|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
חסן. "לדעתי זה היה מתוכנן" פישר. "זה המחיר" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

אלון חסן משחזר את בקשת השוחד של רונאל פישר:

"זה יעלה לך 150,000 דולר, זה כסף שאני מעביר לאנשים במשטרה"

אומר שהחל לחשוד שפישר עובד עם המשטרה כאשר מסר לו פרטים על החקירות הצפויות דוחה בתוקף את טענתו של פישר, לפיה מזוודת הכסף שהעביר לו הייתה תמורת שכר טירחה מותח ביקורת על החלטת מח"ש לעצור את פישר לפני שמסר את הכסף ליעדו
25/10/2018  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   פרשת רונאל פישר   |   תגובות

רונאל פישר ביקש וקיבל מאלון חסן, לשעבר יו"ר ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד, 150,000 דולר כדי לשחד שוטרים ביחידה להב 433 תמורת סגירת חלק מהתיקים נגדו. כך טוען חסן (יום ה', 25.10.18) בתחילת עדותו במשפט פישר. חסן תיאר בהרחבה את מערכת יחסיו עם פישר ואת הדרך שהובילה אותו להפוך לעד מדינה בתיק.

"באתי לפישר כדי להגיש תביעת לשון הרע על תחקיר שהיה בערוץ 2. משכו אותי [במשרדו] המון זמן, אמרו לי: תביא עוד מסמכים ועוד מסמכים, ובסוף היא לא הוגשה. כל המעצר שלי היה תוצאה של אותה כתבה, ואם התביעה הייתה מוגשת - לא היה מעצר, כי זה היה נדון בבית המשפט. לדעתי זה היה מתוכנן.

"היה לנו הסכם שכר טירחה, שאני משלם לפי ההתקדמות. קניתי בנק של שעות. היו פגישות עם אנשי המשרד שלו, לפעמים גם ישבתי איתו. התחברתי איתו על הכיפאק, הבנתי שהוא מקושר, אהבתי לשמוע את הסיפורים שלו. הבנו מהתקשורת שיהיה איזשהו מהלך.

"אני הורג את החקירה"

"חצי שנה לפני המעצר רונאל קרא לי אליו, הייתה לנו פגישה והוא ביקש לדבר אתי בארבע עיניים. ביקשתי מ[עו"ד שמואל] מישוק שייצא החוצה. רונאל אמר לי: יש חקירה גדולה, הקימו צוות משימה, תיזהר לדבר בטלפון, תיזהר לא להיראות. מאוד הערכתי את הכוונה הטובה שלו, למרות שלא היה לי מה להסתיר.

"אחרי מספר חודשים, קורא לי רונאל ואומר לי: הגיע המאני טיים, בוא תשלם כסף, אני הורג את החקירה. אמרתי לו: אין מצב שאני אשלם כסף. לא עשיתי שום דבר, אני לא רוצה להסתבך בגלל זה, שיחקרו מה שרוצים, אין לי מה להסתיר. מאוד הערכתי את זה ונפרדנו.

"מספר ימים אחרי זה, בא אלי הביתה אחד החברים שלי שחיברתי לרונאל, אילון מכלוף, שהייתה לו בעיה באשקלון עם מטמנת פסולת. הוא אמר לי: למה אתה לא משלם כסף וגומר את הסיפור? בשביל מה אתה צריך את הבלגן? תשלם 250,000 דולר ותגמור את זה. זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את הסכום הזה. אמרתי לו: אני לא מוכן לשלם, שיחקרו מה שרוצים.

"רונאל אמר לי: הולך להיות בלגן. אני רוצה לא להיות מופתע. תכין לי לקראת מה הולך להיות, אם יש לך שלדים בארון. אמרתי: אין לי מה להסתיר. יש איזשהו עניין משנת 2008 בבוררות עסקית חסויה שאני מנהל עם מישהו שהסתבכנו. זה הדבר היחיד שאני יכול להגיד שהייתה אולי כוונה לעשות משהו, אבל שום דבר לא קרה.

"הם ידעו הכל"

"יום לפני המעצר שלי, ע"י מהמשרד של רונאל מתקשרת אלי ואומרת: רונאל מבקש שתגיע עכשיו לאולפני הרצליה. הנעתי את האוטו, נסעתי. תוך כדי תנועה אני מקבל טלפון מ-ע"י: אלון, אל תגיע, רונאל מבטל. ישר הבנתי שאולי קרה משהו.

"למחרת בבוקר השער מצלצל, הסתכלתי במצלמות וראיתי משטרה ותקשורת. עשו חיפוש, לקחו את הטלפונים. דרך המצלמות ראיתי את התקשורת והבנתי שיש חגיגה בחוץ. ואז מתקשרים אלי ההורים שלי, עו"ד בני כץ, עוד הרבה הרבה אנשים, ואז מתקשר אלי רונאל - והחוקר אומר לי: תענה. באותו רגע לא ייחסתי לזה חשיבות. היום אני יודע להבין. אמרתי לו: המשטרה הגיעה, לוקחים אותי ל-433 ותגיע. הוא אומר לי שהוא לא חושב שהוא יגיע, הוא יבדוק, אבל רות דוד או בני כץ יגיעו. אמרתי: בסדר.

"הגעתי לתחנת המשטרה, והחוקר רז חורש אומר לי: רונאל פישר הוא העורך דין שלך; לקרוא לו? אמרתי לו: אני לא יודע, בני כץ הוא עורך הדין שלי. היום אני יודע לחבר את הדברים, שכולם ידעו הכל. רונאל ורותי לא הגיעו פעם אחת לבקר אותי, ואני לא אהבתי את זה.

"חבל שלא הקשבתי לך"

"השתחרתי ב-6.6.14 אחרי שהייתי עצור 11 ימים. הייתי במעצר בית. זה היה ביום שישי; ביום ראשון רונאל מתקשר אלי: תגיע אלי למשרד. נסעתי עם אבא שלי, שהיה מלווה [במעצר הבית]. אנחנו נכנסים, ורונאל אומר לי: ברור לך שיש פה כתב אישום חמור. אמרתי לו: עניתי על כל השאלות, לא הסתרתי שום דבר, לא הפתיעו אותי בשום שאלה שהייתי צריך לחשוש ממנה, אבל עם האווירה הציבורית הבנתי שיש פה עניין. הוא אומר לי: אם היית מקשיב לי אז, לא היינו פה. או שאני אמרתי לו: חבל שלא הקשבתי לך.

"הוא ביקש מאבא שלי לצאת החוצה ואמר לי: לא הקשבת לי אז, תן לי היום לראות מה אני יכול לעשות. יהיה כתב אישום חמור, לא משנה מה עשית או לא עשית. יש שם שוטרים שאני יודע איך הם עובדים. לא משנה מה תגיד או לא תגיד, הם יודעים לסדר את זה ככה שיהיה כתב אישום. הרגשתי שהכל קורס, שיש פה כוחות יותר מדי חזקים, ואמרתי לו: יש לך אור ירוק, תראה מה תעשה.

"בדרך חזרה, אבא שלי אמר שבחיים שלו לא שמע עורך דין שמדבר ככה. [אבא שלי אמר:] זה עורך דין, או מה הוא? היה ויכוח קשה מאוד ביני לבין אבא שלי. לא רציתי ליצור מצב שאני ממהר לשפוט בן אדם, וגם לא דמיינתי שזה נכון. בראש שלי הבן-אדם מקושר, הוא מייצג שוטרים בכירים, הוא בטח יודע דברים.

"כאשר חזרתי הביתה, אשתי נכנסה למטבח והיא אומרת לי שהיא נחקרה בלהב 433 [כאשר הייתי עצור], וזו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי על זה. היא מספרת לי: אני מקבלת טלפון מ-433, ביקשו שאני אגיע לחקירה, ואמרו שחשוב מאוד שאביא אתי את שקית המסמכים שיש בכספת בבית שלנו. אמרתי לה בזמנו שתגיד במשטרה משפט אחד: שהיא לא מעידה נגד בעלה. היא פתחה את הכספת בפחד מה היא הולכת לראות שם, ואז היא ראתה ערימה של מסמכים על הנכסים שיש לנו - דירות, אדמות.

"רונאל אמר: יקחו לך הכל"

"אשתי התקשרה לבני והוא הפנה אותה לרונאל שיכין אותה לחקירה. היא מספרת לי: הגעתי לרונאל, הוא התחיל לדפדף ואמר: את יודעת שיקחו לך את הכל, אני מזועזע מהסיפור של אלון, לא ידעתי שהוא כל כך רב זרועות ושהוא מעורב בכל כך הרבה עבירות. היא אמרה לו: אלון אמר לי שאמרת להגיד שאני לא מעידה נגד בעלי. הוא אמר: אין כזה דבר, את תדברי, אל תגידי את המשפט הזה. הוא ניסה להוציא ממנה עוד דברים שאולי היא יודעת. היא הגיעה למשטרה והחקירה הייתה חלקה, כמו שהוא הבטיח.

"איך שהיא אמרה לי את זה, הבנתי שיש לי בעיה עם רונאל, שהוא עובד עם המשטרה. איך שהוא הפחיד אותה, במקום להרגיע אותה - זה הפיל לי את האסימון. אז גם התחבר לי מה שאבא שלי אומר לי, גם הביטחון של רונאל שהוא דיבר עם כתב אישום. אמרתי: עכשיו אני הולך לבני כץ. רציתי לדעת אם הוא חלק מהדבר הזה.

"אמרתי לבני: אני מרגיש שהכל בסדר, והוא [רונאל] מצייר לי תמונה שחורה, שהכל תפור. הוא אמר לי: על מה אתה מדבר? פישר לא יודע מה קורה בחקירה, אני מעדכן אותי, הוא בכלל לא מכיר שוטרים. הרגשתי שבני לא חלק מהעסק. אמרתי לו: אתה טועה. ואז סיפרתי לו על אותו אירוע שהיה, שרונאל הזהיר אותי שיש צוות משימה.

"בני הסתכל עלי, החזיק את הראש ואומר לי: רונאל עובד עם המשטרה. הוא לא האמין שדבר כזה יכול לקרות במדינה. ואז התחלתי לשחזר את הדברים, לעשות אחד ועוד אחד. איך החוקר ידע שעורך הדין שלי זה רונאל פישר? ואז בני אמר לי: יש פה סיפור, אני לא יודע איפה להתחיל ואיפה לגמור, תספר את הסיפור הזה - מי יאמין לך? מעכשיו, כל שיחה שלך איתו - אתה מתעד אותה. אמרתי לו: בסדר.

"אפשר לעשות משהו במחיר?"

"הצטיידתי בשני שלטים שהם מקליטים ובשני פלאפונים. ואז הוא אומר לי: הולכים לדבר איתך בחקירה הקרובה על שתי פרשות חדשות - פרשת מישוק ופרשת הבוררות. ואני אומר לעצמי: הייתי עצור ולא שאלו אותי אף שאלה. זה התחבר אצלי, אני אמרתי לו שהייתה בוררות ב-2008. הוא אמר לי: את שתי הפרשות האלה אני יכול לגמור שלא ייצא מהן שום דבר, זה יעלה לך 150,000 דולר. אמרתי לו: אפשר לעשות משהו במחיר? הוא אמר לי: זה המחיר, זה כסף שאני מעביר לאנשים במשטרה. בהתחלה הוא הציע שאני אפגש איתם, אחר כך הוא לא רצה.

"אמרתי לו: טוב, תן לי לארגן את הכסף ואני אתן לך אור ירוק. באותו ערב בני מתקשר אלי ואומר לי: תגיע לסינמה סיטי. נפגשתי איתו בראשון לציון, ואז אני רואה איתו שני אנשים על אזרחים. הוא אומר לי: אלו אנשי מח"ש ואפשר לדבר איתם חופשי. הם שמעו ואמרו לי: זה חזק מאוד, אבל אנחנו צריכים הוכחות. אנחנו צריכים שוטרים; אותנו לא מעניין עורך דין נוכל. הייתי בהלם, כאילו זאת מדינה אחרת, כאילו אנחנו לא קשורים. הם אמרו: תנסה למשוך ממנו מי השוטרים, תנסה להיפגש איתו. ניסיתי להרוויח זמן, אמרתי לו שאני צריך ללכת לכספת.

"היו עוד כמה פגישות, ואז הוא אומר לי: בחקירה הקרובה הולכים לדבר איתך על שני הנושאים. התקשרתי לבני. בני אומר: תן לי לבדוק. הוא מתקשר למח"ש, חוזר אלי ואומר: קשקוש, הם אפילו לא יודעים מה זה, איש לא מכיר את הפרשות האלה. אני מגיע לחקירה ב-19.6.14 והחוקר רז חורש אומר לי: אני רוצה לחקור אותך על שני נושאים חדשים - אני מוסיף עבירות מס הכנסה ומע"מ. אמרתי לו: תן לי לדבר עם עורך הדין שלי. הלכתי למקלט ואני אומר לבני: אתה צוחק עלי? מה שהוא [רונאל] אמר לי שהולכים לחקור אותי - הולכים לחקור אותי. הוא אומר לי: מצוין, הוא יודע יותר טוב מהפרקליט המלווה; תזרום איתם.

"החוקר מתחיל לחקור אותי על פרשת מישוק והבוררות, וכמו שרונאל אמר לי - הם שאלו רק מסביב, והחוקר עובר חזרה לחקירה שלנו. לימים, במשפט שלי נודע שהחקירה הזאת לא הייתה מוקלטת, המצלמות כובו בחדר החקירות, ההודעה נעלמה. אותו רז חורש היה עד בתיק שלי ואמר שאלו ההנחיות שקיבל מערן מלכה שהיה המפקד שלו. כאשר ערן מלכה נעצר, היא נמצאה באחת המגירות שלו.

"זה לא הנמל פה"

"רונאל כמובן דחק לקבל את הכסף, ואני שידרתי שהכסף אצלי. הוא רצה לשלוח את הנהג שלו, ואמרתי לו: רק אני ואתה. קבעתי איתו יום לכסף, וחוקרי מח"ש אומרים לי: שזה לא יהיה אצלו במשרד, אנחנו רוצים לתפוס אותו עם הכסף. אמרתי להם: אל תתפסו אותו עם הכסף, תראו לאן זה הולך. הם אמרו לי: אל תתערב, אנחנו יודעים איך לעשות את העבודה שלנו, זה לא הנמל פה, אל תתעסק איתנו, אל תחלק לנו הוראות. ואז הם רצו שאני אפגש איתו באשדוד. אמרתי לו: אני לא רוצה לנסוע יותר מדי, בוא ניפגש באשדוד. הוא אומר לי: תן לבדוק את זה, לראות אם יש מעקב.

"קיבלתי מרונאל טלפון באמצע ישיבת מועצת העיר, וסיכמנו על קוד - שאם הוא אומר לי שמחר נפגשים לשתות קפה ב-11, סימן שהכל בסדר. קבענו בקפה רולדין באשדוד. ואז כמובן דיווחתי למח"ש. באותו בוקר קיבלנו טלפון: המקום הזה לא טוב לנו, תגיד לו שאתה מכיר שם אנשים, תעבור לקפה גרג. אמרתי לו. הוא הגיע לשם, ישבנו בבית הקפה, דיברנו קצת והבאתי לו את התיק עם הכסף, ואז הוא נעצר".

התובע, עו"ד דן בהט, שאל את חסן על גרסתו של פישר, לפיה מדובר היה בחוב שכר טירחה, אותו נאלץ להוציא ממנו בטענות כזה. חסן הכחיש: "היה לנו הסכם שכר טירחה ברור, שילמתי הכל עד האגורה האחרונה. להגיד עכשיו שזה 150,000 דולר שזה 600,000 שקל - תראה לי מה עשית עם הכסף הזה. אני מאוד לא מרוצה מהעבודה של מח"ש; אני מקווה שהיא הוציאה איכוני טלפון של כל המפגשים והשעות שהייתי עם פישר. בוא נראה בבקשה אם זה שווה את מה שהוא אומר שזה שווה.

"שיראה לי דרישת תשלום, חשבונית שהוא הוציא. כל חשבונית שהוא הוציא - הבאתי את זה להנהלת החשבונות של החברה שלי והיא שילמה. ביטלתי צ'קים אחרונים ב-40,000 שקל, אחרי שסגרתי עם מח"ש, הוא תבע אותי על זה וזה היה החוב שלי. לא הייתה שום בעיה של שכר טירחה. תראה לי בתיק שרצחתי מישהו, ששדדתי מישהו".



תאריך:  25/10/2018   |   עודכן:  25/10/2018
איתמר לוין
+חסן: יש לי בטן מלאה ואבוא חשבון עם כולם
13:12 25/10/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
התביעה הגישה הקלטות של שיחות בין חסן לפישר, שבאחת מהן אמר פישר: אני מדבר איתך כמו שאני מדבר עם עצמי באמבטיה, בלי בגדים  ▪  חסן טוען: אני לא עד מדינה בתיק אלא קורבן
(פישר. "הולך לכתב אישום" [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias   אורי כרמל / Uri Carmel   אילון מכלוף / Eylon  Machluf   איתן פלג / Eitan Peleg   אלון חסן / Alon  Hassan   אסף גולן / Assaf Golan   ברונו שטיין / Bruno Shtein   ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO    דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen   חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich   יאיר ביטון / Yair Biton   יאיר  גולן / Yair Golan   יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass   יורם ברק / Yoram Barak   יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth   יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger   ירון בארי / Yaron Be'eri   ליאורה נהון / Liora Nahon    ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar   משה סובל / Moshe Sobel   משה סעדה / Moshe Saadda   נועם עוזיאל / Noam Uziel   נחשון שוחט / Nahshon Shohat   נסים מרום / Nissim Marom   ע"י   עדי כרמלי / Adi Carmeli   עופר ברטל / Ofer Bartal   עפר נמרודי / Ofer Nimrodi   ערן מלכה / Eran  Malka   קובי כחלון / kobe kahlon   קרן אלטמן / Keren Altman   רון שפירא / Ron Shapira   רונאל פישר / Ronel Fiaher   רונן יצחק / Ronen Yitzhak   רועי בר / Roee Bar   רות דוד / Ruth David-Blum   רמי דואני / Rami Douani   שי ברס / Shay Baras   ששון חי / Sasson Hay 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"זה יעלה לך 150,000 דולר, זה כסף שאני מעביר לאנשים במשטרה"
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חפרפרת
25/10/18 12:02
2
לא מתעכל
25/10/18 12:30
3
רציונליסט
25/10/18 12:57
4
העותר
25/10/18 14:04
5
פושעים
25/10/18 19:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת רונאל פישר
סניגורו של אלון חסן, עו"ד אשר אוחיון, איים (יום ד', 24.10.18) באולם בית המשפט המחוזי בירושלים על כתב News1. אוחיון הודיע: "האיש הזה יהיה נאשם בתיק לשון הרע שאני אגיש נגדו על דברים שאמר על מר חסן". News1 מדגיש, כי לדברים אין כל שחר - לא עובדתי ולא משפטי.
24/10/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
אלון חסן דורש שכל עדותו במשפטו של רונאל פישר תישמע בדלתיים סגורות, ומזהיר שאם דרישתו לא תיענה - יסרב לענות על שאלות הנוגעות לחיסיון עו"ד-לקוח שהיה לו עם פישר. כך התברר (יום ב', 15.10.18) בבית המשפט המחוזי בירושלים.
15/10/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
ההגנה הטעתה את ערן מלכה, כאשר הקריאה לו קטעים מעדויותיו וחקירותיו - טוען נציג התביעה, עו"ד דן בהט, בתחילת החקירה החוזרת של מלכה במשפט רונאל פישר (יום ה', 11.10.18). בהט, איש פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), הופיע לראשונה במשפט - והתנגש מספר פעמים עם השופט, משה סובל, שאף נאלץ להעיר לו בחוסר סבלנות בלתי אופייני.
11/10/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
עדת המדינה במשפט רונאל פישר, ע"י, אמרה בחקירתה במח"ש, כי היא וערן מלכה אספו מידע על נשיא בית המשפט העליון דאז, אשר גרוניס. לדבריה, הם גם התכוננו למסור מידע על ניצב מני יצחקי ועל תת-ניצב אפרים ברכה, אם תיפתח חקירה נגדם.
04/10/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
רונאל פישר טוען, כי המדינה האזינה בצורה בלתי חוקית לטלפון של משרדו. הטענה מתבססת על מזכר שחשף (יום ה', 20.9.18) פרקליטו של פישר, עו"ד עמית בר.
20/09/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת רונאל פישר  /  מי ומי  
אלון חסן הצהיר: ביצעתי עבירות מס  /  איתמר לוין
יימשך החיסיון על עדות דוד  /  איתמר לוין
איכונים מפריכים גרסת מלכה  /  איתמר לוין
משפט פישר כמשל  /  איתמר לוין
ואצלנו? משפט פישר כדוגמה  /  איתמר לוין
ממה חוששת הפרקליטות  /  משה נסטלבאום
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il