אתר המכירות הפומביות eBay אינו שוקט על שמריו ומחפש דרכים נוספות להתפרנס. האתר השיק בסוף השבוע שירות חדש אשר מעודד מוכרים לבנות אתר אינטרנט אשר מופעל באופן עצמאי בעזרת eBay. למעשה, חלק מהמוכרים באתר הם בעלי אתרים קמעונאיים משלהם, אך רבים, אשר מוכרים מסיכת ראש ועד דירה או רכב, מסתמכים רק על הפלטפורמה שמציע האתר.
השירות החדש, ProStores, יאפשר למוכרים לעצב את האתר אשר יקבל כתובת מיוחדת ברשת. עלותו 6.95 דולרים לחודש ובנוסף, עמלות שנעות בין 0.5% ל-1.5% על כל עסקה. כך יוכלו הגולשים, בעלי האתרים העצמאיים, לקשר את האתר לאתר eBay ולהשתמש ב-PayPal - שירות הטרנסקציות של האתר, ולקדם אותו.
השירות הבסיסי של האתר הגיע, במקומות רבים, לרוויה, בעיקר בארה"ב ובגרמניה. בנוסף, החברה עשתה כדי לחדור לשווקים גם בסין ובהודו. במשך השנים נוספו שירותים, מלבד מכירות פומביות, בהם ייעוץ לעסקים קטנים, נדל"ן ועוד.
בסוף 2004 דיווחה החברה על הכנסות של 778.2 מיליון דולר. לאחרונה רכש אתר המכירות הפומביות המקוונות חברה ישראלית -
שופינג.קום, המספקת שירות השוואת מחירים לקנייה ברשת האינטרנט. שווי העסקה - 620 מיליון דולר. שופינג.קום נחשב לאתר השוואת המחירים הפופולרי ביותר ברשת האינטרנט והקמעונאי השלישי במספר אחרי eBay ואמאזון. לאתר 22.6 מיליון גולשים ייחודיים נכון לחודש אפריל. החברה הונפקה בנאסד"ק באפריל 2004 וגייסה סכום של 123.7 מיליון דולר.
עם כ-150 מיליון גולשים רשומים מדורג eBay בין החברות החזקות ביותר בעולם - מקוונות או לאחרות. האתר רשם אשתקד למעלה מ-1.4 מיליארד פריטים למכירה. על כל 100 דולרים המשולמים ברשת האינטרנט, 14 דולרים הם באתר eBay.