יורם לוי, ששימש ב-5 השנים האחרונות מנהל קריאטיב
בשלמור אבנון עמיחי/Y&R, מונה לסמנכ"ל קריאטיב ושותף במשרד.
יורם שעובד במשרד מזה 8 שנים, חתום על הישגים רבים ביניהם:
השקת orange בישראל, המיתוג המחודש של שוקולד פרה, קמפיין
המיתוג של ביטוח ישיר, הפרסום ברדיו, ישראכרט, הסרטונים האחרונים של קפה טורקי עלית, הזכייה במכרז סיטי בנק אירופה ועוד.
לוי אחראי על עשרות רבות של עבודות שזכו בפרסים בתחרויות פרסום בארץ ובזירה הבינלאומית, בינהם גרנד פרי בפסטיבל ניו-יורק עבור קמפיין לפרסום ברדיו, פיינליסט בפסטיבל קאן היוקרתי עבור סרט ל-orange, ומדליות נוספות בפסטיבל לונדון ובתחרויות PROMAX ו-Epica.
לדברי רמי שלמור, מבעלי המשרד, "יורם לוי הוא מאנשי הקריאטיב המיוחדים שיש להם שילוב נדיר של יכולת ניתוח אסטרטגי בראיה מרחבית, ויכולת יוצאת דופן של יצירת פתרונות קריאטיביים משובחים, המתמודדים, בלי רגשי נחיתות, בזירה הבינלאומית".
עוד הוסיף ואמר כי "יורם מקפל בתוכו אישיות נדירה בעלת חום והבנה אדירים. הוא בעל יכולות ניהול כח אדם ונהנה מאמונם המלא של מיטב לקוחותינו. אין לנו ספק שגם הוא בדומה לגדעון עמיחי יצמיח דור חדש של מנהלים קריאטיביים מוכשרים ומיומנים.
התברכנו בשותף, מנהל וחבר נפלא".
שלמור אבנון עמיחי/Y&R הוא משרד הפרסום שרשם את הגידול המשמעותי ביותר בהיקף הפעילות בשנת 2003, והוא מדורג במקום השלישי ברשימת משרדי הפרסום הגדולים בישראל.
המשרד נבחר ל"משרד הפרסום המצטיין של השנה" בשנת 2003,
וזכה במירב הפרסים בתחרות קקטוס הזהב ב-8 השנים האחרונות.