קבוצת טלדור סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2004 עם גידול של 28% בהכנסות לסך של כ-104 מיליון ש"ח וגידול של 12% ברווח הנקי לסך של 1.3 מיליון ש"ח, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הגידול במכירות משקף בעיקר את התרחבות עיסקי הקבוצה בתחום התקשורת והתשתיות, לאחר רכישת טלדור תקשורת, לשעבר מוטורולה מערכות מידע, בתחילת השנה.
תוצאות תשעת החודשים הראשונים של השנה מצביעים על צמיחה של כ-31% במכירות הקבוצה לסך של כ-311 מיליון ש"ח. היקף פעילות מגזר המערכות בקבוצה נותר ללא שינוי בתקופה זו, כ-161 מיליון ש"ח וזאת על רקע הורדה מכוונת בפעילות הקונטקט סנטר לצד עליה מקבילה בשאר פעילות המגזר. היקף הפעילות במגזר התקשורת והמערכות הוכפל לכ-149 מיליון ש"ח.
קבוצת טלדור מיישמת, מאז נרכשה השליטה בחברה על-ידי חברת DBSI בשנה שעברה, אסטרטגיית צמיחה המבוססת על תחומי הליבה של החברה בתחום ה-IT, ורכישת חברות ופעילויות נוספות. במסגרת אסטרטגיה זו ביצעה החברה חמישה מהלכי רכישה, בעיקר בתחום התקשורת והתשתיות.
דוח הדירקטוריון של החברה מציין, כי היא ממשיכה בפעילות נמרצת שנועדה להרחיב את היקפי פעילותה הן על-ידי רכישות נוספות והן על-ידי הרחבת הפעילות הקיימת. כיום נשענת הקבוצה על שני מגזרי פעילות עיקריים במשקל דומה: מגזר המערכות (כ-54%) ומגזר תקשורת ותשתיות (כ-46%).
במקביל להתרחבות בעיסקי הקבוצה נוקטת טלדור במהלכי התייעלות ויציאה מתחומים שאינם רווחיים, אשר באים לידי בטוי, בין היתר, בריכוז פעילויות חברות בנות של הקבוצה בבנין טלדור והקטנת פעילות הקונטקט סנטר.
קבוצת טלדור מספקת ללקוחותיה סל של פתרונות מחשוב, הכוללים פיתוח ואינטגרציה של מערכות תוכנה ותקשורת בשיטה של אאוטסורסינג וביצוע פרוייקטים. הקבוצה גם מייצגת ומוכרת ומטמיעה מוצרי תוכנה כ-Sibel , Sap ואחרות.