מסעדת "אודארדו" סיימה בימים אלה קמפיין חדש עם קאטי דרבקין מבית פרויקט Y, אשר מצולמת שרועה על ספה כשגבר (דמותו של אדוארדו, המכור לנשים ולהנאות החיים) רכון בין רגליה עם הקופי "קודם כל אוכל".
גיל גולדשטיין, אשר נמנה על מנהלי המסעדה, אמר כי המסר של הקמפיין הוא הערכה לנשים שיודעות ליהנות, נהנות לשתות ואוהבות לאכול בשר. האימג' שנבחר לקמפיין, לדברי גולדשטיין, מדגיש את כוחה של האישה החזקה שיודעת מה היא רוצה ומקבלת.
"אני מת על נשים שיודעות ליהנות" הוא אומר, "וזה מה שמרגיז אותי בכל ההתקפות של הפמיניסטיות על אדוארדו". זאת אמר, בעקבות כמה מתקפות של ארגונים פמיניסטיים שונים תחת הטענה כי המסרים של המסעדה הינם אנטי פמיניסטים.
בקמפיין נראית קאתי דרבקין שכובה על ספה כשהיא דוחפת את ראשו של גבר חטוב אל בין רגליה - בהנהלת המסעדה רואים בכך המסר של העצמה של נשים. המגזינים אשר פונים לקהל הגברים, כגון "בלייזר" ו"אוטו" החליטו לפסול את פרסום הקמפיין בטענה שהוא פרובוקטיבי מדי.
ומי שהגיע בעבר למסעדה ופותח את התפריט, יכול לראות מסרים לא פחות פרובוקטיביים, יאמרו חלקנו אף סקסיסטיים, כמו: "עקב תלונות על התור, מעל 5 דקות המתנה תקבל/י מציצה".
באדוארדו מסבירים כי מדובר בקמפיין ישן שהיה בעבר עם שרון איילון וכי הכוונה במציצה לסוכריה על מקל, שב"ירושלמית" (גיל גולדשטיין הוא ירושלמי במקור) נקראת "מציצה".