שוק הרכב מדשדש. צעד אחד לפנים ושניים לאחור, והמצב יכול עוד להשתפר בהרבה בטרם יוכלו הסוכנויות לנשום לרווחה. 11,049 מכוניות חדשות נמסרו בחודש פברואר החולף, מספר הנמוך ביחידות בודדות לעומת חודש ינואר החולף, וגבוה במקצת מנתוני השנה שעברה - בה התאפיינו חודשי המתנה למלחמת המפרץ - בשפל מכירות כבד. כך עולה מנתוני איגוד יבואני הרכב, המתפרסמים היום (ב', 1.3.04).
בראש טבלת המסירות ניצבת כרגיל חברת דלק מוטורס, שמסרה 2,068 מכוניות 'מזדה' מרביתן מסדרה 3 החדשה, ועוד 367 מכוניות מתוצרת 'פורד', מרביתן מדגם 'פוקוס' מרובע הדלתות, העומד להפסיק סוף סוף בקרוב את הצפת הכבישים. החברה הבורסאית המזהירה מחזיקה ביציבות, פלח בן קרוב ל-25% מכלל שוק הרכב הישראלי.
חטיבת יונדאי מכרה 1,629 מכוניות מתוצרת יונדאי הדרום קוראנית, ובכך הזניקה את כל קבוצת כלמוביל - כלמוטור למקום השני בטבלת המסירות. דיגמי יונדאי: גטס, אקסנט, אלנטרה, H1, סונטה ורכב השטח טראקן, אליו עתיד להתווסף בקרוב רכב השטח החדש מדגם טוסון.
חטיבת מיצובישי מסרה רק 273 מכוניות, נתון נמוך מאוד המודגש על רקע העובדה כי חטיבת מרצדס היוקרתית מכרה לא פחות מ-74 מכוניות, ועוד 5 מכוניות 'סמארט' הזערוריות בגודל ועתירות המחיר.
במקום השלישי ניצבת חברת UMI נציגת GM בישראל, בה מכר יוחאי שנער, מנהל חטיבת המותגים הפרטיים לא פחות מ-908 מכוניות מתוצרת 'שברולט' ועוד 57 'אופל'. פלגת איסוזו הצליחה למכור 197 מכוניות שטח מדגמים מגוונים.
בני משה קרסו ונכדיו מסרו 1,117 מכוניות, מתוצרת רנו (889) וניסאן (228). נתון טוב יחסית לחברה שהייתה פעם מובילה.
טויוטה עם 768 מכוניות בלבד התדרדרה למקום ה-5, ואילו לובינסקי התמקמה במקום ה-7 עם 914 מכוניות, 503 סיטרואן ועוד 411 פיז'ו.
כל מותגי צ'מפיון הגיעו רק למקום השמיני (826 יחידות), כאשר מותג פולקסווגן מוביל בצליעה (393), ואחריו סקודה (262) וסיאט (128).
מאיר מסרה 504 מכוניות, מרביתן הונדה (452), חלקן וולוו - 50 ויגואר - 2.
סמל"ת האוטומטית למחצה מכרה 301 פיאטים ועוד 130 קאיה, סובארו - 442 (יש להכפיל נתון זה בהנעה הכפולה 4X4), מכשירי תנועה מסרה 252 מכוניות, מרביתן מתוצרת סוזוקי (226) - תודות למאמצי השיווק של המנכ"ל דן אבירי, טלקאר - 133 דייהטסו ועוד 331 סאנגיונג, אחריה ב.מ.וו שמסרה 43 מכוניות יוקרה גרמניות וסוגרת את הטבלה חברת המזרח, עם 33 מכוניות מתוצרת רובר MG - האחת יותר יפה מקודמתה.