|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

משרד החינוך: "נאפשר הכנסת סמארטפונים לבתי הספר" <br>

במסגרת דיון בחקיקה האירופית המתגבשת בנושא, ציין נציג המשרד כי בניגוד למצב הקיים, בשנה הקרובה מתכונן המשרד לעדכן את חוזר המנכ"ל ולאפשר שימוש מווסת בסמארטפונים לצרכים לימודיים ועדה מיוחדת של המשרד תחל לדון במתווה בשיתוף יו"ר הוועדה לזכויות הילד בשלב ראשון הכוונה היא להחיל את השינוי בבתי הספר היסודיים תוך איסור שימוש בהפסקות
01/01/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: AP]

הוועדה לזכויות הילד קיימה (יום ב', 1.1.18) דיון בנושא 'ילדי ישראל בעידן טכנולוגי מתקדם על-רקע יוזמות החקיקה בצרפת: הגבלת גיל ההרשמה לרשתות החברתיות ואיסור הכנסת טלפונים ניידים לבתי הספר'.

יושב-ראש הוועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון: "במסגרת הדיון נעסוק בשני נדבכים שהציפו יוזמות החקיקה באירופה, זו הזדמנות נוספת להעלות על סדר היום את השימוש בנייד בידי ילדים בבתי הספר. יש את עניין התכנים הבעייתיים, הקרינה, האינטראקציה החברתית שנפגעת, הבריונות ברשת ועוד. ככל שהעמקתי ברור לי שמהטלפונים הניידים אנחנו לא יכולים לברוח, הם כאן כדי להישאר, השאלה איך מתמודדים עימם בצורה הטובה ביותר. הטלפון גם הפך כלי למידה בתוך בי"ס והשאלה האם יש חלופה ראויה לכך. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך עולות יותר שאלות, לכן זימנתי את הדיון הזה, כדי שנחשוב איפה מדינת ישראל בתוך היוזמות הגלובליות גם לעניין בתי הספר וכן לעניין הגבלת גילאי ההרשמה לרשתות החברתיות, האם החקיקה בצרפת אכן אפקטיבית, האם הרשתות יכולות לשלוט במי שנכנס אליהן והאם זה הערוץ בו אנחנו צריכים לפעול כדי להגן על ילדינו".

עופר רימון, מנהל מינהל טכנולוגיה, משרד החינוך: "אנחנו צריכים למצוא את דרך המלך שמצד אחד מאפשרת שימוש פדגוגי בסמארטפון ומצד שני שלא יהיו להפקר, לא מבחינת קרינה, לא מבחינה חברתית, התמכרויות וכל מה שמסביב. לכן צריך למצוא את האיזון. חוזר המנכ"ל שלנו לא מאפשר שימוש בנייד בכיתות נכון להיום. השימוש בשיעור אסור אבל המציאות בשטח שבתי ספר משתמשים בזה, לכן הכיוון שאנחנו רוצים ללכת אליו בשנה הקרובה, יחד עם וועדה שהקמנו לנושא, הוא להתיר את השימוש בפלאפונים לצרכים לימודיים אבל עם סייגים. לגדר את זה".

"לא נאפשר גלישה באמצעות הרשת הסלולרית שמעלה דרסטית את הקרינה, בדומה לטאבלטים נעבוד עם ווי-פי. אנחנו חושבים להתחיל עם שכבות הגיל הגבוהות, להתיר החדרה מבוקרת של המכשירים, רק לצרכים פדגוגים בצורה מגודרת. אנחנו רוצים לנצל את ההכנסה כדי לעבוד עם התלמידים על איך להשתמש בסמארטפון בצורה נכונה" הוסיף רימון על התוכנית המתגבשת.

ח"כ שאשא ביטון: "החוזר אוסר אך הטלפונים שם כל היום, גם בשיעורים, מול העיניים, אנחנו במציאות חזקה מאתנו. מה מבטיח לי שנגדר זאת עכשיו? איך נדע ליצור אינטראקציה בהפסקות בלי הטלפון הנייד? שיהיה למורה את הכוח להחליט מתי וכמה?"

רימון: "זה בדיוק מה שצריך לעשות, הרבה פעמים מיעוט מאוד קטן והרבה פעמים מאוד מיליטנטי מקשה עלינו ללכת על הדרך שאת מכוונת אליה. ברגע שנצא עם הנחיות יותר מתאימות למציאות נוכל להחיל גם בקרה יותר מותאמת למציאות".

ח"כ שאשא ביטון: "אני מכירה זאת אך לא צריך להיבהל, גם מי שמתנגד יצטרף למערכת. גם עניין השיתוף ההורי מאוד קריטי, לפני שנתיים וחצי הורים לא הבינו מה אנחנו רוצים, היום יש קרקע פורייה כי גם ההורים רוצים לאזן את השימוש".

אדר גיציס, מועצת התלמידים והנוער הארצית: "קל לומר על התלמידים - אתם לא מתקשרים אבל גם אצל ההורים שלי, המשפחה, גם בעולם המבוגרים בעיית התקשורת הזו קיימת. נראה את ההורים שאוספים את ילדיהם מהמסגרות שמים את הנייד רבע שעה בתא הכפפות. באותה מידה לא ניתן להוציא את הטלפון ממערכת החינוך אבל ניתן לווסת, לפעול במסגרת הליך חינוכי ולשלב את הסמארטפון ככלי לימודי יעיל. שהתלמידים יראו מחויבות הם יתגייסו" .

פרופ' עמוס רולידר, מנתח התנהגות מוסמך: "אנחנו בצרות צרורות בסביבה הביתית, הורים היום חושפים ילדים למסכים כבר בגיל שנתיים, אנחנו בין עשרת המדינות בהם הילדים מקבלים בגיל הצעיר ביותר את הטלפון לבעלותם ובשעות השימוש בו. האג'נדה שלנו כהורים ומפקחים וזו הילדים שונה, צריך להבין את זה. הוא רוצה 5 שעות מסך ואני מסכים לשעה ואני צודק. היתרונות עצומים במסכים הדיגיטליים, האפשרות לקבל מידע ממקורות שונים, אבל בשביל זה לא צריך את הסמארטפון, אני לומד עם הטאבלט או הנייד, איש לא לומד מאמרים מהנייד. אני חושב שאנחנו לא צריכים לפחד ולהפסיק את הדבר הזה, זה נזק גדול לילדינו".

יונה פרסבורגר, מנכ"ל עמותת נתיבי רשת: "רבים מבכירי ההייטק בעמק הסיליקון בארה"ב שולחים את הילדים שלהם לבית ספר שמלמד בצורה מסורתית, נתוני מדינות ה-OECD הראו שאיפה שהכניסו תקשוב זה לא העלה את רמת ציוני התלמידים. הסמארטפונים גדולים על הילדים".

שאשא ביטון: "הכנסה סתם ככה לשיעורים לא נחשבת לפדגוגיה חדשה, כך בטח לא נראה שינויים פורצי דרך. יש צורך בשילוב מתוכנן ומגובה, רק כך נצליח להתמודד עם התופעה ולרתום אותה להצלחת ילדינו ולמען עתידם" .

חלקו השני של הדיון עסק ביוזמה האירופית להגביל את גיל הרישום לרשתות החברתיות לגיל 13 במסגרת חקיקה.

ג'ורדנה קטלר, מנהלת מדיניות, פייסבוק: "אי-אפשר כמדיניות להירשם לפני גיל 13 לפייסבוק ואינסטגרם" זו המדיניות כרגע.

ח"כ שאשא ביטון: "הבן שלי עד גיל 18 היה בן 24 בפייסבוק, לבת שלי ולכל חברותיה בנות ה-11 יש אינסטגרם. אולי אתם צריכים לפתח כלים יותר אפקטיביים".

קטלר: "לא רצינו לחייב בהצגת תעודת זהות, אנחנו רוצים להגביל את כמות המידע שלנו על כל אדם. זו לא המדיניות שלנו כרגע. כרגע שאנחנו רואים פרופיל מתחת לגיל 13 אנחנו סוגרים אותו, אנחנו קוראים לציבור לדווח על הפרות של המדיניות שלנו. אנחנו זהירים בהליכים של סגירה אוטומטית, קשה לדעת אם אדם באמת בן 14 או בן 12 וחצי".

מיכל אברהם, ייעוץ וחקיקה, משרד המשפטים: "אנחנו בוחנים את הרגולציה האירופית, נשקול עידכוני חקיקה. הרגולציה תיכנס במאי 2018, יש התייחסות להרבה מאוד עניינים, גם לקטינים וגם אנחנו מודעים לרגישות. במידת הצורך נעשה את ההתאמות לחוק הישראלי".

בתום הדיון נקבע כי משרד החינוך יחל בגיבוש מתווה לשילוב נכון של הסמארטפונים ויקיים ישיבות משותפות עם יו"ר הוועדה לבניית מודל נכון. יו"ר הוועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון סיכמה את הדיון "אני מבקשת ממשרד החינוך להתחיל עם בתי הספר היסודיים, שם ניתן לעצב את המציאות בצורה קלה יותר. יש לקבוע מה המסגרת החינוכית המתאימה, כיצד עושים בקרה, מה יהיו הסנקציות במקרה הצורך. אני רוצה להמליץ כוועדה שבהפסקות לא יהיה נייד בידי התלמידים לטובת האינטראקציה בניהם, רק בשיעורים ובמסגרת שתוגדר, תחת הוראת איש חינוך. נשב בצוות מקצועי ונגבש את התוכנית לפחות לעניין בתי הספר היסודיים. במקומות בהם נוכל לספק פתרון חלופי תחת הסמארטפונים, דוגמת טאבלטים נעדיף את החלופה הזו. נתייחס גם לשלבים הבוגרים יותר, חטיבת ביניים ותיכון. ממשרד המשפטים נשמח להבין בהמשך איפה אנחנו עומדים ביחס למה שיקרה באירופה, איפה אנחנו נעמוד מול עידכוני החקיקה".

תאריך:  01/01/2018   |   עודכן:  01/01/2018
עידן יוסף
+אולטימטום: חודש לחקיקה ממשלתית נגד כיתות פוגעניות
10:52 02/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עדויות קשות בדיון ועדת החוקה שהתכנסה לברר מדוע לא הוגשה הצעת חוק ממשלתית לטיפול בכתות פוגעניות למרות שחלפו שנתיים מאז אושרה בטרומית הצעת חוק פרטית מוצמדת  ▪  סלומינסקי: "אני לא מוכן להמשיך בדיונים לא מכובדים שאתם מתנצלים בהם על למה לא הבאתם הצעה"
(הממשלה לא מגבשת עמדה [צילום: דוברות הכנסת])
+מחסור הרופאים בפריפריה מאיים על התקציב הבא
10:21 02/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש המועצה המקומית להבים על אפליית הבריאות: "אני אהיה במיון שלוש שעות. יש פרוטקציה, הבן שלי לעומת זאת ישכב שם יום שלם, בואו נשים דברים על השולחן"  ▪  ח"כ אבו עראר: "בישובים הבלתי מוכרים האמבולנסים לא מגיעים בכלל, זאת המדיניות מאז קום המדינה. 80 אלף בני אדם לא זכאים לשירות מציל חיים"
(בית חולים זיו. פריפריה בשוליים)
+"עד שלא ירשם צ'ק, הכל בלבולי מוח"
10:20 02/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר התקשורת בוועדת הכלכלה: נקדם הצעות חוק שתאפשר לפייסבוק וגוגל להקצות משאבים ליצירת תוכן ישראלי  ▪  יו"ר הוועדה כבל זעם על דחיית הרחבת שירותי בנק הדואר: "המצב מבזה את כולנו וצריכה להתקבל החלטה"
(קרא. אסדרה על ספקי התוכן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+חוק ירושלים המאוחדת אושר בכנסת
09:00 02/01/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי התיקון ל"חוק יסוד: ירושלים בירת ישראל" שאושר ברוב של 64 תומכים מול 51 מתנגדים, כל שינוי בשטח או מעמד הבירה יחייב רוב של 80 ח"כים  ▪  הצעת החוק מבטלת את סעיף חוק היסוד שקיים האומר שאסור לשנות את התחום המוניציפלי של העיר
(ירושלים. עיר בעלת מעמד מיוחד [צילום: פלאש 90])
+אושר חוק מימון הבחירות המקדימות
23:26 01/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפיד: מבקשים שיקחו מכל אזרח ישראלי כסף כדי לתת לכל חבר כנסת בליכוד 300,000 שקל  ▪  לוין: יש עתיד משכה מהקופה הציבורית למעלה ממאה מיליון שקל בחמש שנים
(ההצבעה במליאה)
+ההצבעה על חוק המרכולים נדחתה בשבוע
23:01 01/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לבקשת הסיעות החרדיות נדחתה ההצבעה לאחר כדי לאפשר את השתתפותם בהצבעה של יהודה גליק ודוד אזולאי  ▪  גם ההצבעה על חוק ליצמן נדחתה מחשש שלא יושג הרוב הדרוש
(דרעי. לא מסתכן [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+קנס מופחת למתקני עבירות בנייה
22:08 01/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד העבודה והרווחה רשאי להפחית עיצומים כספיים של קבלני בנייה שתיקנו הפרות בטיחות
([צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משרד החינוך: "נאפשר הכנסת סמארטפונים לבתי הספר"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
2/01/18 07:37
2
הורה מודאג
2/09/18 11:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 1.1.18) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק המפלגות (תיקון מס' 24), התשע"ח-2018, של ח"כ דוד אמסלם. הצעת החוק שדרשה רוב מיוחד של 61 ח"כים זכתה לרוב של 62 תומכים לעומת 52 מתנגדים.
01/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
לבקשת הסיעות החרדיות, הקואליציה החליטה (יום ב', 1.1.18) "ללכת על בטוח" ולדחות בשבוע את ההצבעה על חוק המרכולים. בקואליציה חוששים כי לא יהיה רוב לאישור החוק, זאת משום שח"כ יהודה גליק אינו צפוי להשתתף בהצבעה בשל הלווית אשתו וח"כ דוד אזולאי המאושפז בבית חולים ורופאיו אסרו עליו לצאת. בקואליציה מבהירים כי יש רוב לחוק, אך הרוב הוא דחוק.
01/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 1.1.18), ברוב של 8 תומכים מול מתנגד אחד, תקנות שהוגשו על-ידי משרד העבודה והרווחה, לפיהן ממונה מטעם המשרד יוכל להפחית חלק מהעיצומים הכספיים, בסך 20 עד 35 אלף שקלים, אשר מפקח בנייה יכול להטיל על קבלן באתר בנייה בו נמצאו ליקויים בטיחותיים. הפחתה תתבצע רק בתנאי שהקבלן הפסיק את ההפרה ותיקן אותה. לדרישת יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף, התקנות אושרו לתקופה של חצי שנה בלבד, אז תתכנס שוב הוועדה לבחון את יעילותן, על סמך נתונים שיגיש לה משרד העבודה והרווחה.
01/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה למאבק בנגעי הסמים ובאלכוהול, בראשות ח"כ תמר זנדברג נקטה (יום ב', 1.1.18) צעד חריף ונדיר, והוציאה צו הבאה לשר או למנכ"ל משרד האוצר - משה כחלון או שי באב"ד. בסמכות ועדות הכנסת להוציא צו הבאה לעובדי ציבור, אם אלו אינם נענים להזמנות הוועדה לדיונים בהם הם מתבקשים למסור דיווח לוועדה.
01/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים תעקוב אחר התנהלות הממשלה בכל הנוגע לתקצוב הצהרונים, כך הודיע (יום ב', 1.1.18), יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בסוף דיון מיוחד בנוגע להפסקת תקצוב התוכנית שאמורה להביא לסבסוד הצהרונים על-מנת להקל על הורים עובדים. בעקבות הודעת נציג אגף התקציבים באוצר בדיון, כי בשבוע הבא אמורה הממשלה לאשר החלטה על המשך תקצוב הצהרונים, דרש גפני מהנציג של האוצר ומנציגי משרדי החינוך והרווחה, להודיע לוועדה, שהחלטת הממשלה אכן תתקבל ושהנושא ימשיך להיות מתוקצב. כמו-כן, לאחר שבמהלך הדיון התברר שקיים חוסר משמעותי של מאות משפחתונים לגיל הרך, קרא גפני עם שאר חברי הוועדה לאוצר ולמשרד הרווחה: "לכסות את הפער הקיים בנושא תקצוב המשפחתונים, פער לא גדול, שתקצובו ייטיב עם אלפי משפחות בהן ההורים מחפשים אחר פתרון לילדיהם, שיאפשר להם לצאת לעבוד".
01/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
אורנשטיין חשוף עתה לבדיקה/חקירה פלילית בשל שיחותיו עם אפי נוה בהן ביקש מנוה לפעול למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב    מידע שהובא ל-News1 מלמד, כי המעשים של גרטלר-גרטנר באפריק...
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il