לראשונה בתולדות תחרות הקד"מ הישראלית, ה-Globes Awards, הודחה פרומרקט מראשות טבלת הזוכות בזהב. את התחרות השנה כבשה טרגט מרקט, שגרפה 10 מדליות זהב (שיא תחרות). פרומרקט מסתפקת השנה ב-5 מדליות זהב, אולם יכולה להתגאות בעובדה שצברה עד כה את מספר המדליות הרב ביותר (25 בסך הכל - 5 זהב, 11 כסף ו-3 ארד). חברות הקד"מ מומנטום וסופר פוש זכו כל אחת במדליית זהב.
תואר "קמפיין השנה" בקד"מ הוענק השנה למבצע הקד"מ של פלאפון תקשורת, שהופק על-ידי טרגט מרקט ובמרכזו פעילות "כחול-לבן" ל-70,000 אוהדי נבחרת הכדורגל של ישראל. בנוסף זכה קמפיין "כחול עולה" של פלאפון גם ב-6 מדליות זהב בתחרות. טרגט מרקט זכתה במדליות הזהב גם עבור קמפיינים שניהלה לפלאפון, יוניליוור, ובזק, ובנוסף גם ב-2 מדליות כסף וב-3 מדליות ארד.
5 מדליות הזהב שזכתה פרומרקט הן עבור קמפיינים שניהלה עבור כפר המוסיקה של קוקה קולה, פסטיבל החול של סופר פארם ו"אדום-אדום" של תנובה.
מומנטום זכתה בזהב עבור קמפיין "אהבה מהסרטים" של סלקום (שגם זכה במדליית כסף), וסופר פוש זכתה בזהב עבור קמפיין אורנג' אביב, שבוצע במשותף עם מחלקת הקד"מ של פרטנר.
במדליות כסף וארד זכו G2 מבית אדלר חומסקי & ורשבסקי, קבוצת אינטלקט, טמיר כהן JWT ו-Mark-it.
השנה הוגשו לתחרות 134 עבודות (שיא תחרות חדש). כל הזוכים בשלושת המקומות הראשונים ב-16 הקטגוריות השונות יתמודדו במסגרת הגמר העולמי של התחרות, שמארגן ארגון הגג העולמי של סוכנויות הקד"מ, ה-MAA, שיתקיים בחודש ספטמבר בארה"ב.
צוות השופטים של התחרות כלל השנה 57 מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק, שדירגו את הקמפיינים על-פי ארבעה פרמטרים: קונספט, מקוריות, ביצוע ותוצאות.