נופשים משתזפים על כסאות נוח, משחקי מטקות, משחקים בכדור ים, רחצה בברכות גומי - כל אלה נמצאים לראשונה בישראל בשלט חוצות "חי" ענק שהושק היום (ד', 12.5.04) על-ידי רשת מלונות ישרוטל בנתיבי איילון.
דוגמניות ודוגמנים, ישתלבו בשלט הענק, המשתרע לאורך של 60 מטר ומתנשא לגובה של בניין בן 4 קומות - 10 מטר ויבצעו פעולות הזהות לפעילויות הנופש המתקיימות בבריכות של בתי המלון, כמו ישיבה על כסאות נוח לצילן של שמשיות, משחקי מטקות, משחקים בכדורי ים מתנפחים, רחצה בבריכות גומי וכדומה.
הפעילות על השלט תתקיים בימים רביעי, חמישי, ראשון ושני הקרובים, בשעות השיא של תנועת המכוניות בין השעות 07:30 ל-10:30 ובין השעות 16:00 ל-19:00. השלט הענק ימשיך להיות מוצג עוד 3 שבועות.
שלט החוצות הינו גולת הכותרת של קמפיין התדמית אותו השיקה ישרוטל לפני מספר שבועות. מטרת הקמפיין הינה הידוק הקשר בין מותג הרשת ובין יתרון המגוון של הרשת.
משרד הפרסום שהפיק את השלט הוא פרסום טמיר כהן JWT.