|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
לא רק קריאה בקלפים - 5 שימושים בקלפים
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח

תעודת עניות לביטוח הלאומי ולמשרד הבריאות

אפס תקציב בשנת 2018 לחקר ההזדקנות

יו"ר ועדת המדע: "אריכות ימים היא ברכה וכבוד ולא חלילה נטל; חייבת להיות השקעה רצינית במניעת מחלות זקנה"
09/07/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: AP]

ועדת המדע והטכנולוגיה התכנסה (יום ב', 9.7.18) לישיבה מיוחדת לציון יום האזרחים הוותיקים. נושא הדיון בוועדה היה בהגברת המחקר והפיתוח לאיכות ואריכות חיים ומניעת מחלות זקנה. את הישיבה ניהל בתחילה חבר הוועדה, ח"כ דב חנין שהביע מורת רוח בפתח הדיון מהמצב הקיים שאין היערכות מספיקה כדי להבטיח איכות חיים לזקנים בישראל: "אנשים מבוגרים נוטים לתחלואה שפוגעת באיכות חייהם. טרם נראה שנעשה משהו רציני כדי להיערך מראש ולמנוע את המצב הבעייתי שהם מגיעים אליו". חנין התייחס למצגת הנתונים שקיבלה הוועדה מבעוד מועד מ'ותק' - תנועת האזרחים הוותיקים. הנתונים המדאיגים בוועדה מצביעים על כמעט אפס תקציב של קרנות המחקר לנושא.

ד"ר איליה סטמבלר, מנכ"ל מדעי בתנועת האזרחים הוותיקים, הציג את הנתונים המלאים בוועדה ואמר: "הגברת המחקר והפיתוח לאיכות ואריכות חיים ומניעת מחלות זקנה, היא חלק חיוני מהמאמץ להתמודד עם הזדקנות האוכלוסייה. במהלך העשורים האחרונים, עלתה תוחלת החיים הממוצעת ברחבי העולם, והגיעה לכ-70 שנים (ממוצע עולמי) ב-2014 (6 שנים יותר מאשר בשנת 1990) ולכ-80 במדינות המפותחות (בהשוואה לכ-50 שנים במדינות המפותחות בתחילת המאה ה-20). משכך, יש צורך דחוף לקדם את חקר ההזדקנות והמחלות הקשורות להזדקנות כאמצעי לשיפור תוחלת החיים הבריאים והפוריים עבור האוכלוסייה המבוגרת".

לדבריו, למרות כל זאת ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי ושורש המחלות הכרוניות אך יחד עם כך לאחר בדיקה בכל מקורות התקציב, תוכניות מחקר ופיתוח ביו-רפואי לאריכות חיים בריאים, כמעט ולא קיימות. בין הנתונים שהוצגו עולה כי קרן המחקרים של הביטוח הלאומי, תקצבה 180 מיליון שקל בשנה האחרונה עבור מחקרים ו-0 עבור נושאי הזקנה. כמו-כן, משרד הבריאות שתקציב המחקר השנתי שלו הוא 20 מיליון שקל בשנה, לא הקציב מאומה עבור נושא זה.

בדיון עלה עוד כי זה 20 שנה לא נעשה סקר על האוכלוסייה המבוגרת בישראל - דבר המעכב את ההיערכות המתאימה עבורם. לדברי נעמה רותם, ראש תחום בריאות בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, סקר זה הינו חשוב אך הם טרם מצאו את המקור התקציבי לקיימו.

חנין תבע בדיון שהוועדה תוציא בהקדם מכתב לשר האוצר ולמנכ"ל המוסד לביטוח לאומי על הנתונים בדיון. "כיצד ייתכן שמשרד שהכי חשוב שיהיה בו מחקרים - משרד הבריאות - נמצא עם סכום זעום ומבזה של 20 מיליון שקל בלבד ואיך זה מוסבר שכשההקשר הגבוה ביותר של הביטוח לאומי הוא נושא הזקנה, למרות כל זאת אין כל תקציב למחקר בנושא מתוך 180 מיליון שקל?" אמר חנין.

ד"ר יקיר קאופמן, המנהל הרפואי בבית החולים הרצוג בירושלים: "לצערי מערכת הבריאות היא תגובתית ולא עושה מספיק כדי לזהות מראש אנשים עם גורמי סיכון בקהילה. צריכים להוריד עבור האוכלוסייה המבוגרת את גורמי הסיכון מוקדם בשלבי חייהם בתזונה, בכושר גופני וכדו'. אחד הדברים שגורמים היום לתחלואה היא יציאה לפנסיה. הגיל שעל פיו מתנהלים הוא גיל שתואם את גיל חייו של אדם במאה הקודמת. היום חיים כפול ואף יותר. מחקרים מראים בצורה שאינה משתמעת לשני פנים - רוב האנשים היו בפרישה לפנסיה בשיא והירידה מתחילה מאז".

מ"מ יו"ר הוועדה, דב חנין סיכם את הדיון ואמר כי "ההתנהלות של מדינת ישראל בנושא היא לא פחות משערורייתית. האוכלוסייה המבוגרת - אלו החיים עצמם וכל ההקצבה לנושא זה מבחינה מחקרית שתשפר את חייהם היא מזערית ביותר. הדברים שהוצגו בלתי מתקבלים על הדעת. הוועדה תציג את מלוא חומרת הדברים בפני ראש הממשלה והשרים הרלוונטיים. אנו בפער שאי-אפשר לסבול אותו".

יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב הגיע בתום השיבה לשמוע את מסקנות הדיון ואמר כי "אריכות ימים היא ברכה וכבוד ולא חלילה נטל - צריך להיות לנו אכפת בכל גיל על איכות ואריכות חיים. הזקנה היא מקור הכוח וההשראה ושם אמרוה לבוא ההשקעה האמתית והגדולה. הוועדה תנהל מעקב אחרי הדברים הנחוצים של הדיון ותעקוב מה נעשה עבור מניעת מחלות זקנה".
הצורך החיוני לקדם את חקר ההזדקנות והמחלות הכרוניות הקשורות להזדקנות כאמצעי לשיפור הבריאות ואריכות הימים של אוכלוסיית הקשישים / נייר עמדה
בשל הזדקנות אוכלוסיית העולם, ואוכלוסיית ישראל בפרט, והעלייה הנובעת מכך בנטל הכלכלי ובמחלות הלא-מידבקות הקשורות להזדקנות, יש צורך דחוף לקדם את חקר ההזדקנות והמחלות הקשורות להזדקנות כאמצעי לשיפור תוחלת החיים הבריאים והפוריים עבור האוכלוסייה המבוגרת. בכדי להשיג מטרה זו, אנו דוגלים במדיניות הבאה: 1) הגדלת המימון למחקר ופיתוח המיועד ספציפית לעיכוב ושיפור תהליכי הזדקנות ניווניים, ולהארכת תוחלת החיים הבריאים והפוריים לכלל האוכלוסייה; 2) מתן תמריצים לארגונים מסחריים, אקדמיים, ציבוריים וממשלתיים לעידוד עיסוק במחקר ופיתוח כאמור; 3) הקמת והרחבת אמצעי תיאום וייעוץ, תכניות ומוסדות העוסקים במחקר, פיתוח והשכלה של התחום באקדמיה, בתעשייה, במרחב הציבורי, כמו גם ברמה הממשלתית והעל-ממשלתית. (7 עמ')
הגברת המחקר והפיתוח לאיכות ואריכות חיים ומניעת מחלות זקנה – חלק חיוני מהמאמץ להתמודד עם הזדקנות האוכלוסייה / מצגת

תאריך:  09/07/2018   |   עודכן:  09/07/2018
עידן יוסף
+האם הממשלה מציעה שרק רה"מ יוכל להכריז על מלחמה
05:31 10/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש המל"ל: "הכל מאוד תיאורטי. ראש הממשלה בעצמו אמר שלא יעלה על הדעת שיחליט על יציאה למלחמה לבדו או עם שר הביטחון בלבד"  ▪  משרד המשפטים: הכל במבחן הסבירות  ▪  יו"ר הוועדה דיכטר ביקש מנציגי הממשלה להביא נוסח חדש אשר מונע אפשרות זו
(דיכטר ונתניהו [צילום ארכיון: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: אושר שינוי חזקת הגיל הרך
04:58 10/07/18  |  
ברוב של 33 תומכים מול 23 מתנגדים ונמנע אחד, אישרה הכנסת בקריאה ראשונה עם שחר את הצעת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (תיקון מס' 20) (שינוי חזקת הגיל הרך), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת יואב קיש וקבוצת חברי כנסת. ההצעה אושרה לקול מחאות רמות.
+אושרו סופית תיקונים לחוק החינוך המיוחד
04:40 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חינוך מיוחד (תיקון מס' 11), התשע"ח-2018, מיזוג של הצעה ממשלתית יחד עם הצעה פרטית של ח"כ יעקב מרגי. חוק חינוך מיוחד יתוקן במספר עניינים וביניהם: לבטל את ועדות ההשמה הפועלות ברשויות המקומיות ולקבוע במקומן את ועדות הזכאות והאפיון, שבראשן עובד משרד החינוך שלהן תהיה הסמכות לקבוע את זכאותו של ילד עם צרכים מיוחדים לשירותי חינוך מיוחדים. כן ייקבע כי לאחר שוועדת זכאות ואפיון קבעה את זכאותו של תלמיד עם צרכים מיוחדים לשירותי חינוך מיוחדים, יבחרו הוריו את המסגרת החינוכית שבה ילמד, למעט בחריגים מסוימים. עוד ייקבעו הוראות בדבר סדרי הדין בוועדת הזכאות והאפיון, וכן כי סל השירותים שיינתן לתלמיד עם צרכים מיוחדים שנקבעה זכאותו לשירותי חינוך מיוחדים, ייקבע לפי צרכיו ורמת תפקודו בהתאם לתוספות המוצעות ובכפוף למאפיינים המובנים של המסגרת החינוכית שבה ילמד. כמו כן, יוחלפו ועדות השילוב הקיימות היום בבתי הספר בצוותים רב מקצועיים שיקבעו את זכאותם של תלמידים בעלי מוגבלויות מסוימות לשירותי חינוך מיוחדים וכן יקבעו את סל השירותים ואת התכנית היחידנית של התלמידים המשולבים במוסד החינוך.
+המשטרה תוכל לתת קנסות בעבירות של פשיעה חקלאית
04:36 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק העבירות המנהליות (תיקון מס' 25), התשע"ח-2018. השר לביטחון הפנים, בהסכמת השר הממונה על ביצוע החוק הרלוונטי, יהיה רשאי למנות שוטר להטיל קנס מנהלי לגבי עבירות שנקבעו כעבירות מנהליות ובלבד שקיבל הכשרה למילוי תפקידו בעניין זה.
+הרפורמה במשק החשמל אושרה בקריאה ראשונה
04:34 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק משק החשמל (תיקון מס' 16 והוראת שעה) (רפורמה במשק החשמל), התשע"ח-2018. מוצעת רפורמה במשק החשמל שעיקרה הם הוצאת מקטע ניהול המערכת מידי חברת החשמל, השארת מקטע ההולכה וחלק ממקטע החלוקה בידי חברת החשמל, הגדלת התחרות במקטע הייצור על ידי כך שחברת החשמל תמכור חלק מתחנות הכוח שבידיה ופתיחת מקטע ההספקה לתחרות.
+גג מפלסטיק למצללה לא יחויב בארנונה רק בערים בהן הדבר אינו מחויב
21:56 09/07/18  |  
ועדת הכספים אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לפטור מארנונה למצללה). על פי הסדר שהושג, החוק לא ישנה את המצב לגבי עיריות הנוהגות לחייב ארנונה על מצללות (פרגולות) בכל אופן בין אם הן מקורות ובין אם לאו, אלא יעסוק בעיריות בהן לא נוהגים לגבות ארנונה על מצללות שאינן מקורות ורק הוספת גג למצללה מביאה לחיובה בארנונה. ברשויות אלה קובע החוק כי הצבת גג פלסטי שקוף על מצללה שאינה חנייה או מקום אחסון לא תחייב את בעלי הבית בתשלום ארנונה בגין שטח הפרגולה. במסגרת החוק נותרות על כנן כל הגדרות החוק המגדירות מהי מצללה, בנוסף האמור הוא בבתי מגורים בלבד ולא בעסקים או מבנים אחרים.
+חברת סלולר תיידע בהודעה קולית על סיום עסקה לתקופה קצובה
21:39 09/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 56), התשע"ח-2018, של חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ורועי פולקמן. בעסקה לתקופה קצובה שבה מחויב חשבונו של הצרכן בתשלומים לפי הרשאה לחיוב חשבון או לפי הרשאה לחיוב כרטיס אשראי, ואם מספר הטלפון הנייד שמסר הצרכן לעוסק חסום לקבלת מסרונים, תחול חובה על חברות הסלולר בלבד, להודיע לצרכן על מועד סיום העסקה או ההתחייבות, במקום במסרון, בשיחת טלפון או בהודעה קולית.
+סופית: נקודות זכות לסטודנטים על פעילות חברתית ושירות מילואים
21:38 09/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק עידוד מעורבות סטודנטים בפעילות חברתית וקהילתית, התשע"ח-2018, של חברי הכנסת מירב בן ארי, אורן אסף חזן וקבוצת חברי כנסת. מוסד להשכלה גבוהה יקבע, לאחר התייעצות עם ארגוני סטודנטים, תכנית לשילוב סטודנטים הלומדים בו בפעילות חברתית וקהילתית בהתנדבות ולהכרה בפעילות זו כפעילות המזכה בנקודות זכות, וכן להכרה בשירות מילואים כמזכה בשתי נקודות כאמור. סטודנט יהיה זכאי לשתי נקודות זכות עבור אחד מהאמורים במהלך לימודיו לתואר ראשון.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אפס תקציב בשנת 2018 לחקר ההזדקנות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הפנים אישרה (יום ב', 9.7.18) את תקנות כלי הירייה - הכשרה, לאחר שהכניסה תיקונים מהותיים בהצעת המשרד לביטחון פנים. המשרד לביטחון פנים ביקש לשנות את חובת ההכשרה מפעם בשלוש שנים כנהוג היום, לפעם בשנה. "הוצאנו מוצר הרבה יותר טוב מהצעת המשרד המקורית", אמר יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש, "תהיה תוספת משמעותית לאימון לפני קבלת רישיון חדש, ולראשונה יש גם התייחסות לאחוז הפגיעות והיעילות של האימון. מצאנו את האיזון בין דרישות מקצועיות יותר ובלי להכביד יותר מדי על האזרח".
09/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הביטחון אביגדור ליברמן אומר (יום ב', 9.7.18) בפתח ישיבת סיעת כולנו, כי לא יהיה מוכן לשנות פסיק מהנוסח המקורי של חוק הגיוס. "עמדתנו היא ברורה מאוד-מאוד - אמר ליברמן - אנחנו לא מוכנים לשום תזוזה, לשום שינוי, לא מילה, לא אות, לא פסיק ולא נקודה בנושא חוק הגיוס. זה החוק הכי מאוזן, ממלכתי, הכי טוב שאפשר להביא. חוק של מערכת הביטחון, לא חוק של אביגדור ליברמן או של מישהו אחר. לכן אנחנו נעמוד על כך שאת החוק הזה יביאו לאישור כפי שהוא בניסוחו המקורי. אני חושב שבאמת אם אפשר וחייבים להוסיף, זה להיטיב עם אותם אנשים שמילאו את חובתם ושרתו שירות מלא בצה"ל ואני מתכוון לשני דברים: אחד זה תואר ראשון חינם לכל החיילים ששרתו שירות מלא, הסוגיה השנייה, ואנחנו גם נעמוד על זה שזה יהיה חלק מאותה חקיקה - פיקדון שחייבים לשחרר לכל מטרה בכל רגע נתון. קרי כל חייל שמשתחרר יוכל לפרוע את הפיקדון לכל מטרה ובכל רגע נתון. אלו שתי התוספות, חייבים להסביר שאת אלו שכן שרתו המדינה מציינת, מודה על כך וגם עושה צעדים מעשיים".
09/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום שנה של דיונים, אישרה (יום ב', 9.7.18) ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית, המסדירה את תחום תיירות המרפא בישראל.
09/07/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
בשורה ללכ-150 אלף בתי עסק בישראל: הרפורמה ברישוי עסקים שהוביל משרד הפנים יוצאת לדרך, לאחר שאושרה (יום ב', 9.7.18) בוועדת הפנים של הכנסת.
09/07/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 9.7.18) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 84) (שינוי פרטי ההודעה על סגירת תיק לעניין עילת הסגירה), התשע"ח-2018 שיזם ח"כ דוד אמסלם. 7 ח"כים תמכו בחוק, 6 ח"כים התנגדו.
09/07/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
למדנו בדרך הקשה ביותר, הכואבת ביותר, כי אל לנו להיות שאננים גם בגזרת הבקעה    בינתיים עיקר תשומת הלב ועיקר הפעילות נתונות לרצועת עזה ולדרום לבנון, כמו גם לסיכולים ברחבי יו"ש    בממלכ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
פס"ד חדש מעלה ספקות בדבר אפקטיביות האסדרה הקיימת בתחום הגנת הצרכן, הנשענת על תמרוץ במקום להטיל חובה למנות קצין ציות (עש"א 2038-10-21 סטארה קוסמטיקס בע"מ נ' הרשות להגנת הצרכן ולסחר ...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
עידכון 2024 של הסוגיה הדמוגרפית    ב-2024 הממסד הישראלי המדיני והביטחוני מעדיף "שקט תעשייתי" (מול הרשות הפלשתינית), וממשיך להדהד את נתוני הלמ"ס הפלשתינית ללא בדיקת נאותות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il