|
|
תבצע את השירות
|
|
|
|
|
|
משרד הפנים ורשות הדואר בודקים בימים אלה אפשרויות להרחבת שיתוף הפעולה ביניהם, במטרה לשפר את השירות לאזרחי המדינה ולצמצם את התורים בלשכות משרד הפנים ברחבי הארץ.
בביקור שערכו אמש מנכ"ל משרד הפנים, גדעון בר-לב ומנהל מנהל האוכלוסין במשרד הפנים, ששי קציר, בבית המיון המרכזי בת"א, הועלו מספר הצעות לשיפור ושדרוג שירותי משרד הפנים באמצעות 740 סניפי הדואר ברחבי הארץ.
בין ההצעות שהועלו עלתה האפשרות להשתמש בשירות השליחים של רשות הדואר במטרה לאסוף מבתי אזרחים דרכונים שפג תוקפם, תמונה ותשלום, ולהחזיר תוך מספר ימים דרכון חדש.
מנכ"ל משרד הפנים, גדעון בר לב, שעמד מקרוב אחר תהליכי העברת הדואר, הדגיש כי הוא רואה בחיוב את הרחבת השירותים לציבור ויבחן בימים הקרובים את ההצעה לשיתוף פעולה.
מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי, ציין כי שירות מסוג זה נהוג במדינות רבות בעולם ומבוצע על-ידי מנהלי הדואר בהצלחה.
שלי דיווח, כי למעלה מ-50,000 אזרחים מזמינים שירותי משרד הפנים בסניפי הדואר מדי שנה. כיום ניתן להאריך תוקף דרכון, לשנות מען, להוסיף פרטי לידה בספח, להחליף ת"ז ולבצע 14 שירותים של משרד הפנים ללא כל עמלה ב-75 סניפי דואר ברחבי הארץ.
מנהל מינהל אוכלוסין, ששי קציר, הבהיר כי "זהו נדבך נוסף במסגרת הפעולות בהן נוקט משרד הפנים, לשיפור השירות ולהתייעלות מתמדת".