תלמידי המועדון המתמטי באוניברסיטת בן-גוריון זכו במקום הראשון בשלב השלישי בתחרות "קוואנט". התחרות, המתקיימת מטעם העיתון היוקרתי "קוואנט", החלה לפני כעשר שנים והיא מיועדת לתלמידי התיכון בכל העולם.
התחרות מתבצעת בהתכתבות ובכל גיליון מתפרסם שלב נוסף במסגרתה. התחרות מאפשרת התמודדות לבודדים או לקבוצות מרחבי העולם ומספר הנקודות נצבר בהתאם לרמת ההצלחה בכל שלב. בקיץ 2003 פורסם השלב הראשון של התחרות לשנת הלימודים הנוכחית ועד-כה התקיימו שלושה שלבים. עשרים ואחד תלמידי הנבחרת של המועדון המתמטי, בהנחיית יוסף חפץ ופטר סמובול, צברו בכל שלושת השלבים את מירב הנקודות והיא הקבוצה הזוכה. בעקבות ההישג המכובד קיבלו תלמידי הנבחרת של המועדון המתמטי הזמנה להשתתף באופן אישי בתחרות הגמר הפתוחה שתתקיים ברוסיה.
העיתון המתמטי, אותו כובים בני נוער בפרוייקט ה"קידומטיקה", יוצא לאור אחת לחמישה שבועות. זוהי אחת המשימות עמה מתמודדים הצעירים במסגרת הפרויקט הייחודי לקידום לימודי המתמטיקה באוניברסיטת בן-גוריון.
בפרויקט נוטלים חלק 391 בני נוער הלומדים בכיתות ה'-יא', ונדרשים להגיע פעמיים בשבוע לאוניברסיטה בשעות אחר הצהריים, לשם קידום חשיבתם היצירתית. בני הנוער המשתתפים בפרויקט מגיעים מאזור הדרום: באר שבע, עומר, מיתר, כסייפה, אופקים, נתיבות, קרית גת, ערד, ירוחם ועוד. הסעה מסודרת מאפשרת את הגעתם אל האוניברסיטה, בה הפרויקט מתקיים.
מטרת הפרויקט היא לפתח חשיבה מתמטית וסקרנות אינטלקטואלית באמצעות תוכניות שונות, שישפרו את הכישורים של בני הנוער, תוך שימת דגש על פעילות המסבה להם הנאה. תוכניות אלו מתבססות על סמך מחקרים, אשר הותאמו לצורך פיתוח חשיבה יצירתית ומועברים באמצעות סדנאות עבודה. הפרויקט ממומן על-ידי קרן סאקט"א- רש"י, ונמסר, כי הוא תפס תאוצה הודות לתמיכתו של פרופ' אבישי ברוורמן, נשיא אוניברסיטת בן-גוריון, וחזונו לצמצום פערים חברתיים.
לדברי ד"ר מירי עמית, העומדת בראש המרכז להוראת המדעים באוניברסיטה, הילדים המצטרפים לפרויקט נבחרים על-פי מיון רב-שנתי, במסגרתו נדרשת בדיקה של חשיבה יצירתית, התמדה ויכולת אינטלקטואלית. "חשוב להדגיש" אומרת ד"ר עמית, "כי אין הם נבחרים על סמך הישגיהם הלימודיים בתחום זה בלבד. בכל פגישה בני הנוער מתחלקים ל-18 סדנאות עבודה, אשר מועברות על-ידי מנחה המומחה בתחום המתמטי ובתוכנית החדשה".
המסגרת הלימודית כוללת תוכניות אשר מסבות הנאה למשתתפים ומותאמת במיוחד לחתכי הגיל השונים. במסגרת הפרויקט ניתנים שיעורי-בית, אך חשוב לציין כי אין קבלת ציונים עליהם. ניתן להגיע להישגים מרשימים באמצעות ההשתתפות בכיתה ולא רק באמצעות הציונים - גורם המפתח את הביטחון העצמי של בני הנוער.