בזק יוצאת במסע פרסום במטרה לחזק את מודעות הציבור לתעריפים הזולים של החברה, גם בשיחות בין בזק לסלולר.
לטענת החברה, אנשים רבים חושבים כי זול יותר להשתמש בטלפון נייד בזמן שמתקשרים לנייד אחר. במסע הפרסום מציגה בזק, כי התעריפים בין בזק לסלולר נמוכים גם מהמחירים בתוך הרשת הסלולרית, וזולים גם כאשר השיחות הן בין הרשתות הסלולריות.
כך לדוגמא: מחיר דקה בין בזק לסלולר הוא 61 אג' לדקה, בעוד שהמחירים בתוך רשת סלולרית הם 62-63 אג' לדקה. כאשר מדובר בשיחה בין רשתות סלולריות המחיר מגיע עד ל-1.15 ש"ח לדקה (המחירים אינם מתייחסים למחירי החבילות בסלולר).
מסע הפרסום הוכן על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי.
במסגרת מסע הפרסום, הופקו סרטי טלוויזיה שיקרנו בערוץ 2 ו-10 מודעות בעיתונים ובאנרים באינטרנט.