הרשות השנייה נכנעה לפניית יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אלי ישי, להגביל את הקמפיין של חברת "טיב טעם".
על-פי ההסכם שהגיעה הרשות עם ח"כ ישי, חברת "טיב טעם" תוריד את המילים "פסח כהלכתו" מהקמפיין המופיע בשידורי הפרסומת, או שתציין כי מוצריה אינם כשרים.
מהרשות השנייה נמסר לחדשות Nfc, כי החל מחצות הלילה ביום אמש, יצאה הנחיה לזכיינים, כי התשדיר של חברת "טיב טעם" לא יעלה, אלא אם כן יתקיימו התנאים הנ"ל. חברת טיב טעם בחרה, לבסוף, שלא לשדר את התשדיר.
לטענת ח"כ ישי, "לא יתכן שחברה שמוכרת מוצרי נבלה וטריפה, תצא בקמפיין פירסומי תחת הכותרת המטעה והמבזה: 'פסח כהילכתו'. ח"כ ישי פנה אתמול ליו"ר מועצת הרשות השנייה, מנשה סמירה, וקרא לו לנקוט בכל האמצעים להורדת הקמפיין הפרסומי של חברת המרכולים "טיב טעם", וזאת מפני שיש בו, לטענתו, "פגיעה קשה בציבור הישראלי".
"בסיסמה כזו לגבי מוצרי טריפה יש משום כוונה להכעיס, ומגמה להכשיל את מרבית הציבור המקפיד בענייני כשרות. זהו קמפיין שכל תכליתו, רמיסת יסוד הנמצא בקונצנזוס, שמירת כשרות, ועל כן ראוי שתקרא 'טעם רע' ולא טיב טעם", אמר ישי. עוד הוא מוסיף, כי הוא מקווה שחברת טיב טעם לא תתעלם מהחלטת הרשות השנייה, "כמו שהתעלמה מעם ישראל כאשר העלתה את הקמפיין החזירי חסר הטעם והרגישות".