המרכז הרפואי רבין הודיע (יום א', 1.2.04) על שירות חדש המוצע למשפחות המנותחים - עמדה ממוחשבת המאפשרת לבני המשפחות להתעדכן בזמן אמת בשלב בו נמצא אחד מבני משפחתם, במהלך ניתוח, לפני ניתוחו, ובהתאוששות.
שירות זה יצא לפועל לאחר שאזור ההמתנה למשפחות באתר חדרי הניתוח עבר שיפוץ רחב היקף.
במסגרת השירות, יכולים בני המשפחה להתעדכן מבלי לחשוף את הפרטים בפני ממתינים נוספים, וזאת לאחר שניתן לכל מנותח קוד מזהה בן 4 ספרות.
מהמרכז הרפואי רבין נמסר, כי "רעיון הקמת העמדה נבע מתוך רצון להקל על תחושת המתח של המשפחות הממתינות ליקיריהן המנותחים וזקוקות לכל מידע עדכני על מצבו".
יש לציין, כי השירות ניתן במקביל לעידכונים שצוות חדר הניתוח מעביר באופן אישי למשפחות.
בנוסף, הודיע המרכז הרפואי על פתיחת "חדר למשפחה", בו המשפחה יכולה לשוחח עם המנתח או עם אחות חדר הניתוח, ולקבל מידע אודות הניתוח.
במהלך השיחה, המשפחה יכולה לשאול את כל השאלות ולהעלות חששות, המנתח מוסר פרטים לגבי הניתוח, מצבו של המנותח והטיפול הנדרש בהמשך.
ד"ר איתן וירטהיים, מנהל בית חולים השרון: "בית חולים השרון ידוע ביחסו האישי והחם לחולים ולבני משפחותיהם. השיפוצים שמטרתם להנעים את השהייה בבית החולים, הינם שלב נוסף בחיזוק הקשר עם המאושפזים".