מסע Way Of Life שנועד באופן מוצהר "לשינוי תרבות הנהיגה בישראל", נערך דה - פקטו כמסע גיבוש וכייף צרוף, למנהלים בדרגי ביניים - מכל סוכנויות ייבוא הרכב המקומיות. מדובר במסע של רכבי שטח וכביש של מרבית יבואני הרכב, ממצפה אדמית שבצפון ועד אילת שבדרום. המסע נמשך 4 ימים מה - 22 במרס עד ה- 25 לחודש, בהשתתפות 2 קבוצות רכב מקבילות ונפרדות, לרכבי כביש ורכבי שטח.
במסגרת נתינת החסות, יתדלקו הרכבים המשתתפים במסע בתחנות 'סונול' שבמסלול הנסיעה. בסוף המסע עתידים הנציגים של ייבואני הרכב לקבל הרצאה בנושא 'גולדיזל', אך ספק רב אם למשתתפים תוותר סבלנות לשמיעת ההרצאה, לאחר החוויות הרבות שצברו במהלך הדרך הארוכה. גולדיזל שימש כדלק לרכבי השטח המשתתפים במסע, אך המגע הבלתי אמצעי בין המשתתפים, היה ללא ספק נושא מאלף יותר לדיון. המתחרים המושבעים הפכו לעמיתים בשטח, דבר שישליך ללא ספק על הפעילות העתידית בסוכנויות הרכב.
המסע נערך בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נציגי חברות יבואני הרכב בישראל ועמותת אור ירוק. העמותה השתדלה להעמיד את המסע כולו בסימן תכנים מקצועיים מתחום הנהיגה לרבות יישום פרקי הנהיגה ולימוד מערכת החונכות של עמותת אור ירוק. הדרכות שטח / כביש מועברות על-ידי מדריכי נהיגה מקצועיים, בעיקר נועם היימן.
יוסי אנטוורג, מנכ"ל סונול, מסר כי החברה גאה לתת חסות למסע איתוראן Way Of Life וציין כי סונול וחברות הבנות שלה פועלות מתוך השקפת עולם של שמירה על הבטיחות בנהיגה. לדבריו, קבוצת סונול תמשיך להשקיע מאמצים לקידום תרבות הנהיגה בישראל ותפעל לחיזוק מודעות הציבור בנושא זה.
ניר שרצקי, מנכ"ל חברת איתוראן, ציין שארבעת ימי המסע הם חוויה אתגרית שתשלב מגוון של פעילויות, התנסויות וחוויות בלתי נשכחות בנופי הארץ הפחות מוכרים. שרצקי מסר לנו, כי הוא משדרג באמצעות המסע את כל מגוון הפעילויות של חברתו.
לנוכח העדרותם הבולטת של אנשי מדיה הבקיאים ברזי סוכנויות הרכב, חשו נציגי הייבואנים פתיחות שאפשרה להם להנות מהדרך בלא כל מגבלות תקשורתיות. הדבר יתרום ללא ספק לשיתוף פעולה מסחרי עתידי, ורק חבל שהמדיה לא נוצלה טוב יותר. מסע כה יפה היה ראוי לתהודה הולמת מזו שקיבל.
דוד מנינגר ונעה יובל מגיאו טבע, עשו לדברי המשתתפים, עבודה מצויינת.