לאתר רכבת ישראל יש כ-70 אלף כניסות ביממה והוא מכיל בנוסף למנוע תכנון נסיעה ברכבות, גם טפסים מקוונים לשירות לקוחות ולרכישת רב-קו, מידע רב על מגוון כרטיסי הנסיעה, הנחות לזכאים, מסלולי טיולים בסמוך לתחנות הרכבת ועוד.
אתר האינטרנט אינו מתיחת פנים לאתר הנוכחי, אלא מדובר באתר חדש לחלוטין ורכבת ישראל שילבה בו שירותים חדשים ומתקדמים. האתר החדש נבנה במשך שנה וחצי, במהלכה ביצעה רכבת ישראל מחקרים וקבוצות מיקוד לזיהוי הצרכים וההעדפות של משתמשי הרכבת. דובר הרכבת מסר כי מדובר באתר האינטרנט המתקדם ביותר שקיים היום בתחום התחבורה הציבורית בישראל.
בין החידושים, ניתן למצוא:
• ממשק משתמש עדכני, חדשני ונגיש
• האתר מותאם באופן מלא לגלישה בטלפון הנייד
• תוצאות חיפוש הרכבות כוללות מידע בזמן אמת על הגעת הרכבות לתחנה
• מידע על כלל שירותי התחבורה המשלימה אל ומתחנות הרכבת
• ניווט לחניונים בסביבת התחנה