קבוצת שטראוס-עלית", היא המפרסמת המובילה בחודש אוקטובר בכלי התקשורת. כך עולה מדוח שהוציאה יפעת בקרת פרסום, מקבוצת יפעת, אשר מפרסמת מדי חודש את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסר: "קבוצת שטראוס-עלית היא המפרסמת המובילה של חודש אוקטובר עם השקעה ריאלית בפרסום של כ-2 מיליון דולר. החברה מפרסמת למעלה מעשרה מותגים כאשר ארבעת המותגים הבולטים בפרסום הם: פסק זמן, צ'יטוס, גמדים ואחלה".
מייד אחרי שטראוס-עלית מופיעות ברשימה: פלאפון וסלקום, המפרסמות בכמליון דולר כל אחת. סלקום עם הקמפיין "ככה זה שאוהבים", פלאפון מקדמת את המסלול הסלולרי המשתלם, ואילו ESC עם מבחר חדש של אפקטים המומחש שבאמצעות כוכב בית הספר לשוטרים מתחילים.
מותגים מובילים
סלקום ממשיכה להיות המותג המוביל בפרסום. מייד אחריה בטבלת המותגים המובילים נמצאת YES עם פרסום לפסטיבל הטלוויזיה הראשון בישראל ולערוץ yes weekend. במקומות הבאים בטבלה: פרטנר - אורנג'; בנק דיסקונט, ואופנת פוקס - רשת חנויות אופנה.
משרדי פרסום
את רשימת משרדי הפרסום, מוביל החודש באומן בר-ריבנאי עם השקעה חודשים בפרסום של כ-6 מיליון ש"ח. אחריו ברשימה - מקאן אריקסון, שלמור אבנון עמיחי/Y&R, אדלר חומסקי & ורשבסקי.
תת-ענף
הרכב הפרטי עולה ארבעה מקומות וכובש החודש את טבלת תתי הענפים. המותגים הבולטים בפרסום החודש הם מיצובישי לנסר וגרנדיס, רנו סניק 2 וקליאו קלאסיק.
תתי-ענפים הבאים ברשימה: תקשורת סלולרית, רשתות שיווק, הסברה וסרטים.