|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
ברקת. פוליטיקה בזמן מלחמה? [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

השר ברקת מאשים את צה"ל והקבינט בסיכון חיי חיילים

שר הכלכלה טוען שהימנעות מלהפציץ מבנים לפני כניסת כוחות קרקעיים היא ניהול מופקר של המלחמה ראש הממשלה והשר גנץ הבהירו שהחלטות מבוססות על שיקולים מבצעיים נתניהו: "גם אם תחזור על זה אלף פעמים, זה לא יהפוך את זה לנכון"
24/12/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

השר ניר ברקת, שאינו חבר בקבינט המדיני-ביטחוני, מותח בישיבת הממשלה ביקורת על צה"ל ועל הקבינט, וטוען כאילו הימנעותם מלהפציץ מבנים לפני כניסת כוחות קרקעיים מסכנת את החיילים. ברקת טען כי ניהול המלחמה מופקר.

גורמי צבא שכלפיהם הושמעה ביקורת זו בימים האחרונים הסבירו כי כל פעילות קרקעית מלווה בליווי אווירי, אך לא ניתן להפציץ מן האוויר בפצצות כבדות שכונות צפופות באופן שאין בו כדי לסייע לכוחות הקרקעיים הן משום שקיים חשש להימצאות חטופים במקומות אלה והן משום שלא כל האוכלוסייה האזרחית התפנתה.

בדברים שאמר שר הכלכלה והתעשיה ברקת, הוא הביע את דאגתו: "לצערי, אנחנו נחמדים מדי ומתחשבים מדי. לא מתקבל על הדעת שאנחנו נסכן חיילים שלנו, ונשלח אותם חשופים בכל מיני מבנים, מבלי שהפצצנו לפני כן. כניעה לכל לחץ חיצוני, גם אם זה לחברים הכי טובים שלנו, זו טעות קשה שאנחנו משלמים עליה מחירים כבדים. התפקיד שלנו כממשלת ישראל, בראש ובראשונה לדאוג לאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל. אסור לוותר בגלל שום לחץ".

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב לברקת: "גם אם תחזור על זה אלף פעמים, זה לא יהפוך את זה לנכון. ההחלטות מבוססות על שיקולים מבצעיים שלנו בלבד".

חבר קבינט ניהול המלחמה, השר בני גנץ, השיב ב-X להאשמת ברקת: "חיילי צה״ל פועלים באומץ ובנחישות - מהיבשה, מהאוויר ומהים, על-מנת להגן על אזרחי ישראל וריבונותה. הם מקבלים את כל האמצעים הנדרשים, ולפעילות המבצעית בשטח יש חיפוי אווירי נרחב ומדויק, בעוצמות חסרות תקדים. במיוחד בעת הזו, מצופה משרי הממשלה ומכלל מנהיגי הציבור לנהוג באחריות בהתבטאויותיהם, ולא לצאת בהצהרות בלתי מבוססות, שפוגעות בחוסן של החברה הישראלית כולה, ובמשפחות הלוחמים בפרט".

יו"ר שס, ח"כ אריה דרעי, הנמצא כמשקיף בקבינט, צייץ מחדש את דברי גנץ וכתב: "חותם על כל מילה. בעזרת השם, יחד ננצח".

ברקת לא נותר חייב, וכתב: ״לצערנו בני גנץ עדיין שבוי בקונספציה השגויה שהוא אחד מאבותיה. דווקא ממנו הייתי מצפה למידה של צניעות והקשבה לביקורת עניינית והבנה שחיי לוחמינו חשובים יותר מחיי העזתים״.

שר החינוך יואב קיש עקץ את ברקת תוך שהוא רומז להתנהלות פוליטית מצדו של שר הכלכלה: "אני רואה שיש מבול הדלפות על כך שניר ברקת 'נלחם' בממשלה עבור החיילים. אז שיהיה ברור, כולנו דואגים אך ורק לחיילים ולהשלמת היעד של נצחון במלחמה והחזרת החטופים. כך פועל ראש הממשלה, השר גנץ וכל קבינט המלחמה. שיטת ההדלפות להאדרה עצמית מזמן פשטה את הרגל".

תאריך:  24/12/2023   |   עודכן:  24/12/2023
עידן יוסף
+סתירות ובלבול במטרות ישראל ובשאלת החטופים
10:56 25/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אקונומיסט: התמקדותו של נתניהו בעתידו הפוליטי על חשבון תוכנית ברורה לעזה, גורמת לכך שהן גורלם של החטופים והן עתידם של העזתים נראים עגומים
בלתי אפשרי לשחרר במבצע צבאי [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+בית"ר - הצבא העברי שבדרך
10:54 25/12/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
למתכנסים במועדון "חשמונאי" קסמו עד מאוד רעיונותיו של ז'בוטינסקי, על כן, החליטו בהמלצתו לקרוא לתנועתם החדשה "ברית תרומפלדור" או בקיצור - בית"ר  ▪  המייסד היה פרופס, הרעיונות היו של ז'בוטינסקי וההשראה - טרומפלדור
אהרון צבי פרופס [צילום: הנס פין/לע"מ]
+האם הימין נרדם בשמירה
10:25 25/12/23  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
שני אירועים לאומיים כבדי-משקל פקדו אותנו בשנת 2023: ההשתוללות האנרכיסטית ברחובות ישראל, במיוחד בת"א וגוש-דן וכביכול בהשראת הרפורמה המשפטית ומלחמת "חרבות ברזל", שהותנעה בהשראת האנרכיה והפתיעה והחרידה כמלחמת "יום הכיפורים" את העם כולו
נתניהו. אין לו ממשיך דרך [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+נחתם הסכם בין מנהלת תקומה לקריית גת: קיבוץ ניר עוז בדרך
10:03 25/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מנהלת תקומה באמצעות חברת עמידר, תממן עבור חברי הקיבוץ את תשלומי השכירות, הביטוחים, הארנונה וכן תוספות שונות בהתאם לצרכי הקיבוץ הייחודיים. בנוסף, יוקמו עבורם חדר אוכל משותף, גני ילדים, מועדון נוער, מועדון ותיקים, משרדים וחדר טיפולים, וזאת על-מנת לספק לקהילת הקיבוץ תחושת נוחות וקהילתיות
+מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו שורת מטרות של חיזבאללה בלבנון
09:49 25/12/23  |  מירב ארד
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו שורת מטרות של חיזבאללה בלבנון. כחלק מהתקיפה הותקפו מבנים צבאיים, תשתיות טרור ותשתיות מבצעיות של חיזבאללה.
+יומן מלחמה, היום ה-79
09:10 25/12/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הלכנו שלושה אל "אקספו - בביתן 1" בתל אביב בו מתקיימת תערוכה של המוצרים אשר נותרו לאחר הטבח שיזם החמאס  ▪  הכל חזר  ▪  אלה החפצים והמכוניות השרופות והבגדים שנותרו בשטח ואפילו השירותים המנוקבים בכדורי הרוצחים, והמוזיקה שקדמה לירי
בארי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הותר לפרסום: שני לוחמים נוספים נפלו בקרבות בצפון הרצועה
08:08 25/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
רס"ר במיל' ניתאי מייזלס וסמל רני תמיר מחטיבת הנח"ל נפלו בצפון הרצועה  ▪  בנוסף לוחם בנח"ל נפצע קשה  ▪  156 נהרגו מאז הכניסה הקרקעית לרצועה
רס"ר (במיל') ניתאי מייזלס ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
סמל רני תמיר ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+דניאל הגרי חושף: הייתי רק בהלוויה אחת - של גל איזנקוט
02:14 25/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפקד מחלקה בגולני הודח כי ביקר עם חייליו משפחות שכולות - צה"ל ביטל את הדחתו  ▪  מח"ט גולני התייחס לדברים: "המסר שהועבר מטה התפרש בצורה שגויה"
תא"ל הגרי בלוויה של גל איזנקוט [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+בכיר חמאס בחו"ל: דוחים כל הצעה להפוגה
01:10 25/12/23  |  עידן יוסף
חמאס דבק בדרישתו להפסקה מוחלטת של הלחימה. בכיר חמאס בחו"ל עלי ברכה: "חמאס דחה כל הצעה להפוגה שתימשך שבוע או שבועיים ועמדתם של פלגי ההתנגדות מאוחדת בנוגע לכך".

ראש הממשלה נתניהו, שצפוי לנאום היום (ב') בדיון מליאת הכנסת על החטופים, אמר לשרים: ״ישראל יודעת 'בערך' את סביבת הימצאו של סינוואר״.
+טנקים וארטילריה תקפו מטרות של חיזבאללה בלבנון
22:54 24/12/23  |  עידן יוסף
כוח צה"ל תקף חוליית מחבלים במרחב עייתה בלבנון. זמן קצר לאחר מכן זוהו שני שיגורים ששוגרו משטח לבנון לעבר מרחב אביבים. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי.

כמו-כן, מוקדם יותר הערב, הותקפה תשתית טרור באמצעות טנק של צה"ל במרחב יארון בדרום לבנון.
+דיונים בישראל על הגלית בכירי חמאס בתמורה להפסקת אש
22:44 24/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בישראל שוקלים את האפשרות להוצאת הנהגת חמאס מהרצועה, אך רק אם יעדי המלחמה שהציב הקבינט לא ייפגעו  ▪  תגובה ישראלית חיובית ליוזמה המצרית לעסקת שלושה שלבים - בראשון ישוחררו כל האזרחים החטופים, בשני ישוחררו חיילות שנמצאות בשבי ובשלישי ישוחררו כל החיילים שבידי חמאס
יחיא סינוואר ואיסמאלעיל הנייה. יוגלו? [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]
+שר התקשורת דורש הבהרות מטיקטוק על פסילת קמפיין למען שחרור החטופים
21:11 24/12/23  |  עידן יוסף
בעקבות הסירוב של טיקטוק לאשר מסע פרסום של מטה משפחות החטופים, פנה שר התקשורת שלמה קרעי באופן בהול להנהלת טיקטוק ודרש מהפלטפורמה לתקן את העוול הנורא. בימים הקרובים המשרד עתיד לקבל תשובה הן על הדרישה לאפשר את הפרסומת והן לגבי האישור להשתמש בתג ההקבצה ״יחד ננצח״.

מטיק טוק נמסר בתגובה לטענות נגדה: "כל קמפיין ממומן הקשור במלחמה מסווג בפלטפורמה כתוכן שאינו יכול להיות מקודם בתשלום. מדיניות זו תקפה ומיושמת באופן שווה בכל המדינות בעולם שבהן התחולל סכסוך שהוביל למלחמה. הנחיות הקהילה תקפות לגבי כל סוגי התוכן בטיקטוק, ואלגוריתם ההמלצות שלנו אינו 'מקדם' צד אחד על פני האחר.

"הטענות שהועלו בנושא זה אינן נכונות ולא משקפות את פעילותה של טיקטוק בשום צורה. מפרוץ המלחמה הסרנו מיליוני תכנים שהפרו את כללי הקהילה שלנו. נוסף על כך, לטיקטוק יש מדיניות מחמירה נגד אפליה והטרדה במקום העבודה".
+כך נראות המנהרות מהן חולצו גופות החטופים
20:52 24/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צה"ל השלים מבצע רחב לפירוק המפקדה הצפונית התת-קרקעית של חמאס בעזה  ▪  במהלך הפעילות, נחשפה תשתית התת-קרקעית אסטרטגית ממנה חולצו גופות החטופים על-ידי לוחמי צה"ל, ששימשה לניהול לחימה ומעבר מחבלים, והגיעה גם לביתו של מפקד חמאס בעזה, אחמד ע'נדור
מנהרה מבפנים [צילום: דובר צה''ל]
+ישראל: צה"ל הרג 7,860 מחבלים
19:30 24/12/23  |  עידן יוסף
דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית אופיר גנדלמן: "צה"ל הרג מאז תחילת המלחמה 7,860 מחבלים של חמאס ושל יתר ארגוני הטרור".
+במקום ספרים ותלמידים - מטענים ומחבלים
19:16 24/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
זה מה שאיתרו צוות קרב חטיבתי 401 ושייטת 13 בפשיטה בבית ספר בשייח' רדואן בעזה  ▪  בממצאים שנתפסו: כלי נשק, מחסניות, מחשבי-לוח, מטענים ורימונים בעלי מנגנוני הפעלה מתקדמים וחדישים
תחמושת שנתפסה [צילום: דובר צה''ל]
+נתניהו: הדרך היחידה להשבת החטופים היא חיסול החמאס
18:42 24/12/23  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו מעמיקים את המלחמה ברצועת עזה. אנחנו נמשיך להילחם עד לניצחון המוחלט על החמאס. זאת הדרך היחידה להשיב את חטופינו, לחסל את החמאס ולהבטיח שעזה לא תהיה יותר איום על ישראל.

"זה ייקח זמן, אבל אנחנו מאוחדים - הלוחמים, העם והממשלה. אנחנו מאוחדים ונחושים להילחם עד הסוף.

"למלחמה יש מחיר, מחיר כבד מאוד בחיי לוחמינו הגיבורים, ואנחנו עושים הכל כדי לשמור על חיי לוחמינו. אבל דבר אחד לא נעשה - לא נעצור עד שנשיג את הניצחון", דבריו.
+הותר לפרסום שמו של קצין מילואים שנפל ברצועת עזה
17:59 24/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההרוג הוא רס״ן (מיל׳) אריה ריין ממשמרות, קצין שיריון בגדוד 79 של חטיבת המחץ (14)  ▪  ביממה האחרונה פורסמו שמותיהם של 15 לוחמים שנהרגו, ומספר החללים מתחילת התמרון הקרקעי הגיע ל-155
רס״ן (מיל׳) אריה ריין
+הרצוג: שיח כמו לפני 7 באוקטובר פוגע בביטחון המדינה
17:30 24/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הנשיא קורא להנהגה להתאפק עם הקמפיינים והמסרים הפוליטיים  ▪  "אני דורש לחדול, גלו אחריות. אם לא למענכם, תעשו את זה לפחות חיילינו בחזית"
הרצוג. מערכה הכרחית [צילום: לע"מ]
+צה"ל ביצע ירי להסרת איום במספר מרחבים בשטח לבנון
17:02 24/12/23  |  עידן יוסף
דובר צה"ל: מטוס קרב של חיל האוויר תקף מוקדם יותר היום תשתית צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, צה"ל ביצע ירי להסרת איום במספר מרחבים בשטח לבנון. כמו כן, זוהו מוקדם יותר היום מספר שיגורים משטח לבנון לעבר המרחבים אביבים, מרגליות וערב אל עראמשה, צה"ל תקף באמצעות ירי ארטילרי וירי טנקים את מקורות הירי .
+טיל נ"ט פגע בבית במושב אביבים שבגליל המערבי
15:20 24/12/23  |  מירב ארד
טיל פגע פגיעה ישירה בבית במושב אביבים שבגליל העליון. בנוסף, שני שיגורים שכוונו לעבר אזור אביבים נחתו בשטח לבנון.
+סינוואר למד את נקודות התורפה שלנו ומשתמש בהם היטב
14:55 24/12/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק ראשון של דיון עומק על המלחמה בעזה ברמה הטקטית, אופרטיבית, האסטרטגית ובינלאומית, בהנחייתי, בהשתתפות צוות מומחים: ירון שחר אלכסנדר פפקוב, יואב נצר ומיכאל
[צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+אישום: גנבו חמש מכוניות של תושבי בארי לאחר הטבח
14:37 24/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המדינה: גיא חדד וישראל עמרם, הבעלים של חברת גרירה ונהג העובד בה, גנבו בין היתר את מכוניתו של אליהו שרעבי שמשפחתו נרצחה והוא נחטף לרצועה
הגרר ששימש להעברת המכוניות הגנובות [צילום: משטרת ישראל]
+הביטוח הלאומי: מאז תחילת המלחמה 191,666 ביקשו דמי אבטלה
14:29 24/12/23  |  מירב ארד
הביטוח הלאומי מעדכן כי מתחילת המלחמה (יום שבת ה-7.10) 191,666 ביקשו דמי אבטלה מהביטוח הלאומי כאשר 136,043 יצאו לחל"ת שלא מרצון. מתחילת חודש דצמבר 31,510 אזרחים ביקשו דמי אבטלה כאשר 19,083 שהוצאו לחל"ת שלא מרצון. מבין מבקשי דמי האבטלה 59% היו בני 20-40, 40% בין גילי - 41-67 ו
ישנן כ-1,074 בקשות של בני 67 ומעלה.
+יומן מלחמה היום ה-78
13:14 24/12/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אתמול יצאה המקלדת שלו מגדרה  ▪  היא זעקה, אפילו צרחה, שביבי הוא כישלון אחד גדול  ▪  כל מה שנגע בו הפך מראוי לפסול, מרע לנורא, מהבטחה לפשיטת רגל מעשית ו/או מוסרית
ימיני. חד משמעי [צילום: משה שי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השר ברקת מאשים את צה"ל והקבינט בסיכון חיי חיילים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בר ברע
24/12/23 23:49
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
בשבועות האחרונים, כוחות צה"ל, בהובלת צוות הקרב של חטיבה 551 באוגדה 162, השיגו אחיזה מבצעית במרחב מחנה הפליטים ג'אבליה - אחד ממרכזי הכובד של חמאס ברצועה. הלחימה במחנה הפליטים כללה קרבות עזים במסגרתם חוסלו מחבלים רבים ואותרו מאות אמצעי לחימה.
24/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
כוחות מצוות הקרב של חטיבה 401 באוגדה 162 ולוחמי שייטת 13 ביצעו פשיטה ממוקדת על בסיס מידע מודיעיני בבתי ספר בשכונת שייח' רדואן בעיר עזה. במהלך הפשיטה חיסלו הכוחות מחבלים ששהו במתחם. בנוסף, לאחר חקירות שבוצעו ע״י חוקרי השטח של יחידה 504 הועברו עשרות מחבלים להמשך תחקור בשטח הארץ.
24/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הותר לפרסום שמו של רס״ן (מיל׳) אריה ריין ז"ל הי"ד ממשמרות, קצין שיריון בגדוד 79, חטיבת המחץ (14), אשר נפל (יום א', 24.12.23) בקרב בצפון רצועת עזה. בן 39 היה בנופלו. בכך עלה ל-15 מספר חיילי צה"ל שנהרגו ביממה האחרונה.
24/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
נשיא המדינה יצחק הרצוג קורא (24.12.23) להנהגת המדינה לחדול מ"הקמפיינים והמסרים הפוליטיים", שפוגעים לדברוו במאמץ המלחמתי ובביטחון המדינה. זהו הנאום לאומה השני של הנשיא מתחילת המלחמה
24/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
חלק ראשון של דיון עומק על המלחמה בעזה ברמה הטקטית, אופרטיבית, האסטרטגית ובינלאומית, בהנחייתי, בהשתתפות צוות מומחים: ירון שחר אלכסנדר פפקוב, יואב נצר ומיכאל. בדיון עלה שיחיא סינוואר למד את נקודות התורפה שלנו בעשרים שנות ישיבתו בבית הכלא הישראלי ומשתמש בהם היטב. אנחנו 'חאפרים' (בלתי מקצועיים), לא למדנו את החמאס כלל וה'חאפריות' של ראשי מערכת הביטחון הקרינה לדרגים האופרטיביים. מזל שהיא הגיעה לדרג הלוחם.
24/12/2023  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
רשימות נוספות   /   מלחמת חרבות ברזל  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 37  /  מי ומי  
אישום: גנבו חמש מכוניות של תושבי בארי לאחר הטבח  /  איתמר לוין
סמ"ר רואי אליאס נהרג אתמול בדרום הרצועה  /  מירב ארד
"הייתם ב-7 באוקטובר - כל יום תזכרו את זה"  /  מירב ארד
יומן מלחמה היום ה-78   /  דן מרגלית
הרהורים בעת מצוקה (15)   /  יוסי אחימאיר
אין מנוס  /  יוסף אליעז
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il