ההרשמה לתחרות הקד"מ הישראלית 2005, שתוצאותיה ייוודעו במהלך חודש יולי, נפתחה השבוע. הזוכים בתחרות הישראלית עולים אוטומטית לגמר העולמי של תחרות הקד"מ - ה-Globes Awards, שמאורגנת על-ידי הארגון האמריקני של סוכנויות קידום המכירות, ה-MAA, בשיתוף עם עיתוני שיווק ואיגודים מקצועיים בכל העולם.
את תחרות הקד"מ הישראלית מארגנים גם השנה במשותף איגוד המפרסמים בישראל והעיתון פורום שיווק. המקצה הישראלי נערך זו השנה השישית ברציפות ובכל שנה מוגשות אליו יותר ויותר עבודות, המציגות את פעילויות קידום המכירות והשיווק הישיר הבולטות, שנוהלו במהלך השנה החולפת.
בשנה שעברה הוגשו לתחרות 110 עבודות. העבודות מתחלקות ל-16 קטגוריות, ונשפטות על-ידי כ-70 מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק, תוך שהן מקבלות ניקוד על-פי ארבעה פרמטרים: קונספט, מקוריות, ביצוע בפועל ותוצאות. גם השנה, יבחרו השופטים מבין 16 הקמפיינים שזכו בזהב בקטגוריה שלהם את 'קמפיין הקד"מ של השנה'.
בשנה שעברה, זכתה פרומרקט במספר הרב ביותר של מדליות זהב בתחרות הקד"מ הישראלית: - 9 מדליות. עוד זכו בזהב: טרגט מרקט - 5, ומולטי קד"מ - 2. פרומרקט גם גרפה את פרס קמפיין השנה עבור 'כפר המוזיקה' של קוקה קולה.
בשנה שעברה, זכו קמפיינים מישראל להישגים בולטים בגמר העולמי של תחרות הקד"מ, ה-Globes Awards. בגמר העולמי התחרו 333 קמפיינים מ-24 מדינות בעולם, ומתוכם זכתה פרומרקט בפרס הגלוב היוקרתי (המוענק לפעילויות קד"מ יוצאות דופן באיכותן ושהן 'מעבר לזהב') על פרויקט 'כפר המוסיקה' של קוקה קולה.
בקטגוריה אחרת, זכה 'כפר המוזיקה' גם במדליית זהב עולמית.
טרגט מרקט זכתה בגמר העולמי בשתי מדליות כסף. הראשונה עבור פעילות 'פורום העסקים' של יוניליוור, במסגרתו מתבצעת מזה מספר שנים פעילות שיווקית ענפה מול הקמעונאים הפרטיים הגדולים במדינה, והשנייה עבור קמפיין שביצעה עבור חברת הליסינג DEBIS, שמטרתו הייתה לשכנע מנהלי שיווק לשכור רכבי סמארט ממותגים בלוגו החברה שלהם.
התאריך האחרון להגשת העבודות: 30.6.05.