איש התקשורת אלון גל, 39, לשעבר בכיר בקבוצת גלובס-מוניטין, מונה למנכ"ל חברת ה-BTL פוגל OgilvyOne.
עם הצטרפותו של גל, אמרה צביה פוגל, יו"ר פוגל OgilvyOne: "הצטרפותו מסמלת קפיצת מדרגה ושידרוג של חברת ה-BTL שלנו. יש לנו את כל הכוונות להשקיע משאבים נוספים ולצאת לכיוונים חדשים ועדכניים, כדי שהחברה - שהיתה החלוצה בתחום - תתבסס במקומה הראוי".
גל: "זו זכות גדולה לעבוד עם דור הנפילים של הפרסום בארץ, מי ששימשו בית ספר לרבים וטובים בענף, והזדמנות נפלאה להיות חלק מהפלטפורמה האדירה הזו של OgilvyOne העולמית, ומגלריית הלקוחות המחייבת של החברה. תחומי ה-BTL עוברים מהפכה אדירה בשנים האחרונות ויהוו נדבך עיקרי בכל תקציב פרסום. אני בא ליהנות מהשינוי המרתק הזה שיעבור על החברות בארץ בשנים הקרובות".
קודם לתפקידו כמנכ"ל פוגל OgilvyOne, עסק גל במשך שבע שנים במגוון תפקידי ניהול ועריכה בכירים בקבוצת גלובס-מוניטין, ושימש בין היתר כסמנכ"ל פיתוח עסקים, ניהל את פעילויות האינטרנט של גלובס ואת חברת האינטרנט של הקבוצה, הקים וערך את מוסף "היי-טק" וערך את המגזין היומי "גלובס הערב". לפני כן היה מבעליו של משרד פרסום, וכן ייסד וניהל את אחת מחברות האינטרנט הראשונות בארץ. במשך שנים ארוכות עסק גל בעיתונות ושימש כעורך וכותב בכיר במספר עיתונים ובכלי תקשורת אחרים.
פוגל OgilvyOne, ממייסדי התחום בארץ, ממוצב כמשרד איכותי במיוחד בתחומי ה-BTL השונים - השיווק הישיר, קידום מכירות ואירועים, ועוד. לחברה הישראלית שיתוף פעולה פורה עם המשרדים השונים של OgilvyOne ברחבי העולם. בין הלקוחות שטופלו ומטופלים בתחומי הפעילות השונים של פוגל OgilvyOne: IBM, קבוצת בזק, ליימן-שליסל, הסוכנות היהודית, תמיר פישמן, צ'מפיון מוטורס, אלדן,DHL, שירותי בריאות כללית, סלקום, ועוד.