חברת הסטרימינג נטפליקס סיימה את הרבעון הראשון של 2023 עם הכנסות בגובה של 8.16 מיליארד דולר - עלייה של 3.7% לעומת הרבעון הראשון של 2022. מדובר בהכנסות מעט נמוכות מן התחזיות שצפו לחברה הכנסות רבעוניות בגובה של 8.18 מיליארד דולר.
עם זאת, הרווח הנקי של החברה צלל ב-18.3% ועמד על 1.31 מיליארד דולר ברבעון הראשון של השנה. אכזבה נרשמה בחברה ביחס לגידול מספר המנויים, שעלה רק ב-4.9% - 1.75 מיליון מנויים חדשים - ועמד על 232.5 מיליון מנויים לשירותי הסטרימינג. זאת, לעומת תחזיות להוספה של 2.06 מיליון מנויים חדשים. האכזבה היא בעיקר בשל הציפיה שלפיה המסלול המוזל של נטפליקס, נתמך הפרסומות, ימשוך יותר מנויים.
בדיווח שמסרה נטפליקס היא העריכה כי ברבעון הנוכחי של השנה יהיה גידול של 3.4% בהכנסות וכי הן יגיעו לסך של 8.24 מיליארד דולר. עוד היא צופה ירידה של 11% ברווח הנקי בהשוואה לרבעון השני של 2022 - לרווח של 1.28 מיליארד דולר.
מניית נטפליקס הגיבה מיד לפרסום הדוחות ובמסחר המאוחר צללה בשיעור של עד 11%. עם זאת, לאחר זמן קצר עלה מחיר המניות שוב ותיקן את הירידה עד לכדי 333.25 דולר למניה - ירידה של 0.13% ממחירה בסיום יום המסחר אתמול שעמד על 333.7 דולר למניה.