משרד התיירות ורשות שדות התעופה, בשיתוף התאחדות המלונות בישראל, פתחו בימים אלה במבצע חדש לבחירת "הבודק הביטחוני המצטיין" בנמל התעופה בן-גוריון.
מטרת המבצע - להעלות את רמת השירות של אנשי הביטחון במגעיהם עם נוסעים ותיירים העוזבים את הארץ. ממשרד התיירות נמסר, כי המבצע מהווה חלק מפעילות עניפה שמקיים המשרד, בשיתוף רשות שדות התעופה בנמל התעופה בן-גוריון, לשיפור רמת השירות הניתן לתיירים בנתב"ג.
הפעילות כוללת סדנאות והרצאות לבודקי הביטחון ומנהליהם; בקרי גבול, נהגי מוניות ואנשי מכס. במסגרת המבצע יעקבו חוליות של אנשי רשות שדות התעופה אחר עבודת בודקי הביטחון - וימלאו טפסים מיוחדים, ובהם ייבחרו הנבחרים, על פי מקצועיותם מידת היוזמה, האכפתיות, האדיבות, הסבלנות והופעתם החיצונית.
ועדת שיפוט מיוחדת, המורכבת מנציגי 3 הגופים השותפים לתחרות - משרד התיירות, רשות שדות התעופה והתאחדות המלונות בישראל - תבחר את העובד המצטיין של אותו חודש. לזוכה יוענק סוף שבוע זוגי באחד מבתי המלון בארץ.
מנכ"ל משרד התיירות, אהרון דומב, אומר כי משרד התיירות משקיע מאמץ רב בשיפור רמת השירות הניתן לנוסעים ולתיירים העוזבים את הארץ. לדבריו, תייר מרוצה חוזר לבקר בישראל.
מנכ"ל רשות שדות התעופה, גבי אופיר, אומר כי "לבד מהשקעה כספית עצומה באבטחת שלומם של ציבור הנוסעים והמשתמשים השונים בנתב"ג, משקיעה רש"ת משאבים ומאמצים רבים לשיפור רמת השירות וצמצום נקודות החיכוך ככל שניתן, וזאת במסגרת מאזן האינטרסים המתבקשים מתוקף תפקיד חטיבת הביטחון".