מפעל הפיס יוצא בקמפיין להגרלת לוטו "ספיישל" בה יוגרל פרס ראשון של 30 מיליון שקל. לראשונה, ההגרלה תשודר בשידור חי בפסטיבל טעם העיר.
הגרלת הספיישל, שתיערך במתכונת הגרלת הלוטו, תתקיים במסגרת אירועי פסטיבל האוכל "טעם העיר" ביום חמישי, 2.6.05, בשעה 23:00.
בנוסף, משיק הפיס, במסגרת פסטיבל טעם העיר, את קונספט קידום המכירות שלו. קונספט זה לקוח מעולם המזון ומתבסס על מתן הזדמנות לטעום. בדיוק כפי שהקהל מתנסה במוצרי מזון חדשים על-ידי טעימה בסופר מרקט, וכמו שהקהל מנסה בושם חדש ברשתות הפארם, כך מאפשר הפיס "לטעום" את החישגד.
במסגרת "טעימה" זו, לראשונה בפסטיבל טעם העיר, יקבלו חינם, המגיעים לאירוע, כרטיס חישגד יוצא דופן ומהנה שחלוקתו תתבצע באמצעות מערך פעילות אינטראקטיבית מסומאסת (SMS).
בכל כרטיס גירוד אפשרות זכייה בכרטיסי חישגד נוספים שעלותם בין 5 ל-10 שקלים.
יו"ר מפעל הפיס, שמעון כצנלסון אומר כי השנה מקיים מפעל הפיס חגיגת לוטו ענקית בה הפרס הראשון יעמוד על 30 מיליון שקל, ללא קשר לסכום המצטבר בהגרלות הלוטו השוטפות.
"בעולם ההגרלות יש הכרח ליצור ריגושים ולרענן את המוצרים כל הזמן. ההגרלות הנוספות הן חלק מהלוטו, יוצרות עניין, ריגוש ותשומת לב והן חורגות מהכלל - בדיוק מה שהלקוחות אוהבים".
מנכ"ל מפעל הפיס, שאול סוטניק אומר "אנחנו צופים שיישלחו הרבה טפסים קבוצתיים משותפים של חברים לעבודה, שכנים, חברים למילואים ובני משפחה. זה מה שקורה כשיש פרס ראשון ענק. ניסיון העבר מלמד אותנו שבהגרלות כאלה יש גם כניסה של לקוחות שאינם נמנים בד"כ עם לקוחות הלוטו. הפרס הראשון מושך הרבה קהלים מזדמנים".
הקמפיין בעלות של מיליון שקל יעלה בטלוויזיה, רדיו ובשלטי חוצות.
במסגרת אירועי טעם העיר יעמיד מפעל הפיס מתחם מושקע ואטרקטיבי ובו במה עם פעילויות קד"מ, הפעלות ומשחקים. בכל יום יתקיימו 2 הגרלות שבהם ניתן לזכות בפרסים יקרי ערך.
במתחם תוצב עמדת DJ ומסך הקרנה וכן מרפסת אירוח לקהל הרחב.
עוד במתחם, מופע שהופק במיוחד לאירוע של להקת "טרררם" - הלהקה מורכבת ממוסיקאים, מתופפים, שחקנים ואנשי במה.