|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

"לא נגרע תקציבים מהחינוך המיוחד"

כך לדברי דודי מזרחי, מנהל אגף תקציבים במשרד החינוך בישיבת ועדת החינוך מרגי דורש מנציגי משרד החינוך להציג תקנות ההסעה לבעלי צרכים מיוחדים ותוכנית להכשרת עובדי הוראה לחינוך המיוחד
06/03/2018  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20
[צילום: פיקסל ביי]

ועדת החינוך קיימה (יום ב', 5.3.18) דיון נוסף בהצעת חוק חינוך מיוחד (תיקון מס' 11). בישיבה השתתפו מזכ"ל הסתדרות המורים, מנהלות בתי ספר, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים ונציגי ארגונים שונים. הצעת החוק עוסקת בכמה נושאים ביניהם: שינוי הרכב ועדות ההשמה קביעת סל שירותים לילד בהתאם לרמת תפקודו ולמאפיינים המובנים במסגרת החינוכית שבה הוא לומד; מתן אפשרות בחירה להורי הילדים לגבי סוג המסגרת המתאימה לילדם ועוד. יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי, הרגיע את הנוכחים: "בניגוד לשמועות לא יהיה מחטף. נדון לעומק בכל הסעיפים, כולם יאמרו את דברם ואם יהיה צורך נשנה ונחדד את הדרוש שינוי".

מזכ"ל הסתדרות המורים יפה בן דוד הציגה את הסתייגויות ארגונה: "כיום אין למורים הכשרה מתאימה ללמד ילדים שמעוניינים להשתלב במסגרת הכיתות ולכן ההכשרה חייבת להתחיל במכללות. אין מי שמכיר טוב יותר את הילד מאשר ההורים אבל בצד המקצועי מי שמכיר את התלמיד היא היועצת וקולה צריך להישמע בוועדות הזכאות". מיכל בן דוד, מנהלת בית ספר לילדים בסיכון, סיפרה כי בתי ספר משלבים קורסים תחת כיתות השילוב שלא נותנות מענה הולם לתלמידים עם הצרכים המיוחדים. יש הרבה מקרים שגורמים בוועדה חוששים מהמעורבות של ההורים והוועדות מתכופפות בפני ההורים ולא מתקבלת תוצאה מיטבית עבור הילד". יעל ניר, אם לתלמיד משולב הוסיפה כי כאשר ניתנים התנאים שהם יכולת, ידע ורצון השילוב מצליח.

בתגובה אמרה רויטל לן כהן מקואליציית הורים לילדים מיוחדים, כי רמת הלימודים במסגרות המשלבות אינה המטרה מבחינתה, אלא השילוב של הילד. "השילוב הוא עצם היותו חלק מהקהילה וזאת המטרה וההישג. זאת דרך לחינוך שלו ולחינוך של הסובבים אותו". לעניין הרכב ועדות ההשמה אמרה לן כהן כי נציגי ההורים אינם צריכים להיות כפופים למשרד החינוך אלא לנציבות שוויון לאנשים עם מוגבלות, ושיו"ר הוועדה אינו צריך להיות איש משרד החינוך אלא נציג חיצוני כדי למנוע ניגוד עניינים.

ממשרד החינוך נמסר בדיון כי למרבית הטענות שעלו במהלך הדיון יש תשובות וייתכן שיהיה צורך בשינויים ובחידודים. "אנחנו מתחייבים שלא נגרע משאבים מהחינוך המיוחד", אמר דודי מזרחי, מנהל אגף תקציבים במשרד החינוך.

היו"ר מרגי שיזם את הצעת החוק הודיע כי הדיון הבא יתקיים בנוכחות מנכ"ל המשרד שמואל אבואב. הוא דרש מנציגי משרד החינוך להגיע לישיבה הבאה מוכנים עם תקנות ההסעה לילדים ולפעוטות עם צרכים מיוחדים (תקנות שטרם הובאו לאישור ועדת החינוך), וכן עם תוכנית מסודרת להכשרת עובדי הוראה לחינוך ילדים עם צרכים מיוחדים. עוד ביקש הבהרות לגבי נוסח הצעת החוק כגון כיצד יתבצע המעבר של התקציב בעקבות התלמיד, הגדרה סופית של ועדות הזכאות או ועדות אפיון כפי שהציע אחד המשתתפים, הרכב הסל הבית ספרי ועוד.

תאריך:  06/03/2018   |   עודכן:  06/03/2018
עידן יוסף
+"פייק משבר שבנט יכול לפתור ב-10 דקות"
22:47 06/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ בצלאל סמוטריץ' בוועידת דת ומדינה של מפלגת האיחוד הלאומי: "המשבר בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי בדוי"  ▪  בן-דהן לשר אריאל: "בוא ונשב עם בנט ונקדם איחוד"  ▪  אריאל: "מוכן כבר ביממה הקרובה"
(סמוטריץ'. "מגזר זו לא מילה מגונה"
[צילום: הלל מאיר])
+בקריאה ראשונה: לא כל חייל שנפצע ישוחרר
21:12 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון - הוראות לעניין דחיית שירות מחמת חבלה או מחלה), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת עפר שלח וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי חייל שנמצא בלתי כשיר ארעית להמשיך בשירות הצבאי בשל חבלה או מחלה, לא ישוחרר מהצבא אלא אם נותרו לו, לכל היותר, שישה חודשים לסיום שירותו. במידה וחלפו שישה חודשים ולא חל שינוי במצבו של החייל, יפטור אותו שר הביטחון מהמשך שירותו הצבאי.
+סופית: קביעת יום שנתי לציון השחרור מגרמניה הנאצית
21:08 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק יום השחרור וההצלה מגרמניה הנאצית, התשע"ח-2017 של חבר הכנסת יואב בן צור וקבוצת חברי כנסת. מטרת הצעת החוק לקבוע יום שנתי, ביום כ"ו באייר בכל שנה, לציון שחרור והצלת העם היהודי, לאזכור נרדפי הנאצים ולציון כניעת הנאצים לבעלות הברית. היום יצוין בטקס אזכרה ותפילה ברחבת הכותל המערבי, וכן שר החינוך רשאי להורות על קיום ימי לימוד ופעילויות לציון יום זה.
+בקריאה ראשונה: לא ינקטו הליכי גבייה מסוימים כלפי חייב המשלם את התשלומים באופן רציף ועקבי
20:58 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 58) (חייב המשלם לפי הוראה לתשלום בשיעורים), התשע"ח-2018. מוצע בה לקבוע שכאשר חייב משלם באופן רציף ועקבי את התשלומים שנקבעו לו בהוראת התשלומים שנקבעה על ידי רשם ההוצאה לפועל, יופחת שיעור ריבית הפיגורים שתיצבר על יתרת החוב בתיק בעשרים וחמישה אחוזים, ולא יינקטו נגד החייב הליכי גבייה מסוימים. הסדר זה יחול כל עוד החייב משלם את התשלומים שנקבעו לו, ויופסק אם החייב אינו משלם את חובו כנדרש.
+מכשירי החייאה יוצבו במוסדות חינוך
20:40 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לימוד עזרה ראשונה בבתי ספר (תיקון) (החזקת מכשירי החייאה וערכות עזרה ראשונה בבתי ספר), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת יעקב מרגי ואחמד טיבי. מוצע בה לתקן את חוק לימוד עזרה ראשונה בבתי ספר ולקבוע כי בכל בית ספר שלומדים בו מעל 500 תלמידים, יוצב מכשיר החייאה אחד לפחות במקום מרכזי ונגיש וכן כי בכל בית ספר תהיה ערכת.
+ליצמן: הליכוד לא מציג מתווה לפתרון
20:35 06/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמים בסביבת נתניהו: רה"מ מעוניין בפתרון קבוע וארוך טווח למשבר הגיוס ואינו מעוניין בבחירות מוקדמות  ▪  גפני ימשיך את הדיונים בחוק ההסדרים  ▪  מאמצים אינטנסיביים של השרה שקד לפתרון המשבר
("ראש הממשלה לא עושה די" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+אושרו שיפורים בגמלת סיעוד לקשישים
15:04 06/03/18  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
הכנסת אישרה הפעלת תוכנית גמלה סיעודית משופרת לקשישים, שתופעל בהדרגה עד 2021  ▪  לא נמסר מתי תופעל התוכנית, וכמה יקבלו הסיעודיים במדרגות השנתיות
([צילום: פלאש 90])
+מפקד מחוז יורשה לעכב גופת מחבל כדי למנוע הסתה לטרור
12:26 06/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה, ח"כ יואב קיש: "יש זכות יסוד להלוויה. אין זכות להסתה ולאירוע טרור המוני, גם אם לא הצליחו להוכיח קשר ישיר בין ההסתה למעשה טרור
(הלוויה בעזה [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90])
+צה"ל: חיילות זונות? לא אצלנו
12:16 06/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סגנית היוהל"ם סא"ל בכר: הצבא פעל רבות להגברת המודעות בקרב מפקדי וחיילי צה"ל לזיהוי וטיפול במקרים של חיילים בזנות שאינו מגיע לכדי תופעה  ▪  מנהלת מרפאת לוינסקי: "בדירות דיסקרטיות יש לא מעט חיילות וגם חיילים"
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+ערים חכמות: בקרוב גם בפינוי אשפה ובתחבורה
10:15 06/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
232 רשויות תוקצבו ע"י המשרד לשוויון חברתי במעל 70 מיליון ש"ח עבור מיזמים דיגיטליים  ▪  מקלב: "ישראל היא חלוצה בתחום הטכנולוגיה אך לפעמים זה רק מתורגם לעולם ולא אלינו בישראל
(השרה גילה גמליאל [צילום: פלאש 90])
+אושרה במליאה: הצעת החוק ליישום מערכת "שער עולמי"
09:58 06/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מערכת הסחר במינהל המכס, מבוססת על טכנולוגיות עדכניות ומתאפיינת בממשק עבודה מודרני וידידותי והיא מחליפה את המערכת הקודמת, שפעלה במשך כשלושה עשורים
( הפלטפורמה המחשובית החדשה לניהול סחר החוץ )
+5 שנות מאסר לתוקפי עובדי הוראה
00:22 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק שהגיש שר החינוך, לפיה התוקף עובד חינוך בזמן עבודתו והתקיפה קשורה למילוי חובתו או תפקידו של נתקף, דינו מאסר חמש שנים.
+אושר סופית: חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי
00:10 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח-2018. מוצע להסדיר באופן מקיף את דיני חדלות הפירעון של יחידים ושל תאגידים במסגרת חוק חדש וכולל המחליף שורה של דברי חקיקה המסדירים את הנושא כיום. בנוסף, מוצע לערוך שינוי מבני ברשויות האמונות על יישום הדין: בתי המשפט, הכונס הרשמי ורשות האכיפה והגבייה. במסגרת הצעת החוק, מוצע לצמצם את דיני הקדימה ובפרט את דין הקדימה שניתן לרשויות שלטוניות, ובמקביל להעביר חלק מהעדיפות הניתנת לבעלי שעבוד צף (לרוב, הבנקים) לטובת הנושים הכלליים הלא מובטחים (שהם לרוב ספקים או לקוחות). בדרך זו מחוללת הצעת החוק שינוי מהותי בסדר הפירעון כדי להגדיל את השוויון בין הנושים ולחזק את מעמד הנושים הכלליים (הלא מובטחים). לפי הצעת החוק המקורית המדינה אמורה הייתה לקבל עדיפות על חובות מס שהיא פרסה אך במהלך הדיונים קבעה הוועדה שלא כל פריסה תזכה את המדינה בעדיפות על הנושים הקטנים אלא רק חלק מהפריסה ובתנאי שהיא עומדת בתנאים מסוימים. מענה נוסף לנושים הקטנים היה הסדר טוב יותר בנושא הריבית על החובות שנועד לצמצם את הפערים בין הנושים הגדולים שמקבלים ריבית גבוהה על חובותיהם כמו הבנקים לבין הנושים הקטנים. הוועדה צמצמה את הפער ביחס להסדר הריבית על החובות בין הנושים הגדולים לקטנים. בנוסף, לפי הצעת החוק במקום הליכים נפרדים של הפטר ופשיטת רגל- ההפטר יהפוך להיות חלק מובנה מהתהליך וכך חייבים יקבלו במצב רגיל הפטר תוך 4 שנים, החייבים החלשים ביותר יקבלו הפטר תוך כשנה ומי שלא פעל בתום לב יתעכב בקבלת ההפטר לעיתים שנים רבות.
+בקריאה ראשונה: קיזוז כספים שהרשות הפלשתינית מעבירה למחבלים
23:52 05/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק קיזוז כספים לרשות הפלשתינית בשל תמיכתה בטרור, התשע"ח-2018 של חבר הכנסת אלעזר שטרן וקבוצת חברי כנסת. לפי ההסכמים בין ישראל לבין הפלשתינים, ישראל גובה עבור הרשות הפלשתינית מיסים מסוימים, ומעבירה לה את כספי המיסים. מוצע לקבוע כי שר האוצר יקזז מכספים אלה את הסכומים שמעבירה הרשות לפעילי טרור ולבני משפחותיהם.
+סופית: רפורמה במכס שתייעל את ניהול סחר החוץ
20:55 05/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת המכס (מס' 28), התשע"ח-2018 (קריאה שניה וקריאה שלישית). לשם הטמעת מערכת סחר חוץ חדשה במינהל המכס המכונה "שער עולמי", מוצע לקבוע הוראות לעניין הגשה מקוונת של מסמכים ודיווח אלקטרוני הנוגעים להגשת הצהרות ומסמכים הנוגעים לייבוא ולייצוא של טובין. כמו כן, מוצע לקבוע עיצומים כספיים בשל הפרת הוראות בפקודה. עוד מוצע לעדכן הוראות שונות בפקודה שחלף זמן רב מאז נחקקו או תוקנו ויש צורך לעדכנן. עניינה של ההצעה לייעל ולפשט את המערכת לניהול סחר החוץ של ישראל, הכוללת את הניהול והפיקוח על היבוא והייצוא. החוק נותן תוקף חוקי ויאפשר למכס לקיים את כל ההוראות והתקנות הכרוכות בהפעלת המערכת המחשובית החדשה. מדובר במערכת מחשובית הגדולה ביותר במערכת הממשלתית ושיש לה חיבורים ונגיעה למשרדי ממשלה וגופים שלטוניים רבים. עתה לאחר השלמת הליכי החקיקה הנוגעים אליה, כל ההוראות הקשורות בהפעלתה ייכנסו לתוקף. היתרונות במערכת, בכך שתאפשר בדיקת סחורות וטובין עוד במדינות המוצא ובמהלך ימי ההובלה לישראל תוך קיצור וייתור הליכים בנמלי הים והאוויר. זאת על-מנת לשחרר סחורות מוקדם ככל הניתן ובכך להפחית עלויות אחסנה, שינוע וכד'.
+עירוב שימושים בקרקע יאפשר ניצול יעיל של משאבי קרקע
20:48 05/03/18  |  
ועדת הפנים החליטה לפצל את הפרק (פרק י') העוסק בעבודות פיתוח בתוכנית למגורים מחוק ההסדרים, והיא תדון בו כחוק בפני עצמו. "תחשבו שוב על כל התהליך", אמר יו"ר הוועדה יואב קיש לאריאל יוצר, סגן הממונה על התקציבים, "תמצאו מענה לעניין תשתיות העל, ותמצאו מנגנון שעונה על השאלה כיצד, כשאתה רוצה לכפות על ראש עיר תוכנית בניה שהוא אינו מעוניין בה, תוודא שהוא לא יעצור אותך בשלב של היתרי הבנייה". הוועדה אישרה בפרק ט' של חוק ההסדרים בנושא תכנון ובניה, את הסעיף המאפשר להרחיב אפשרויות קיימות לעירוב שימושים שונים בקרקע, על מנת לאפשר ניצול יעיל של הקרקע. הצעת החוק מציעה גם להרחיב את סמכויותיה של ועדה מקומית עצמאית. בניגוד לעמדת הממשלה, יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש הרחיב גם את סמכויותיה של ועדה מקומית לא עצמאית, בכל הנוגע למבני ציבור.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניגוד עניינים   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמואל אבואב / Shemuel Aboubab   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לא נגרע תקציבים מהחינוך המיוחד"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"יכול מאוד להיות, שאם ילכו לבחירות, לא יהיה תקציב - אמר (יום ב', 5.3.18) שר העבודה והרווחה חיים כץ. הוא דיבר בוועדת הכספים, אגב דיון על תקציב משרדו ל-2019.
05/03/2018  |  אלעזר לוין  |   חדשות
אפסיק את ההסכם בין האוצר למוסד לביטוח לאומי, שלפיו מעביר המוסד את כספיו לאוצר, ומעתה ואילך יועברו הכספים לניהול משרדי - הודיע שר העבודה והרווחה חיים כץ. הוא דיבר (יום ב', 5.3.18) בוועדת הכספים, שדנה בתקציב משרדו לשנת 2019.
05/03/2018  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בעקבות תלונות שהתקבלו לאחרונה בעניין אי-התייצבות של עובדי ציבור המחויבים להתייצב בפני ועדות הכנסת מכוח חוק, החליט יושב-ראש הכנסת יולי אדלשטיין לפרסם נוהל חדש, שלפיו תוקם ועדה בראשותו ובהשתתפות שני סגנים ליו"ר (מהקואליציה ומהאופוזיציה), אשר תבחן תלונות של ראשי הוועדות כנגד עובדי ציבור שלא התייצבו כנדרש לדיוני הוועדות.
05/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הרפורמות בראשות ח"כ רחל עזריה אישרה (יום ב', 5.3.18) את רפורמת ניוד הבנקים במסגרת חוק ההסדרים. עם כניסתו לתוקף של החוק, כל בנק יחויב לאפשר ללקוח לעבור לבנק אחר ללא עמלה, תוך 7 ימי עסקים ובאופן מקוון, ללא צורך בהגעה פיזית לסניף.
05/03/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
אי העלאת גיל הפרישה לנשים מ-62 ל-64 תגרום לקרנות הפנסיה הוותיקות גרעון של 200 מיליון שקל לשנה, ותאלץ אותן לבצע איזון אקטוארי, שפירושו הקטנת הפנסיה למאות אלפי עמיתים - הודיע (יום ב', 5.3.18) עו"ד רונן הירש, בשם "עמיתים", המאגדת את קרנות הפנסיה הוותיקות. לדבריו, יציאת נשים לפנסיה בגיל 62 גרמה לקרנות עלויות של 4.8 מיליארד שקל. הירש דיבר בישיבת ועדת הכספים.
05/03/2018  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il