אינדיקציה נוספת להאטה במשק. על-פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2004, נרשמה עלייה של 2% בלבד בחישוב שנתי בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, לאחר עלייה של 6% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט 2004. כל לפי נתוני הלמ"ס.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על-פי נתוני המגמה, עלייה של 2% בחישוב שנתי בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר
2004, לאחר עלייה של 3.3% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט 2004.
נתוני המגמה מנוכים מהשפעת גורמים בלתי סדירים, בנוסף לניכוי העונתיות וניכוי לפי מספר ימי עבודה וימי חג.
הנתונים הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על-ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית.