חברת "בלוז וינטג'", בבעלות קבוצת אירני, זכיינית ליוויס בישראל, משיקה היום את הקו החדש של ליוויס ובראשו קולקציות הפרימיום Blue Star ו-LVC, הפונות, לדברי החברה, "לקהל המעודכן והאופנתי".
ליוויס, שאינה מצליחה לצמוח בישראל לצד רשתות הג'ינס המצליחות כדוגמת דיזל ולי קופר, מנסה ללכת על קו קצת שונה. רוני אירני, מבעלי קבוצת אירני: "הקו החדש יציג את ליוויס האופנתית והתוססת, כפי שהיא מיוצגת כיום בעולם כולו. ליוויס העולמית היא החברה המובילה בעולם במכירת ג'ינסים עם מחזור מכירות של מעל 4 מיליארד דולר בשנת 2004, וגידול של 21 מיליון דולר ברבעון השני של 2005. מוצריה נמכרים במעל 60 מדינות בעולם".
במשך 15 שנה, החזיקה תשלובת כיתן, מקבוצת איי.די.בי בזיכיון הבלעדי לשיווק ליוויס בישראל. במרס 2005 העבירה חברת ליוויס העולמית את הזיכיון הבלעדי לידי קבוצת אירני, לאחר שלא היתה התאמה בין התחזקותו של המותג בחו"ל לבין מעמדו בארץ.
בשנתיים האחרונות ביצעה ליוויס העולמית מהלכים שיווקיים רבים, הן בתחום השקת קולקציות חדשות ברוח מגמות האופנה, והן בפרויקטים תדמיתיים המשלבת אמנות ומעצבים, וכמובן בפרסום.
בשנת 2004 דיווחה ליוויס העולמית על היקף מכירות של 4.1 מיליארד דולר, ועלייה של 21 מיליון ברווחים, שמקורה בין השאר בעלייה במכירות של מוצרי פרימיום באירופה ובאסיה.
ליוויס, כידוע, היא המותג הוותיק בעולם בתחום הג'ינס. החברה הוקמה ב-1873 בארה"ב אך היא עדיין בין היחידות שמוחזקות על-ידי צאצאי המייסדים ואינה נסחרת בבורסה.
על-מנת לחדור שוב לעולם האופנה, יצאה לאחרונה ליוויס העולמית בקמפיין תדמיתי להכרזת דגם 501 הוותיק והקלאסי כאייקון עיצובי.