Google יוצאת מגבולות רשת האינטרנט - החברה רכשה שטחי פרסום במגזיני היי-טק ומכרה נתחים מהם מחדש.
החברה אישרה את הדברים אמש (ד', 31.8.05), אך לא סיפקה פרטים נוספים. מדובר ב"ניסוי" שהוא "חלק מהמאמץ של Google לפתח דרכים חדשות שיספקו פרסום... אפקטיבי למפרסמים, לפרסומאים ולגולשים", כך נמסר.
דובר מטעם החברה, מייקל מייזל סירב לומר אילו מגזינים יכלול הניסוי והאם מדובר גם בפרסום בעיתונים. חלק מהמודעות שפורסמו יופיעו בגליון של ה-6 בספטמבר של המגזין PC. מודעות מחמש חברות שונות יופיעו בעמוד מלא תחת הקרדיט: "Ads by Google".
למרות המיומנות הטכולונית של החברה, Google נשארת תלויה במפרסמים המקוונים. מודעות באינטרנט, רובן קישורים מבוססי טקסט אשר מופיעות לצד תוצאות החיפוש ואתרי תוכן, הן שעומדות מאחורי הרווח של 712 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה.
באופן אירוני, Google אינה מפרסת כדי לקדם את המותג שלה ואת שירותיה.