קלאבמרקט עושה כותרות - על-פי ניתוח תדמית של חברת יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, הגיעה קלאבמרקט למקום הראשון בחודש יולי כמובילת הכותרות בעיתונות היומית.
שירות "ניתוח תדמית בכותרות- כי הכותרות קובעות!" מציגה את הדירוג החודשי שעוקב אחר אזכור החברות במשק בכותרות העיתונות היומית. הדירוג כולל ניתוח הופעות החברות המסחריות בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית (ידיעות אחרונות, מעריב הארץ וגלובס) לחודש יולי. הדירוג אינו כולל תקשורת אלקטרונית (רדיו וטלוויזיה) וחברות ממשלתיות.
במקום הראשון בדירוג חודש יולי נמצאת, כאמור, קלאב מרקט, עם שיא של 508 כותרות, 304 מהן שליליות מובהקות, בעיקר על קריסת הרשת והשלכותיה. במקום השני, עם 191 כותרות, בנק לאומי, עם תדמית מאוזנת. הבנק אוזכר בכותרות בעיקר סביב הניסיונות למכור את גרעין השליטה בו והמתמודדים השונים, מחיקת החוב לחוות השקמים ועוד.
במקום השלישי החודש ממוקמת חברת טבע עם 153 כותרות, ומספר הכותרות החיובי הגבוה ביותר בטבלה (86 כותרות), בעיקר בזכות רכישת איווקס והפיכה לחברת התרופות הגנריות הגדולה בעולם.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים: "חברת אינטל מצליחה להיכנס ל-10 החברות שעשו את הכותרות החודש עם 76 כותרות בשל רווח שיא הרבעון והקמת סניף נוסף בקריית גת.
חברת המזון היחידה שמצליחה להיכנס לרשימת עשרת החברות המובילות בכותרות חודש יולי, היא שטראוס עלית, הממוקמת במקום העשירי עם 61 כותרות עקב כניסה לשוק משקאות היוגורט, השקת גבינות כשרות למהדרין במגזר החרדי, השקעה בפרסום וכמובן פרשיית הקלאב מרקט, ששטראוס עלית היא בעלת החוב הגדול שם".
יעקובי מוסיף כי מניית הטבע היא המניה המוזכרת ביותר בכותרות העיתונים (27 כותרות) ואילו בתחום הסיקור "מידע מקצועי והערכות" בולטת לטובה BDI עם 15 כותרות העוסקות בשיפור ניכר במוסר התשלומים של חברות ישראליות לספקים מחו"ל, החמרת דירוג הסיכון לספקי קלאבמרקט ועוד.