|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
ההכנסות השנתיות עלו בשיעור של 11.3% [צילום: סופי גורדון/פלאש 90]

רווחי סנו זינקו ב-64.4%: 239.8 מיליון שקל

יצרנית מוצרי הניקוי והטואלטיקה מדווחת כי עד עתה לא הושפעו תוצאות פעילותה ממלחמת חרבות ברזל, אך מתריעה מפני האפשרות שתיאלץ להשבית את המפעל בקיבוץ שניר אם יחריף המצב הצבאי בגבול הצפון תרחיש כזה יוביל להעברת היצור להוד השרון או לנתניה, או לייבוא מוצרי נייר מוגמרים
14/03/2024  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

חברת סנו, המייצרת מוצרי ניקיון וטואלטיקה, סיימה את שנת 2023 ברווח נקי של 239.8 מיליון שקל - זינוק של 64.4% לעומת הרווח הנקי שנרשם בשנת 2022, אשר עמד על 145.8 מיליון שקל. כך עולה מן הדוח השנתי שמסרה (יום ה', 14.3.24) לבורסה. החברה תשלם לבעלי המניות ב-11 באפריל 2024 דיבידנד בסך של 70.65 מיליון שקל.

לטענת החברה, עיקר הגידול ברווח הנקי נובע מה עלייה בהיקף הפעילות, שיפור ברווחיות הגולמית של הפעילות בישראל והפעילות הבינלאומית, בנוסף קיימת עלייה בהכנסות מימון, נטו. מנגד, קיימת גם עלייה בהוצאות המיסים שמשלמת על ההכנסה שנבעה בעיקר מהגידול ברווחיות של הקבוצה וגידול בהוצאות ההנהלה וכלליות והוצאות המכירה והשיווק.

הרווח הנקי של 2023 מהווה גם ירידה בשיעור של 5.8% ביחס לרווחי שנת 2021, אשר עמדו על 254.4 מיליון שקל. מסנו נמסר כי עיקר הירידה נבעה מרווחי הון בעקבות אירועים לא שוטפים שהתרחשו בשנת 2021, גידול בהוצאות הנהלה וכלליות ושחיקה ברווחיות הגולמית, זאת בקיזוז העלייה בהיקף המכירות.

המכירות של קבוצת סנו גדלו בשנת 2023 בשיעור של 11.3%, לעומת המכירות של החברה אשתקד, ועמדו על סך של 2.129 מיליארד שקל. החברה דיווחה על עלייה בהיקף המכירות של כל מגזרי הפעילות בקבוצה, למעט ירידה בהיקף המכירות של מגזר מוצרים אחרים.

בסנו ציינו בדוח כי מלחמת חרבות ברזל הובילה להאטה בפעילות העסקית במשק הישראלי והעריכו כי הימשכות המלחמה עלולה לגרור השלכות נרחבות על תחומים ענפיים רבים, ועל אזורים גאוגרפיים שונים במדינה. עם זאת, הוסיפו כי למלחמה לא הייתה השפעה מהותית על תוצאות פעילות החברה.

"החברה מעריכה בשלב זה, בהתבזס על המידע המצוי בידיה נכון למועד אישור הדוחות הכספיים, כי גם להמשך המלחמה לא צפויה השפעה מהותית על תוצאות פעילותיה", נכתב בדוח. אך מייד לאחר מכן נוספה הסתייגות ולפיה בהתחשב בכך שהמלחמה טרם הסתיימה ובאפשרות שתתרחב לגזרות לחימה נוספות - אין ביכולתה להעריך באופן מהימן את היקף ההשפעה העתידית של המלחמה על היקף פעילותה. זאת, בין היתר, בשל התנודתיות בשווקים, חוסר הוודאות בדבר משך זמן הלחימה, עוצמתה, השפעותיה על תחומי הפעילות של סנו וצעדים נוספים שיינקטו על-ידי הממשלה.

בהקשר זה ציינה את מפעל החברה הנמצא בקיבוץ שניר בצפון, המייצר מוצרי נייר ואשר ממשיך לפעול. "ככל והמצב בצפון יחריף, החברה עלולה להשבית את פעילות המפעל ולהעביר את היצור למפעלים אחרים בבעלות החברה בהוד השרון ונתניה, או לייבא מוצרים מוגמרים", נכתב בדוח.

תאריך:  14/03/2024   |   עודכן:  14/03/2024
איציק וולף
+דיווח: חמאס דורש לשחרר אלפי מחבלים ולקבוע תאריך לנסיגה מהרצועה
08:17 15/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רויטרס: הארגון מציע לשחרר בשני שלבים את כל החטופים וכל האסירים הפלשתינים, וכבר בשלב הראשון לקבוע מתי צה"ל ייסוג  ▪  אם הדיווח מדויק - מדובר בפער ניכר בין עמדות הצדדים  ▪  הקבינט ידון היום בתשובת חמאס
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+רפיח היא הבעיה הקטנה ביחסי ביידן-נתניהו
07:31 15/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הפרשן הבכיר דייוויד איגנציוס מסביר בוושינגטון פוסט, כי חילוקי הדעות העמוקים הם בנוגע לעתידו הפוליטי של נתניהו, וכי חוסר האמון של ביידן נובע מהעדר תוכנית ממשית ל"יום שאחרי"
עימות גלוי גם ברמת גן [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+האסון הנורא ביותר
07:31 15/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בהנהגת נתניהו ישראל מאבדת את התמיכה האמריקנית  ▪  שוב איתמר בן-גביר  ▪  ההפקרות הכלכלית  ▪  כיצד מסתיימת מלחמה  ▪  עוד על הטיפול המשפטי באנשי חמאס  ▪  מי הציע את הסיוע הימי
שומר, ביידן והאריס. באותו שבוע [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+בנימין נתניהו שוגה במהלכיו המדיניים
00:40 15/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
אני חושש לעתידה של מדינת ישראל, כשמדינה שתמכה וסייעה לנו בנדיבות רבה כמו ארצות הברית מסתייגת ממדיניות ממשלתי  ▪  אני חושש לעתידה של הארץ היקרה לי
נתניהו. מתייחס בביטול [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מחבלים התבצרו בקומה 5 - הלוחמים חיסלו מקומה 4 ומהאוויר
23:59 14/03/24  |  עידן יוסף
במהלך פשיטה של לוחמי מגלן בבניין בשכונת חמד בח'אן יונס, הכוח נתקל בחוליה של מחבלים שהתבצרו בקומה החמישית. הלוחמים פרצו מהקומה הרביעית, הפעילו אש מאסיבית לעבר המחבלים, והכווינו לעברם רחפני 'מעוז' לצד חימושים מדויקים נוספים. המחבלים ביצעו ירי RPG על כוחותינו ובמהלך חילופי האש חיסלו הלוחמים מספר מחבלים.
+המפכ"ל דורש מנתניהו החלטה דחופה בעניין הגבלת מספר המוסלמים בהר-הבית
23:41 14/03/24  |  עידן יוסף
ברגע האחרון לפני שישי של רמדאן, מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי פנה לראש הממשלה בדרישה לקבל החלטה סופית אם להגביל את מספר המתפללים בהר-הבית (כאן חדשות).
+גורמים בתעשיה הביטחונית: "מוטל עלינו אמברגו נשק בפועל"
23:37 14/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכלל המדינות גם קנדה שהקפיאה אישור ייצוא צבאי לא-קטלני לישראל בשווי מיליוני דולרים  ▪  שמונה סנאטורים דמוקרטיים קראו לנשיא ביידן להפסיק לספק נשק לישראל עד שתסיר הגבלות על סיוע הומניטרי לעזה  ▪  ארה"ב העבירה לישראל בחשאי יותר מ-100 עסקות נשק קטנות שלא הוצגו לאישור הקונגרס
גם משקפי ראיית לילה מוקפאים [צילום: קווין פרייר/AP]
+החות'ים: נפעל למנוע תנועת כלי שיט ישראליים גם מהאוקיינוס ההודי
22:06 14/03/24  |  עידן יוסף
עבד אל-מאלכ אל-חות'י, מנהיג החות'ים בתימן, אמר שאנשיו יפעלו למנוע מכלי שיט ישראליים לנוע גם מהאוקיינוס ההודי לעבר כף התקווה הטובה, ולא רק בים סוף. הוא ציין בנאומו גם כי מאז החלו התקיפות של החות'ים נהרגו 34 מאנשי הארגון.
+חמאס מסר באצעות קטר את את תשובתו הרשמית
21:53 14/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכירים ישראלים: "מדובר בדרישות הגיונית והתקדמות חיובית. ניתן להגיע להסכם"  ▪  נתניהו קרא למשפחות החטופים לקרוא לקטר ללחוץ על ארגון הטרור
אופטימיות זהירה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+משרד החוץ של ארה"ב על נאום שומר: "זו עמדתו, לא עמדתנו"
21:47 14/03/24  |  עידן יוסף
דובר משרד החוץ של ארה"ב: אנחנו רוצים לראות מישראל תוכנית לפעולה ברפיח. קיבלנו התראה על הנאום של שומר אך עמדתו היא שלו ולא שלנו. הישראלים בחרו בממשלת ישראל.
+"אירן עשתה לישראל 'בית ספר' אסטרטגי: הרתעה הדדית גרעינית ופגיעה והצקה על-ידי גרורות - חמאס וחיזבאללה"
19:42 14/03/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק שני של דיון עומק שבועי על מלחמת "חרבות ברזל", שאותו הנחֵיתי. ד"ר חיים אסא, האסטרטג הבכיר של יצחק רבין ושל השמאל, טען ש"אירן עשתה לישראל 'בית ספר' אסטרטגי: הרתעה הדדית גרעינית ופגיעה והצקה על-ידי גרורות - חמאס וחיזבאללה"
+פצוע הפיגוע בצומת קמה מת מפצעיו
19:26 14/03/24  |  עידן יוסף
הפצוע בפיגוע בבית קמה מת מפצעיו. ההרוג הוא רנ״ג אורי מויאל ז"ל הי"ד. הוא נולד וגדל בירוחם ועבר להתגורר בדימונה. מויאל שירת כרס״ר בכיר בבא״פ נח״ל.

מעיריית דימונה נמסר כי "עשרות אם לא מאות חיילים עברו דרכו והוא היה להם למשענת ולעזרה. נוצרה בינינו קירבה אישית כאשר אורי היה זמין וקשוב לכל צורך שעלה מאיתנו עבור חייל מבני דימונה וירוחם ונענה בחיוב וברצון לכל פנייה".
רנ"ג אורי מויאל [צילום: עיריית דימונה]
+סמוטריץ' על דברי שומר: "לכבד את הדמוקרטיה הישראלית"
19:08 14/03/24  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לדברים של צ׳אק שומר: "מצפים מהדמוקרטיה הגדולה בעולם לכבד את הדמוקרטיה הישראלית".
+גוש שלום קורא למדינות העולם להכיר מיד ב"מדינת פלשתין"
19:06 14/03/24  |  עידן יוסף
ארגון השמאל הרדיקלי גוש שלום הודיע על כוונתו להפגין מחר (ו') מול שגרירות ארה"ב בתל אביב, בקריאה למדינות העולם להכיר מיד ב"מדינת פלשתין".

לדברי הארגון, מבצעת הממשלה מלחמת החרבה בעזה, במטרה להפוך את הרצועה למקום שלא ניתן לחיות בו, כדי לסכל את הסיכוי להקמת מדינה, ולהכיר בריבונותה "בגבולות הבינלאומיים המוסכמים" מ-5 ביוני 1967, הכוללים גם את הכותל המערבי.

בגוש שלום אומרים כי זעקות השבר, כלשונם, של נתניהו ושל האופוזיציה התומכת בו בעניין זה, אינן מחייבות את מדינות העולם להמנע מצעד כזה.
+נתניהו גילה למשפחות החטופים: "לראשונה - קטר לוחצת על חמאס"
18:44 14/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה אישר בפניהם כי דוחא אכן איימה על צמרת חמאס כי אם לא תחול התקדמות במו"מ היא תסלק אותם מקטר ותמנע מהם כסף  ▪  משבח את נסיעות נציגי המשפחות לחו"ל ואומר כי הן משפיעות
נתניהו בפגישה קודמת עם משפחות חטופים [צילום: לע"מ]
+הליכוד בתגובה לדברי שומר: "חתירה תחת ממשלה נבחרת בישראל"
18:37 14/03/24  |  עידן יוסף
הליכוד בתגובה לדברי ג'ק שומר: "ישראל היא לא רפובליקת בננות אלא דמוקרטיה עצמאית וגאה שבחרה בראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה נתניהו מוביל מדיניות נחושה שנתמכת על-ידי רוב עצום בעם.

"בניגוד לדבריו של שומר, הציבור הישראלי תומך בניצחון מוחלט על החמאס, דוחה כל תכתיב בינלאומי להקמת מדינת טרור פלשתינית, ומתנגד להחזרת הרשות הפלשתינית לעזה.

"מצופה מסנאטור שומר שיכבד את הממשלה הנבחרת של ישראל ולא יחתור תחתיה. זה נכון תמיד, וביתר שאת בזמן מלחמה".
+דיוויד פרידמן על נאום שומר: "אני פשוט נגעל מהנאום הזה"
18:17 14/03/24  |  
השגריר לשעבר בישראל, דיוויד פרידמן: ״אני פשוט נגעל מהנאום הזה. המנהיג הנבחר הדמוקרטי של ישראל מוביל את אומתו בהגנה על אויב ברברי, נוקט אסטרטגיה מוצלחת שזוכה לתמיכה רחבה על-ידי עם ישראל, ומנהיג הרוב בסנאט דוחף בפומבי לשינוי משטר באמצע מלחמה! הוא צריך להתבייש. הכל עניין של פוליטיקה״.
+צה"ל תקף תשתיות של חיזבאללה במרחבי א-נקורה ויארון
17:51 14/03/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנים צבאיים של ארגון חיזבאללה במרחב א-נקורה. כמו כן, צה"ל תקף בארטילריה במרחב ואדי חמול להסרת איום. תשתית טרור נוספת של הארגון הותקפה במרחב הכפר יארון. בשעות האחרונות זוהו שלושה שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל במרחב מלכיה.
+שגריר ישראל בארה"ב: דברי שומר נוגדים את מטרותינו המשותפות
17:48 14/03/24  |  עידן יוסף
שגריר ישראל בארה"ב הרצוג על דברי שומר: "ישראל היא דמוקרטיה ריבונית. זה לא מועיל, על אחת כמה וכמה כשישראל נמצאת במלחמה נגד ארגון הטרור הרצחני חמאס, להתייחס לסצנה הפוליטית הפנימית של בעלת ברית דמוקרטית. זה נוגד את המטרות המשותפות שלנו".
+הרצוג: צמרת המדינה צריכה להרגיש שהיא ראויה לתושבי הצפון
17:12 14/03/24  |  עידן יוסף
נשיא המדינה סייר (ה') ביישובי הגליל העליון. בתום ביקורו מתח הרצוג ביקורת מרומזת על הממשלה והכנסת, ואמר: "יש פה תחושה עמוקה של התעלמות, של הזנחה, אנשים לא מקשיבים ולא שומעים שם למעלה את הכאבים העצומים שיש פה למטה".

"אני חושב שהמדינה בעקבות מעבר התקציב אתמול יכולה עכשיו לשחרר תקציבים, משאבים, לשקול הקמת מנהלת תקומה אמיתית כאן לצפון. מגיע לתושבי הצפון - אלה שפונו ואלה שקלטו - אלה שנמצאים בין לבין, שיקבלו תשובה מלאה".

בהתכתבות עם דברי תא"ל דן גולדפוס, עקץ הרצוג: אנחנו צריכים לחזק את התושבים, ואני באתי לכאן בשם מדינת ישראל כולה כדי לחזק את התושבים ולומר להם: לנו חשוב להיות ראויים! הצמרת של המדינה, כל מי שעוסק ביום-יום צריך להרגיש שהוא ראוי לתושבים כאלה שבוקר ולילה נמצאים תחת התקפה שרבים מהם כבר חמישה חודשים נמצאים בקוביות במלונות כאלה ואחרים ובאתרים שונים".

את דבריו חתם הנשיא: "בואו נתגייס כולנו כדי לסייע לצפון. בלי קשר להכרעה הצבאית, המדינתית והמדינית שתתקיים בתוך קביניטים רלוונטיים, אבל קודם כל - לתת יחס. להקשיב, לדבר ולתת פתרונות״.
+מנהיג הרוב בסנאט קורא לבחירות בישראל ויוצא בחריפות נגד נתניהו
16:44 14/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
צ'אק שומר - היהודי הבכיר ביותר בפוליטיקה האמריקנית ותומך נלהב של ישראל - אמר במליאה שישראל נמצאת בסכנה קיומית של הפיכתה למדינה מצורעת  ▪  מנה ארבעה מכשולים לשלום: חמאס ותומכיו, הימין הישראלי, אבו מאזן ונתניהו  ▪  השגריר הרצוג: הדברים פוגעים במטרות המשותפות שלנו  ▪  מנהיג המיעוט: קריאה גרוטסקית וחסרת תקדים
שומר. הסימן הברור ביוותר לתסכול [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
+ארה"ב הטילה עיצומים על שלושה מאחזים ושלושה ישראלים
16:24 14/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמים פוליטיים הגיבו במחאה, ביניהם חברי כנסת מהימין וראשי מועצות מקומיות ביו"ש  ▪  תגובות שונות התקבלו משמאל ומימין, כאשר "שלום עכשיו" תומכת בהחלטה ו"חוננו" קוראת לממשלה להגן על המתיישבים
מאחז [צילום אילוסטרציה: נירית חביב]
+נתניהו: "יש לחצים בינלאומיים למנוע פעולה ברפיח, אני הודף את זה וניכנס לשם לחיסול החמאס"
15:28 14/03/24  |  מירב ארד
ראש הממשלה נתניהו ללוחמים ולתצפיתניות יחידת ניצן 636: "שעה שאתם וצה"ל נערכים להמשך הלחימה, יש לחצים בינלאומיים למנוע מאיתנו מלהיכנס לרפיח ולהשלים את המלאכה. כראש ממשלת ישראל, אני הודף את הלחצים האלה - אמשיך להדוף את הלחצים ואנחנו ניכנס לרפיח, נשלים את חיסול יתר גדודי החמאס, נחזיר את הביטחון ונביא את הניצחון המוחלט לעם ישראל ולמדינת ישראל".

+רנ״ג אורי מויאל נהרג בפיגוע דקירה במתחם הקניות בבית קמה; המחבל נוטרל
14:21 14/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
פיגוע דקירה בצומת בית קמה  ▪  הפצוע פונה תוך פעולות החייאה ומת מפצעיו  ▪  המחבל בן 22 תושב רהט  ▪  כיתות כוננות הונחו להגביר ערנות בצל רמדאן
זירת הפיגוע בצומת בית קמה [צילום: דוברות איחוד הצלה]
[צילום: דוברות איחוד הצלה]
+תיעוד מלחימת יחידת הלוט"ר בח'אן יונס
14:19 14/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הכוחות איתרו אמל"ח מתחת למיטה בחדר שינה ומשגרי רקטות ליד בית ספר
[צילום: דובר צה"ל]
+ראש הממשלה ורעייתו יפגשו עם משפחות חטופים ב-16:00

14:08 14/03/24  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו יפגשו עם משפחות חטופים ב-16:00.


+13 מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון
13:41 14/03/24  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל פעלו הלילה למעצר 13 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. במבצע חטיבתי לסיכול טרור ביריחו הכוחות עצרו ארבעה מבוקשים, איתרו והחרימו אמצעי לחימה וביצעו סריקות רבות. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-3,500 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל 1,500 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס
+המאמצים לסיוע ההומניטרי: הצנחת חבילות מהשמיים, משאיות וספינות סיוע
12:40 14/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ספינה הנושאת סיוע הומניטרי של ארגון WCK, במימון איחוד האמירויות הפליגה ביום שלישי לכיוון הרצועה  ▪  1,000 חבילות סיוע הוטלו לרצועת עזה מהאוויר
הצנחת סיוע לרצועה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+הרב הראשי יצחק יוסף טעה
12:31 14/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
צר לי, שכבוד השר מתעלם, שבמשך חמשת החודשים האחרונים למעלה משש מאות ושלושים משפחות יהודיות הכה אותן השכול, הכאב והצער, כי בניהם שבו בארונות מתים לבתיהם משירותם בצבא, הלוחם את המלחמה הקיומית של עם ישראל
יוסף. טועה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+היכל התהילה המדומה
12:10 14/03/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
יהודי העולם יודעים שישראל היא תעודת הביטוח שלהם במקרה שיימצאו בסכנה  ▪  ישראל היא גם סיבה לביטחונם העצמי מול פשעי שנאה וליכולתם לזקוף את ראשם  ▪  הבעיה היא שחלק ניכר אינו מוכן לשלם את המחיר: תמיכה פומבית ברורה בישראל
ג'ונתן גלייזר [צילום: ג'ורדן שטראוס/AP]
+בוטלה הילולת יום פטירת משה רבנו בהר מירון
11:58 14/03/24  |  מירב ארד
דובר צה"ל עדכן כי בתום הערכת מצב, הוחלט על ביטול אירוע הילולת יום פטירת משה רבנו שתוכננה להתקיים בעוד שלושה ימים בהר מירון.
+גיטל'ה ממאה שערים מכה שוב
11:32 14/03/24  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
מה השכיח מהראשון לציון, שאיים עכשיו בירידה המונית מהארץ אם החרדים יחויבו בגיוס לצה"ל, את פסיקתו בשנת כניסתו לתפקידו שקבעה כי מי שאינו לומד בישיבה חייב להתגייס?
יוסף. חושש מגיטלה? [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רווחי סנו זינקו ב-64.4%: 239.8 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש (14.3.24) עם נציגי משפחות החטופים, בקריה בתל אביב. בפתח הפגישה אמר להם נתניהו: "הייתי שמח אם הייתי יכול להיות לכם היום איש בשורה. עד לרגע זה לא באה תשובה אמיתית של חמאס. הם עדיין מחזיקים בדרישות בלתי מקובלות. הם לא ששים להתקדם, הם גם רוצים להבעיר את השטח ברמדאן. זה הניסיון שלהם, זאת המטרה שלהם".
14/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, צ'אק שומר, קורא לקיים בחירות בישראל, בנאום בסנאט בו הזהיר שישראל בהנהגתו של בנימין נתניהו נמצאת בסכנה של הפיכה למדינה מצורעת (14.3.24). שומר, יהודי מניו-יורק ותומך נלהב של ישראל, הוא היהודי הבכיר ביותר בפוליטיקה האמריקנית, וכמנהיג הרוב קובע את סדר היום של הסנאט.
14/03/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
משרד האוצר של ‏ארצות הברית הטיל (14.3.24) עיצומים על שלושה מאחזים בבקעת הירדן וביהודה ושומרון ושלושה ישראלים - חוות עמק תרצה של משה שרביט, החווה של צבי בר יוסף ועל נריה בן פזי. ‏זה הסבב השני של העיצומים. להחלטה התקבלו תגובות משמאל ומימין.
14/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בפיגוע במתחם הקניות בצומת בית קמה, רצח מחבל בדקירות סכין את רנ״ג אורי מויאל, כבן 50, מדימונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבי"ח סורוקה בבאר שבע תוך כדי פעולות החייאה, שם קבע מותו.
14/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
לוחמי היחידה ללוחמה בטרור מחטיבת המרום נלחמו בעומק ח'אן יונס תחת צוות הקרב של חטיבה 7. הכוחות ביצעו משימות מיוחדות וממוקדות בלב השטח הבנוי, פשטו על דירות מסתור ומעוזים צבאיים של חמאס בשכונות השונות בח'אן יונס.
14/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
דרור גרין
דרור גרין
יש סוג נוסף של בני-אדם, ואלו הם בעלי האישיות הפסיכופתית    לפסיכופתים אין סולם ערכים, והאישיות שלהם ריקה    הם אנוכיים באופן טבעי, והם מאמצים, כמו טפילים, את מחשבותיהם והישגיהם של אח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il