קרבות האינטרנט בין הכבלים לבזק נמשכות בזק הודיעה היום (ב', 23.5.05) כי שירות האינטרנט המהיר שלה ממשיך לצמוח בקצב מהיר, וברבעון הראשון של השנה נוספו לשירות כ-80,000 לקוחות חדשים ונכון לתחילת חודש מאי, 730,000 גולשים באמצעותו.
בדיקת פרופיל הגלישה מראה, כי לקוחות רבים מעדיפים את החבילות המציעות מהירות גבוהה ורבים משדרגים את חבילות הגלישה.
בתחילת ינואר, החלה בזק להציע חבילה של 2 מגה ובתוך ארבעה חודשים הם מהווים כ-5% מכלל הגולשי האינטרנט המהיר של בזק. בד בבד עלה חלקם של הגולשים באמצעות חבלת המגה וחצי והם מהווים למעלה ממחצית מהגולשים.
רמי חזן, סמנכ"ל לשיווק מכירות ושירות אמר, כי עולם התוכן העשיר של האינטרנט, הביא להגדלת הביקוש לחבילות בעלות רחבי פס גדולים. "חלק גדול מהגולשים מעוניינים לשחק משחקים אינטראקטיביים רבי משתתפים ברשת, להוריד מולטימדיה, מוסיקה, וידיאו באיכות גבוהה, והכל במהירות גדולה עוד יותר (כמובן, בכפוף לכל דין). במקביל הוזלנו את חבילות האינטרנט רחבות הפס והצענו ללקוחות לשדרג חבילות קיימות למהירויות גבוהות יותר. שילוב התוכן העשיר בעולם האינטרנט והמחירים הזולים הביא לעלייה מסיבית בביקוש לחבילות המציעות רחבי פס גבוהים", אמר חזן.
במקביל לעליה בדרישה לרחבי פס גבוהים, קיימת ירידה דרסטית בחבילות הגלישה בקצבים הנמוכים, כך רק פחות מ-2% גולשים בחבילות של ה-256 קס"ש, וחבילות החצי מגה מהוות פחות מ-6% מסך הגולשים. לעומתם כבר כחצי מהגולשים מנויים על חבילות המגה וחצי וכרבע גולשים באמצעות חבילות ה-750 קס"ש.