"EMTV", חברת פרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה, מדווחת על ירידה של 45% בכניסות של צופים לפרסומות אינטראקטיביות בטלוויזיה. בחודש אוקטובר נכנסו בממוצע 517 צופים דיגיטליים (כבלים ולווין) בכל ספוט פרסומת בקמפיינים ששודרו, לעומת 941 צופים בחודש ספטמבר, ממוצע כל הקטגוריות הפעילות.
באמצעות השידור האינטראקטיבי, מקבלים הצופים אפשרות להעמיק את מעורבותם בפרסומת, לצפות במסכי מידע נוספים וקטלוגים, להקיש נתונים אישיים ולקבל הצעות אישיות בהתאם להעדפות שלהם. המדד המתפרסם הנו כמות כניסות ממוצעת לספוט (פרסומת אחת), במהלך החודש, בפריים טיים בערוץ 2.
בקטגוריית המנויים (מפעל הפיס, נביעות) היתה כמות הכניסות הממוצעת לספוט 460 כניסות ובמבצעי התרמות (האגודה למלחמה בסרטן ועוד) עמדה הכמות לספוט על 330 כניסות, מכאן שהממוצע לחודש עומד על 517 שהינו 45% פחות מהממוצע לחודש ספטמבר.
סמנכ"ל חברת EMTV, שמעון כהן, מסר כי "הירידה החודש בכמות הכניסות לפרסומות אינטראקטיביות מיוחסת לקטגוריות שהיו פעילות באוקטובר (מפעל הפיס - תכנית המנויים והאגודה למלחמה בסרטן). מדובר בתחומים אליהם מגיב קהל יעד מצומצם הרבה יותר, ביחס למוצרים ושירותים הפונים לקהלים רחבים. החל מחודש נובמבר נתחיל לפרסם גם את משך הזמן הממוצע בו שוהים הצופים מול המידע הייחודי של המפרסם, אחרי שהחליטו להיכנס", דברי כהן.