על רשת מקס סטור להכניס שינוי בלוגו של "מיני מקס" כך שלא יהיה דומה עד כדי הטעיה לזה של רשת מיניסו הסינית - קבעה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב,
נועה גרוסמן.
מיניסו עוסקת במכירת מגוון רחב של מוצרים במחירים עממיים - תחום פעילותה של מקס סטור. מיניסו אינה פעילה כיום בישראל, אך מתכננת להתחיל לפעול בארץ; אבן נוימן, מבעלי מקס סטור, התמודד על הזיכיון אך הפסיד. הלוגו של מיניסו הוא סל קניות הנושא את המילים "MINI" בשורה הראשונה ו"SO" ולצידה חיוך בשורה השנייה. בתחילת השנה ביקשה מקס סטור לרשום סימן מסחרי חדש, בצורת סל קניות ובו המילה "MINI" בשורה הראשונה ו"MAX" ולצידה סמיילי בשורה השנייה, לדבריה - לציון החנויות הזולות במיוחד שלה. לאחר דין ודברים עם מיניסו, ויתרה מקס סטור על צורת סל הקניות ועל הסמיילי.
מיניסו טענה, כי עדיין מדובר בסימן העשוי להטעות את הציבור, וכי מקס סטור פועלת כך במטרה לטרפד את כניסתה לארץ לאחר שכאמור אחד מבעליה הפסיד בהתמודדות על הזיכיון. גרוסמן אומרת (21.5.18), כי גם בגירסה הנוכחית מדובר בסמליל העלול לבלבל את הציבור ועצם קיומו של הדמיון יוצר בעיה מבחינת מקס סטור. סמיכות הזמנים בין עיצוב הסמליל החדש לבין כניסתה הצפויה של מיניסו אומר דרשני ולכן יש למיניסו עילת תביעה.
מאזן הנוחות הוא כרגע שקול, ממשיכה גרוסמן, שכן מיניסו עדיין לא פועלת בישראל ולא הוכיחה מתי היא מתכוונת להתחיל לפעול - ולכן הבקשה היא צופה פני עתיד. גם אם הלקוח הישראלי טרם מכיר את הסמליל של מיניסו, יש להביא בחשבון את חשיבותו של מיתוג בינלאומי בשוק המודרני. עצם העובדה שנוימן התמודד על ייצוג מיניסו, מלמדת שייתכן שבעתיד המיתוג שלה בישראל יגבר על זה של מקס סטור, מעירה גרוסמן.
לבסוף מציעה גרוסמן פתרון מעשי: על מקס סטור לשנות במידת-מה את הסמליל החדש, לכל הפחות עד לסיום הדיון בתיק העיקרי, כך שהמילה "MINI" תיכתב בגופן, בגודל ובצבע שונים מאלה של מיניסו. אפשר גם לשנות את הרקע מאדום - כמו של מיניסו - לכחול, הצבע בו השתמשה מקס סטור בתחילת דרכה. בכל מקרה, קובעת גרוסמן, הסמליל הנוכחי אינו יכול להישאר על-כנו ויש לשנותו בתוך חודשיים. מקס סטור חויבה בתשלום הוצאות בסך 20,000 שקל. את מיניסו ייצגו עוה"ד
שלמה כהן, שי ישראל וחוסני זועבי, ואת מקס סטור - עוה"ד
יואל פרייליך ובני אשכנזי.