|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מתקפה נרחבת [אילוסטרציה: runwayml]

סוכלה מתקפה משולבת של החות'ים, מהגדולות שהתרחשו בים סוף

כוחות בריטיים ואמריקניים יירטו 21 שיגורים לעבר ספינות סוחר, שכללו 18 כטב"מים, שני טילי שיוט וטיל בליסטי כלי השיט שהיוו יעד למתקפה לא נפגעו
09/01/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

כוחות בריטיים ואמריקניים יירטו 21 טילים וכטב"מים, ששיגרו הכוחות החות'ים בתימן לעבר כלי שיט בדרום ים סוף. על-פי הודעת פיקוד המרכז של צבא ארה"ב, אף ספינה לא נפגעה במתקפה, שהייתה אחת הנרחבות מאז החלו החות'ים את תקיפותיהם.

המתקפה המשולבת כללה 18 כטב"מים, שני טילי שיוט וטיל בליסטי חוף-ים, שכולם כאמור יורטו. בהודעה הרשמית של פיקוד המרכז האמריקני מדגישים כי "אמש בשעה 21:00 בערב (שעון ארה"ב) סוכלה מתקפה משולבת גדולה משטח בשליטת החות'ים לעבר נתיב שיט בדרום הים סוף, ששימש עשרות אוניות סוחר. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק". הפיקוד שב ומזהיר כי החות'ים ישאו בהשלכות אם ימשיכו לאיים על חיי אדם, על הכלכלה העולמית ועל מעבר המסחר בנתיבי השיט.

מסנטקום נמסר כי המתקפה יורטה בהצלחה על-ידי מטוסי קרב F/A-18 מנושאת המטוסים דווייט אייזנהאוור, וספינות המלחמה האמריקניות USS Gravley, USS Mason ו-USS Laboon וכן על-ידי ספינת המלחמה הבריטית HMS Diamond.

חברת האבטחה הימית הבריטית "אמברי" קיבלה הלילה דיווחים על תקרית בים סוף - כ-50 מיילים מערבית לנמל חודיידה שבתימן. ההתקפה מגיעה לאחר שמוקדם יותר החלטה שגינתה את המתקפות ואשר קראה להפסקתן לאלתר.

סוכנות פעולות הסחר הימי של בריטניה (UKMTO) עדכנה מוקדם יותר כי קיבלה דיווח על תנועת כלי טיס בלתי מאויש בים סוף סמוך לתימן. מקור צבאי תימני טען בפני אלג'זירה כי החות'ים פגעו בספינה בים סוף, אך הדיווח התברר כשגוי.


תאריך:  09/01/2024   |   עודכן:  10/01/2024
עידן יוסף
+חברי כנסת מהימין משחירים את ישראל במלחמתה הצודקת
12:41 10/01/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מצער, שחברי כנסת מהימין משחירים את פניה של מדינת ישראל, ומחמשים את התביעה של דרום אפריקה, תביעה המצטטת פוסטים, בהם חברי כנסת כותבים כי עכשיו לכולנו מטרה משותפת - מחיקת רצועת עזה מעל פני האדמה
ואטורי. תחמושת לתובעים [צילום: ייונתן זינדל/פלאש 90]
+הלחימה בח'אן יונס: נשק טעון מתחת למיטת ילדים ופיר ליד בי"ס
12:11 10/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לוחמי צק"ח 55 איתרו מדי חמאס ואמצעים רבים בעלי ערך מודיעני, תמונות של ילדים אוחזים בנשקים  ▪  הותקפה מפקדה מבצעית של חמאס ושלושה מבנים בהם זוהו מחבלים
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+יש עתיד על התבטאות ואטורי: ממשיך לפזר אמירות חסרות אחריות
11:53 10/01/24  |  מירב ארד
יש עתיד על התבטאותו על ח"כ נסים ואטורי שקרא לשרוף את עזה: "רגע לפני הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג, ממשיך רב החובל, ח״כ ואטורי מהליכוד, לפזר אמירות חסרות אחריות אשר פוגעות במדינת ישראל ומסכנות את חיילי צה״ל. יש בישראל חברי קואליציה שלא מבינים את מקומם, מעדיפים לייצר כותרות חלולות ובמקום שראש הממשלה יעמיד אותם על מקומם הוא שותק מחשש לשלום הממשלה ועתידו הפוליטי."
+על סוגיית החטופים
11:46 10/01/24  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
שעון המלחמה הוא שעון שרידות האומה; שעון החטופים הוא שעון אחריות האומה לאזרחיה  ▪  לעולם לא תהיה השעה ה-12 של שעון האומה חשובה פחות מהשעה ה-12 של קב' אזרחים  ▪  באירוע "חרבות ברזל" קיימת סבירות גבוהה שניתן יהיה לסנכרן את שני השעונים ולחסוך בחיי-אדם מבלי להמר בגורל האומה - זו הדרך הנכונה!
רצונות אגוצנטריים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+צה"ל: מטוס קרב תקף תשתיות חיזבאללה בלבנון
11:42 10/01/24  |  מירב ארד
מטוס קרב של חיל האוויר תקף במרחב לבונה תשתיות טרור ומבנה צבאי. בנוסף, בשעות הלילה מטוס קרב של חיל האוויר תקף מפקדה צבאית במרחב כפר שובא. אתמול לוחמי צה"ל תקפו והשמידו עמדת תצפית של חיזבאללה במרחב אליחאם. בשעות הבוקר, לוחמים תקפו מבנה צבאי במרחב א-נקורה ממנו זוהה ירי לעבר שטח מדינת ישראל.
+חיזבאללה הודיע על מות פעיל נוסף; 159 הרוגים מתחילת המלחמה
11:39 10/01/24  |  מירב ארד
חיזבאללה הודיע על הרוג נוסף - נאבר אחמד אל-קאדרי "אבו עלי", תושב הכפר שובא שבדרום לבנון. עד כה חיזבאללה הודיע על 159 מחבלים הרוגים מתחילת המלחמה.
+מנהלת מחלקת הפריון במשרד הבריאות: משמחת תורה בוצעה שאיבת זרע מ-88 חיילים ו-10 אזרחים
10:34 10/01/24  |  מירב ארד
סא"ל נטלי ברדה, מחלקת נפגעים בצה"ל, דייוחה (יום ד') בדיון בוועדת הבריאות: עד אתמול נלקחו 70 שאיבות זרע מחיילים שנפלו מתחילת הלוחמה. לפי פרופ' טליה אלדר-גבע, מנהלת מחלקת הפריון במשרד הבריאות, משמחת תורה עד אתמול, בוצעה שאיבת זרע מ-88 חיילים ומעוד 10 אזרחים.

+הקבינט המורחב יתכנס הערב לדיון על ״היום שאחרי״
10:23 10/01/24  |  מירב ארד
הקבינט המדיני ביטחוני המורחב יתכנס היום בשעה 19:00 לדיון על ״היום שאחרי״ בעזה.
+אסטרטגיית ההכלה והתגובה מאז מלחמת לבנון פגעה בכושר
09:41 10/01/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק שני של דיון עומק על אירועי השבוע השלושה-עשר של מלחמת "חרבות ברזל", בהנחייתי, בהשתתפות: פרופ' אמריטוס אלישע האס, תת-אלוף בדימוס אמציה חן, ד"ר חיים אסא, מיכאל, ד"ר משה ברנט ואלכס צייטלין
מלחמת לבנון הראשונה [צילום: סער יעקב/לע"מ]
+לפיד: צריך לייצר לחץ כלכלי על חמאס, זה יכול להוות מנוף לעסקה
09:36 10/01/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד בראיון לכאן רשת ב': "צריך לייצר לחץ כלכלי על חמאס, זה יכול להוות מנוף לעסקה לשחרור חטופים - אבל בממשלה לא מתעסקים בזה. זו ממשלה איומה, קראתי לגנץ ואיזנקוט לצאת ממנה".
+פעילות צה"ל באל מע'אזי וח'אן יונס; מעל 150 מטרות הותקפו
08:53 10/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הלוחמים חשפו מעל 15 פירים תת-קרקעיים  ▪  במהלך פשיטה על מבנים צבאיים במרחב, אותרו משגרי רקטות, טילים, כלי טיס בלתי מאוישים, וחומרי נפץ
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+ארדן הציג באו"ם עוגה לציון יום הולדתו של כפיר ביבס
08:25 10/01/24  |  עידן יוסף
שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן ציין (ג') את יום הולדתו של כפיר ביבס מעל במת האו״ם והניח עוגת יום הולדת על דוכן הנואמים כדי להזכיר לכל השגרירים את חובתם להילחם למען החזרתו הביתה. ״החטיפה של כפיר הפכה לסמל לאכזריות השפלה ביותר שידעה האנושות - אכזריות החמאס״.

״כפיר, אני מאחל לך שבשנה הבאה תחגוג את יום הולדתך עם משפחתך האוהבת. כפיר, אתה הסיבה שישראל נלחמת יום וליל ולא תעצור עד שנחזיר אותך הביתה״, דברי ארדן.
[צילום: משלחת ישראל לאו"ם]
+יומן מלחמה, היום ה-95
07:58 10/01/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
זה היום בו כל אחד מחליט לעצמו אם הוא נותן לייאוש ולדכדוך לגבור עליו או נושך את שפתיו ודבק במשימה

ימים אדומים שחורים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+חטיבת גבעתי חשפה כספות כספי טרור במעוז חמאס באוניברסיטה בח'אן יונס
07:49 10/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צוותי קרב בח'אן יונס מתמודדים עם קרבות אינטנסיביים, מחסלים מחבלים ומאתרים כלי נשק ותחמושת  ▪  חטיבת הצנחנים נלחמת במחבלים בח'אן יונס, וחושפת מצבורי נשק  ▪  התקפה של גדוד 101 מובילה לתקיפה אווירית נגד מחבלים בבניינים, וכתוצאה מכך גם לנפגעים
לוחמים במתחם האוניברסיטה [צילום: דובר צה''ל]
+דובר צה"ל נוטל אחריות לחיסולו בלבנון של בכיר ביחידה האווירית של חיזבאללה
23:03 09/01/24  |  עידן יוסף
דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי הודיע כי צה"ל אחראי לחיסול הבכיר ביחידה האווירית של חיזבאללה עלי חוסין ברג'י, המכונה "אבו מהדי". "חיסלנו אותנו באמצעות כלי טיס של חיל-האוויר", ציין הגרי. "עלי הוביל עשרות פעולות באמצעות כלי טיס בלתי מאוישים נגד ישראל, וגם היום הוא אחראי לתקיפה שבה שני כטב"מים פגעו בבסיס פיקוד הצפון. הוא חוסל שלוש שעות לאחר מכן, לצד פעילים נוספים. נמשיך לפעול בנחישות מול כל איום לשטחנו, לגבות מחיר - ולהביא למצב ביטחוני אחר בגבול הצפון"
+חוסל מפקד אזור דרום לבנון ביחידה האווירית של חיזבאללה
22:49 09/01/24  |  עידן יוסף
צה"ל חיסל באמצעות כלי טיס של חיל-האוויר את עלי חסין ברג׳י, מפקד אזור דרום לבנון ביחידה האווירית של חיזבאללה. עלי הוביל עשרות פעולות באמצעות כטב״מי נפץ ואיסוף כנגד ישראל וכוחות צה״ל, ואף את התקיפה של מפקדת פיקוד הצפון מוקדם יותר היום. טרם חיסולו, חוסלה גם חוליית שיגור מהיחידה האווירית בחיזבאללה שהייתה בדרכה לשגר כטב״מי נפץ לעבר יעדים בישראל.


בתוך כך, בחיזבאללה מכחישים את הדיווחים בישראל כי המחוסל סמוך להלוויה הצהריים בדרום לבנון הוא מפקד כוח הכטב"מים של הארגון.
+בלינקן: הגדילו את הסיוע לעזה כדי שנמשיך להגן עליכם
22:34 09/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר החוץ של ארה"ב ביקש להגדיל ל-300 את מספר המשאיות שנכנסות לרצועה ואמר במסיבת עיתונאים: "נתניהו הבטיח שישראל לא תעודד יישוב פלשתינים מחוץ לעזה"  ▪  "אנחנו מנסים למצוא פתרון דיפלומטי בצפון", אמר
בלינקן. משלחת האו"ם תגיע לרצועה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+נתניהו הנחה להקפיא הריסת בתים של מילואימניקים במאחזים
20:28 09/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הפנים קרא ליועץ המשפטי למערכת הביטחון לעצור צווי הריסה ביהודה ושומרון בזמן מלחמה: ״לא ייתכן שחיילים אלו, בני משפחותיהם או שכניהם שגם להם קרובי משפחה במילואים, בין החטופים, הנרצחים או המפונים, יעסקו כעת בביורוקרטיה ובהסדרה או ידאגו שמא בתיהם ייהרסו״
הריסת המאחז
+גורמי האכיפה בודקים קריאות לפגיעה באזרחים ברצועה
20:09 09/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מיארה ואיסמן: התבטאויות שיש בהן כדי לקרוא לפגיעה מכוונת באזרחים בלתי מעורבים, נוגדות את המדיניות הנוהגת ועלולות להוות עבירות פליליות, לרבות עבירות הסתה
איסמן. החמרה ביחס כלפי מסיתים [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+רס"ל (מיל') אלקנה נוילנדר נפל ברצועת עזה
19:23 09/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוא היה חובש קרבי במפקדת עוצבת ׳הבזק׳ והתגורר באפרת  ▪  בן 24 היה בנופלו  ▪  בקרב בו נהרג, נפצע לוחם במילואים בגדוד 7220
רס"ל (מיל') אלקנה נוילנדר
+שוב: BBC התנצלה על דיווח שקרי בעניין ישראל
19:07 09/01/24  |  עידן יוסף
משקרים ומתנצלים. ה-BBC פרסמה מידע שגוי על ישראל ושוב התנצלה. רדיו BBC דיווח כאילו ישראל ״הוציאה להורג 137 אזרחים בעזה״ כפי שדיווח ארגון הטרור חמאס. בהודעת ההתנצלות נאמר: ״לא נעשה מאמץ מספק למציאת ראיות תומכות שיצדיקו את הדיווח של טענת חמאס. אנו מתנצלים על הטעות הזו״.
+מצרים דוחה הצעת ישראל לפיקוח יותר עמוק על אזור החיץ
18:31 09/01/24  |  עידן יוסף
מצרים דחתה הצעה של ישראל לפיקוח ישראלי גדול יותר על אזור החיץ בגבול מצרים-עזה, והיא נותנת עדיפות למאמצים לתיווך הפסקת אש לפני עבודה על הסדרים לאחר המלחמה. כך אמרו שלושה מקורות ביטחוניים מצריים לסוכנות רויטרס.
+צה״ל תקף תשתיות צבאיות של חיזבאללה; מטרה שחדרה יורטה
18:24 09/01/24  |  עידן יוסף
כלי טיס של חיל-האוויר תקפו בשעות האחרונות מספר תשתיות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הכפר כילא שבדרום לבנון. בנוסף, מטוס קרב של חיל-האוויר תקף תשתית טרור של הארגון במרחב הכפר יארון שבדרום לבנון וחיל-התותחנים ביצע ירי לעבר מרחבים שונים בדרום לבנון.

במהלך היום זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. כמו-כן, בהמשך להתרעות על חדירת כלי טיס עוין בצפון הארץ, זוהו מספר מטרות אוויריות עוינות שחצו לשטח ישראל משטח לבנון, אחת מהן יורטה בהצלחה על-ידי לוחמי ההגנה האווירית וכלל האירועים הסתיימו.
+חיזבאללה: חוסל האחראי על המרחב הדרומי של יחידת הכטב"מים בארגון
18:17 09/01/24  |  עידן יוסף
חיזבאללה הודיע רשמית על חיסולו עלי ברג'י מי ששימש כאחראי על המרחב הדרומי של יחידת הכטב"מים בארגון. המחבל לא הוגדר מפקד כמו וויסאם טוויל וזהו ההרוג ה-158 רשמי של חיזבאללה מתחילת המלחמה.
+גלנט לבלינקן: ״הגבירו לחץ על אירן כדי למנוע הסלמה אזורית״
17:53 09/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון אמר לשר החוץ של ארה"ב כי מערכת הביטחון מכינה חלופה צבאית לשם השגת שקט בצפון  ▪  גלנט: במרחב ח׳אן יונס הפעולה תתעצם, ותימשך עד להגעה אל ראשי החמאס והשבת חטופים. שינוי שיטת הלחימה אשר הולך ומתבצע בצפון הרצועה יקדם את ישראל להשגת מטרות המלחמה
בלינקו וגלנט בקריה [צילום: אלעד מלכה]
בלינקו וגלנט בקריה [צילום: אלעד מלכה]
+תחקיר ראשוני: האסון באל בוריג' - אירוע בטיחות
17:13 09/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
טנק שאבטח לוחמים בשטח וירה פגזים, אך אחד הפגזים גרם לנתז שהוביל להצתת חומר הנפץ במנהרה כחצי שעה לפני המועד המתוכנן
[צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל]
+ארגון המורים מצטרף לשביתת ההזדהות של ההסתדרות עם החטופים
17:10 09/01/24  |  עידן יוסף
ארגון המורים מצטרף לשביתת ההזדהות של ההסתדרות. ב-14.1 ב-12:00, המורים יפסיקו ללמד את החומר השגרתי ויסבו את השיעורים לפעילויות חינוך הקשורות לחטופים ולערכים הומניטריים (גלי צה"ל).

+הונגריה מתנגדת לתביעת דרא"פ נגד ישראל
16:18 09/01/24  |  עידן יוסף
שר החוץ ההונגרי פטר סיירטו שוחח עם עמיתו ישראל כ"ץ, והודיע לו כי הונגריה מתנגדת לתביעתה של דרום אפריקה נגד ישראל בבית הדין הבין-לאומי בהאג.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סוכלה מתקפה משולבת של החות'ים, מהגדולות שהתרחשו בים סוף
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן חתם (יום ג', 9.1.24) את ביקורו בישראל. במסיבת עיתונאים שערך, אמר בלינקן כי ישראל צריכה להגביר את הסיוע לעזה וכי ברצועה שורר רעב. בלינקן הוסיף כי הממשל האמריקני מבקש להגדיל ל-300 את מספר משאיות הסיוע ההומניטרי שנכנסות ביום וציין כי הדבר יעזור לארצות הברית להמשיך להגן על ישראל.
09/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הרס בתים של חיילי המילואים בימאחז ליד הישוב פני קדם והביקורת על שר הביטחון גלנט בעקבותיו משפיעים. לשכת ראש הממשלה מסרה (9.1.24), כי כדי למנוע הישנות אירועים כפי שקרה היום בגוש-עציון, ראש הממשלה נתניהו הנחה שכל עוד נמשכת המלחמה יש לעצור פינוי או הריסה של בתי לוחמים ומשרתי מילואים של מתיישבים ביהודה ושומרון.
09/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
גורמי אכיפת החוק בוחנים מספר קריאות לפגיעה מכוונת ברצועת עזה באזרחים שאינם מעורבים במעשי איבה. כך מסרו (9.1.24) היועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, ופרקליט המדינה, עמית איסמן.
09/01/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
נמסר לפרסום (9.1.23) שמו של חלל צה"ל, רס"ל (מיל') אלקנה נוילנדר ז"ל הי"ד מאפרת, שנהרג בקרב במרכז רצועת עזה. הוא היה חובש קרבי במפקדת עוצבת ׳הבזק׳ (99). בן 24 היה בנופלו. הותיר אחריו הורים ושישה אחים.
09/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הביטחון יואב גלנט דן (9.1.24) עם שר החוץ של ארה"ב אנתוני בלינקן במתיחות הביטחונית במזרח התיכון, ובפעולות הציר האירני נגד ישראל באמצעות השלוחים. גלנט אמר לבלינקן כי רק הגברת הלחץ מצד ארה״ב על אירן תמנע הסלמה אזורית בגזרות נוספות.
09/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il