|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

יואב יצחק דורש חקירה נגד אסף דעבול

העיתונאי יואב יצחק ואתר News1 פנו אל היועץ המשפטי לממשלה, אל פרקליט המדינה ואל ראש אגף החקירות במשטרה בדרישה שיורו לפתוח בחקירה נגד חבר מועצת עיריית ראשון לציון בחשד שביצע עבירות חמורות, לרבות: עבירות שוחד, איומים וסחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס "דעבול מציג שוב את מועמדותו בבחירות המוניציפליות ונראה שחובתן של רשויות האכיפה לפעול כדי להניח את העובדות בפני הציבור"
09/10/2018  |   איציק וולף   |   חדשות   |   משמר המשפט   |   תגובות
דעבול. מעשי שחיתות רבים

עבירות בנייה בבית אסף דעבול; מקיים יחסי שוחד עם כמה גורמים
יואב יצחק
דעבול משמש חבר מועצת העיר ראשון לציון, יו"ר ועדת ביקורת, חבר ועדת המכרזים וחבר ועדת הבנייה * בביתו בוצעו עבירות בנייה בהיקף של 100-70 מ"ר * למרות הבדיקות שנערכו, הדין עמו לא מוצה - הוא טרם חויב בתשלום היטלי פיתוח וטרם הועמד לדין * דעבול משתמש לרעה בתפקידו ומטיל אימה על יזמים ובעלי תפקידים בכירים בעירייה * במקביל הוא מקיים יחסי שוחד עם כמה גורמים, ובהם יזמי נדל"ן בראשון לציון * דעבול מכחיש את כל החשדות נגדו
לרשימה המלאה

   יואב יצחק
משרד המשפטים: דעבול בניגוד עניינים

   יואב יצחק
דעבול הושעה מתפקידו כחבר ועדת התכנון והבניה בראשל"צ

אתר News1 והעיתונאי יואב יצחק פנו אל היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אל פרקליט המדינה, שי ניצן, ואל ראש אגף החקירות במשטרה, בדרישה כי יורו לפתוח בחקירה נגד חבר מועצת עיריית ראשון לציון, אסף דעבול, בחשד לביצוע עבירות חמורות, לרבות: שוחד, איומים וסחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס.

הפניה החריגה נעשתה משום שלמרות שסדרת פרסומים ב-News1 חשפו את דעבול כמי שביצע לכאורה בשורה של מעשי שחיתות, כולל עבירות שוחד, סחיטת כספים מאנשי עסקים, מרמה והפרת אמונים - נמנעה מערכת אכיפת החוק מפתיחה בחקירה פלילית ביחס אליו. החומרים הנוגעים לחשדות הועברו גם לבדיקת הרשויות המוסמכות. התלונה הוגשה באמצעות עו"ד מיכאל דבורין.

"ב-30 לאוקטובר 2018 יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות. מר אסף דעבול מציג שוב את מועמדותו בבחירות הנ"ל ונראה שחובתן של רשויות האכיפה בראשות היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה בהתאם לתפקידם לפעול כדי להניח את העובדות בפני הציבור. לאור האמור, הנני מבקש בשם מרשיי לקבל מענה: מדוע לא יורה היועץ המשפטי לממשלה על חקירה מידית", כתב עו"ד מיכאל דבורין בשם News1 ובשם יואב יצחק.

דוח מבקר המדינה משנת 2005, על עבירות בנייה במועצות מקומיות בחלק הקשור לעיריית ראשון לציון, חשף ממצאים על עבירות בנייה בביתו הפרטי של חבר מועצת העיר דעבול, ומתח עליו ביקורת אישית. עבירות הבנייה בביתו הפרטי של דעבול ברחוב אבא הלל סילבר 13 בראשון לציון הן חמורות ופליליות, בהיקף של 70 עד 100 מ"ר, טרם הוסדרו ו/או הוכשרו, בעקבות עבירות הבנייה המתמשכות היקף המיסים שלא שולמו הגיע למאות אלפי שקלים. בגין עבירות האלו דעבול ואשתו עד היום לא הועמדו לדין פלילי.

באזור שנת 2014 יזם דעבול עסקה במניות של פרויקט הטורבינות ברמת הגולן בהיקף של 80 מיליון שקל, באמצעותה ניסה לקבל/לסחוט מהיזם ארז מוסצ'ו 16 מיליון ש"ח כשוחד. דעבול לא הסתיר את הזיקה בין מעמדו ותפקידיו בעיריית ראשון לציון לבין דרישותיו לקבלת כספים. לאחר שנדחה על-ידי ארז מוסצ'ו, פצח דעבול בשורה של פעולות נקם שנועדו להרוס עסקיו של מוסצ'ו בראשון לציון.

דעבול ניצל את מעמדו כחבר מועצת העיר וסידר לבתו קרן דעבול-אליעזר מינוי כפרקליטה במחלקה משפטית של עיריית ראשון לציון במשרה מלאה, בזמן שבפועל קרן דעבול-אליעזר לא נוכחה בעבודה, עסקה בעסקיה הפרטיים ונהנתה משכר מלא כאילו עבדה משרה מלאה.

דעבול התערב בתור חבר מועצת העיר לטובת פרויקט להקמת מבנה בראשון לציון מטעמה של חברת ק.מ.מ. מפעלי מחזור בע"מ, בתקופה שרעייתו הייתה שותפה עם בעל השליטה בחברה. כמו-כן התערב במתן היתרים לעסקי נדל"ן של משפחת פרשקובסקי בראשון לציון, למרות יחסיו האישיים ותרומות שקיבל מאחד מבני המשפחה. אחד הפרויקטים של המשפחה דנן שלטובתו פעל - הגדלת זכויות הבנייה על קרקע בשדרות היובל בראשון לציון מ-64 ל-104 דירות.

דעבול גם לחץ לקבל עמלת תיווך בסך 4.8 מיליון ש"ח במסגרת עסקת מקרקעין בראשון לציון, לפיה עידן זוארץ היה אמור לרכוש מקרקעין בעיר מקבוצת פרשקובסקי, תמורת תשלום של 18 מיליון שקל.

בהזדמנות אחרת סחט דעבול 252 אלף ש"ח מאיש העסקים דניאל טביבי, ששולמו בסופו של דבר לחבר מועצת העיר רשמית, וסכום נוסף שדרש לקבל ככספים שחורים, וזאת במסווה של עמלה, כביכול, שאותה דרש - למרות שלא תיווך, ולא היה מעורב בקידום העסקה בין הצדדים, ולא הגיע לו בשל כך מאומה - בגין עסקה במסגרתה רכש טביבי תחנת דלק בראשון לציון מאיש העסקים משה יוסף. חבר מועצת העיר הצליח לסחוט כספים לאחר שמימש חלק מאיומיו נגד טביבי ומשפחתו. דבר האיומים והסחיטה נגד טביבי הועלה בתצהיר עליו חתם גדעון לוי, איש אמונו של טביבי, ביום 19.02.17 בפני עו"ד חיים אייש, בא-כוחו של ראש העיר ראשון לציון, דב צור. התצהיר הוכן לשם הצגתו בבית המשפט במסגרת קובלנה פלילית פרטית שהגיש דב צור נגד דעבול.

מלבד כל אלה, התערב והשתתף באופן פעיל בדיונים בוועדות השונות בעיריית ראשון לציון למתן היתרי בניה לקבוצת נגר כדורי ועודד יוזמות בע"מ, וזאת על-אף עניינו האישי בנושא זה. חבר מועצת העיר אף מסר גרסה כוזבת לוועדת ערר, כדי לקדם אינטרסים של הקבוצה דנן ולהכשיר השתתפותו בדיונים.

בגלל חשדות לניגוד עניינים ופגיעה חמורה בטוהר המידות, הורה שר הפנים למנהלת אגף בקרה ברשויות המקומיות, עופרה ברכה, לבדוק את החשדות לפיהם פעל דעבול המכהן כחבר מועצה בראשון לציון תוך ניגוד עניינים וכן כי בביתו קיימות עבירות בניה מתמשכות. בינואר 2018 הושעה דעבול מחברותו בוועדת התכנון והבניה מחמת חשש חמור לפעילות תוך ניגוד עניינים, נוכח זאת שפעל לביצוע עסקי נדל"ן באופן הנוגד את מחויבותו על-פי החוק - להימנע מפעילות בשטחי ראשון לציון תוך ניגוד עניינים. ההחלטה התקבלה על-ידי המחלקה המשפטית של עיריית ראשון לציון ועליה חתמה המשנה ליועמ"ש לתכנון ולבנייה, עו"ד הדר מנצורי-דוד.

במכתבה מציינת עו"ד מנצורי-דוד, כי ביום 24.3.15 ערכה עם דעבול עו"ד אהובה קרוק קרומן, היועמ"ש לעירייה לשעבר, הסדר למניעת ניגוד עניינים בעניין כהונתו כחבר ועדה המקומית לתכנון ולבנייה. בהסדר קבעה עו"ד קרוק קרומן, כי נוכח הצהרתו של דעבול, לפיה הוא עוסק עצמאי, העוסק בשיווק ותיווך פרויקטים, לרוב מחוץ לתחומי העיר ראשון לציון, יש חשש לניגוד עניינים אישי בין עיסוקיו הפרטיים לבין חברותו בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה. בהמשך לכך נקבע כי דעבול יוכל לכהן כחבר בוועדה המקומית בתנאי שבעת הרלוונטית תוגש על-ידו הודעה על המקרקעין בתחום ראשון לציון שעניינם מצוי בטיפולו כעוסק עצמאי, לרבות עידכון הרשימה של מקרקעין, וכן בתנאי שיימנע מכל עיסוק ישיר או עקיף, במסגרת תפקידו בוועדה המקומית, בין בדיון בוועדה ובין מחוצה לה - בכל עניין הקשור למי מלקוחותיו או למקרקעין שלגביהם הוגשה ההודעה כאמור.

אולם למרות ההסדר והנחיית המחלקה המשפטית של עיריית ראשון לציון, לא הוגשה על-ידי דעבול הודעה או רשימה כלשהי של מקרקעין בתחום העיר ראשון לציון המצויים בטיפולו. חמור מכך, התברר כי דעבול התקשר ביום 13.9.2014 בהסכם לייעוץ ולשירותי תיווך בקשר לקרקע בראשון לציון בשטח של כ 18,000- מ"ר, הידועה כחלקה 19 בגוש 3940.

נוכח אופן התנהלותו של דעבול, כותב עו"ד דבורין, ועקב זאת שחרג מהחוק ולא מסר מידע ומסמכים כפי שחויב לעשות ביום 24.3.15, קבעה עו"ד מנצורי-דוד במכתבה, לאור החשש המהותי לקיומו של ניגוד עניינים תדיר בין עיסוקיו הפרטיים לבין חברותו בוועדה המקומית, שעל דעבול להימנע לעת עתה ועד לסיום הבדיקה מלהשתתף בדיוני ועדת המשנה המקומית ומליאת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה.

בהמשך למכתב מחלקה משפטית של עיריית ראשון לציון הוציא משרד המשפטים את חוות הדעת שקבעה, כי דעבול לא יוכל לכהן כחבר בוועדת התכנון והבניה בשל חשש לניגוד עניינים. זאת במיוחד בשל כך שדעבול לא קיים הוראה שחייבה החל משנת 2014 למסור מידע הדרוש לבדיקת חשש ניגודי עניינים.
דרישה לחקירה נגד מר אסף דעבול - התראה בטרם נקיטה בהליכים / מכתב
העיתונאי יואב יצחק ואתר News1 פנו אל היועץ המשפטי לממשלה ואל פרקליט המדינה בדרישה שיורו לפתוח בחקירה נגד חבר מועצת ראשון לציון אסף דעבול בגין מעשי שחיתות שביצע ושפורסמו באתר News1, ולקראת הבחירות המוניציפליות

תאריך:  09/10/2018   |   עודכן:  10/10/2018
איציק וולף
+הסהר של חלם
16:55 09/10/18  |  איילת שקד   |   לרשימה המלאה
נאום שרת המשפטים בכינוס פורום קהלת במרכז למורשת בגין בירושלים [ל' בחשוון תשע"ט, 09.10.2018]
(איילת שקד)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יואב יצחק דורש חקירה נגד אסף דעבול
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
9/10/18 15:13
 
יוצמח
23/09/19 22:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משמר המשפט
חבר מועצת ראשון לציון, אסף דעבול, איים וסחט מאות אלפי ש"ח מאיש העסקים דניאל טביבי, תוך ניצול מעמדו כחבר מועצה וקשריו בקרב גורמי פשיעה מסוכנים, ובהם עם משפחת ג'רושי. כך נודע ל-News1. דעבול דרש כספים כ"דמי תיווך", כביכול, מעסקה בראשון לציון לרכישת תחנת דלק למרות שלא היה מעורב בה ולא תרם מאומה להוצאתה לפועל, ועל-אף שנאסר עליו על-פי החוק להיות מעורב בעסקות בתחומה של ראשון לציון נוכח חברותו במועצת ראשון לציון.
19/02/2018  |  יואב יצחק  |  חדשות
חבר מועצת העיר ראשון לציון, אסף דעבול, הולך ומסתבך. החשיפות ב-News1 בדבר דרישות השוחד שהציג לכמה גורמים עסקיים בעיר ראשון לציון, הלחצים שהפעיל כדי לכפות העסקת בתו בעיריית ראשון לציון, וכן עבירות הבנייה החמורות שהתגלו בביתו, שטרם הוכשרו, חשפו את דמותו האמיתית של דעבול כאיש נכלולי ועבריין סדרתי.
22/10/2016  |  יואב יצחק  |  חדשות
אסף דעבול החבר במועצת העיר ראשון לציון מתנהל כבריון אלים, ובמקביל הוא מבצע עבירות מרמה ושוחד נגד יזמים וגורמים נוספים בעיר. כך נודע ל-News1. על-פי המידע שהובא לידי הח"מ - המידע הוצלב ונבדק בעדויות מצד כמה גורמים - מתברר כי דעבול, שאת עבירות הבנייה המתמשכות בביתו הפרטי חשפנו כאן, ניצל לרעה את מעמדו ודרש שוחד מכמה גורמים בהיקף של מיליוני ש"ח רבים. למרות דרישות החוק, ולאחר שאותם גורמים בהם אנו עוסקים ברשימה שלהלן דחו את דרישותיו לשוחד, הוא לא פסל עצמו עצמו מהשתתפות בדיונים ומקבלת החלטות לרעתם של אותם יזמים.
08/10/2016  |  יואב יצחק  |  חדשות
חבר מועצת העיר אסף דעבול קיים יחסי שוחד גם עם עידן זוארץ, המוגדר על-ידי המשטרה כיעד מודיעיני בכיר. כך נודע ל-News1. דעבול פעל לתווך בינו לבין חברת פרשקובסקי - הבונה בראשון לציון, בעסקה בגינה נועד לקבל 4.8 מיליון ש"ח. ההסכם המלא מובא בלעדית ב-News1 (ראו בהמשך מסמך 1: הסכם הייעוץ). בנוסף קיים דעבול קשרים אישיים עם כנופיית הפשע ממשפחת ג'ארושי, בתקופה שהוא, דעבול, מצוי בקשיים כספיים. כפי שחשפנו ב-News1, דעבול ובנו אף השתמשו בשירותיהם בנסיון לגבות כספים.
06/01/2018  |  יואב יצחק  |  חדשות
חברת פרשקובסקי, שהינה אחת החברות הגדולות בענף הבנייה, היא הגורם העסקי שעימה קיים אסף דעבול, החבר במועצת העיר בראשון לציון, יחסי שוחד. כך נודע ל-News1. כפי שחשפנו ב-News1 בסדרה של ידיעות, דעבול, המכהן כחבר בוועדת התכנון והבניה בראשל"צ, קיים יחסי שוחד עם גורמים נוספים. מנגד, הוא התנכל לגורמים שסירבו להעביר לידיו שלמונים. דעבול ובנו השתמשו גם בשירותיהם של בני משפחת ג'ארושי - שפעלו באיומים - בניסיון להשיג את מטרותיהם.
06/01/2018  |  יואב יצחק  |  חדשות
חשיפה ב-News1: מידע דרמטי ונפיץ שהגיע ל-News1 חושף תמונה מדאיגה על המתרחש באחת הערים הגדולות בישראל. על-פי החשד והמידע שהצטבר, אסף דעבול - החבר במועצת העיר של ראשון לציון ומכהן כחבר בוועדות מרכזיות, לרבות בוועדת התכנון והבנייה, חבר לגורמי פשיעה ומקיים יחסי שוחד עם אנשי עסקים. חמור מכך: אסף דעבול, שהעיד בעצמו על היקלעותו לקשיים כספיים, מתנהל עם כספים שחורים, עשה שימוש בכספים שחורים כדי להזמין 'יהלומים' שמקורם באפריקה משני גורמים שאחד מהם נלכד בגין עסקי סמים, ואף ניהל יחסי שוחד עם כמה גורמים שנזקקו להיתרים מעיריית ראשון לציון.
10/12/2016  |  יואב יצחק  |  חדשות
משרד הפנים פתח בבדיקה נגד חבר מועצת העיר ראשון לציון, אסף דעבול, בחשד שזה פעל תוך ניגוד עניינים חמור ופסול כשהציע עסקות פרטיות ליזמים הפועלים בראשון לציון, ולאחר מכן השתתף בדיונים ובהכרעות בבקשות שהגישו. כפי שחשפנו כאן, נגד אחד היזמים שדחה דרישותיו לשוחד כספי בהיקף 16 מיליון ש"ח פעל דעבול כדי להכשיל פרויקטים שהגיש לאישור.
10/10/2016  |  יואב יצחק  |  חדשות
התנועה לאיכות השלטון מבקשת מבג"ץ (יום ד', 3.10.18) להורות לשרת המשפטים, איילת שקד, להקים ועדת בדיקה בראשות שופט בדימוס לבחינת התנהלותה של רות דוד כאשר כיהנה כפרקליטת מחוז תל אביב (פלילי). עוד היא מבקשת להורות לשקד להקים ועדה דומה שתבחן את אופן טיפולה של מערכת אכיפת החוק בחשדות שיוחסו לדוד.
03/10/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) חרגה לקולה ממתחם הענישה הראוי בכמה מן התיקים בפרשת הבנק המחתרתי בבורסה ליהלומים, ולמעשה יצרה מצב בו בעקבות ההסדר הראשון אליו הגיעה - אין לבית המשפט ברירה אלא לאשר הסדרים דומים. כך עולה (יום ג', 2.10.18) מדבריה של שופטת בית משפט השלום בתל אביב, נועה תבור, שלמעשה נאלצה לאשר הסדר ובו עבודות שירות בלבד.
02/10/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
השורות הבאות מיועדות למרים נאור, דני עפרוני, שמואל האוזר, אורי מקלב ודורית סלינגר: דעו מי נתן לכם השבוע את תואר "אביר איכות השלטון". וגם לדליה דורנר, אריה אלדד, מרטין וייל ועדינה בר-שלום: דעו את מי אתם משרתים במתן התארים הללו. וגם למיכאל סלע, רות ארנון, דני גילרמן, צבי סטפק, מוריס קאהן ורעיה שטראוס: הכירו את מי שעומד בראש התנועה בה אתם חברי נשיאות. אלו מקצת מעלליו של אליעד שרגא, כפי שקבעו שורה של בתי משפט - וזה עוד לא הסוף
21/09/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, מנחם רניאל, קיבל פסק דין העומד בניגוד להוראות מפורשות שבחוק ובניגוד בולט לעובדות המקרה. כך עולה (יום ב', 17.9.18) מפסק דינו של בית המשפט העליון, אשר ביטל את פסק דינו של רניאל.
17/09/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
שני בתי משפט - בית משפט השלום בתל אביב ובית הדין האיזורי לעבודה בעיר - אישרו בשנת 2011 הסכם פשרה שכלל סעיף מפוברק שמטרתו הייתה להתחמק שלא כדין מתשלום מס. כך עולה מפסק דינה של שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ירדנה סרוסי.
17/09/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   משמר המשפט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משמר העיר  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אסף דעבול  /  מי ומי  
המדינה השתהתה ואיבדה ראיות  /  איתמר לוין
עררים נקברים במח"ש  /  איתמר לוין
עבודות שירות על 20 שנות התעללות  /  איתמר לוין
החשדות והתוצאות: אז המשטרה אמרה  /  איתמר לוין
כאשר הרשויות מוחקות את החוק  /  איתמר לוין
פוליטיקה גם בבחירה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il