הנהגים מסתבכים בכבישים: ירושלים נחשבת בעיני הנהגים הישראלים לעיר הקשה ביותר להתמצאות (45.2% חושבים כך). כך עולה (יום א', 22.1.06) מסקר שערכה חברת פלאפון, באמצעות מכון המחקר מרקט ווטש.
הסקר נערך בחודש נובמבר 2005 בקרב מדגם מייצג של 500 אנשים מכלל האוכלוסיה. בדרך-כלל טוענים, כי נשים הן אלה המרבות להתבלבל בדרכים, אולם מהממצאים עולה, כי דווקא הגברים (52.6%) מתקשים להתמצא ברחבי הבירה לעומת 37.4% מהנשים.
גם בעיר הבילויים קשה להתמצא
במקום השני ציינו הנבדקים את העיר תל אביב שבה קשה להתמצא (44.1%) ולאחר מכן את העיר חיפה (22.4%).
לפני נסיעה - בודקים באינטרנט
עוד עולה מנתוני הסקר, כי רוב הישראלים ידאגו לקבל הכוונה טרם הנסיעה ליעד לא מוכר: 30% יבדקו באינטרנט או במפה ו-20% מהישראלים ישאלו חבר או בן משפחה. רק 18% ישאלו מישהו כאשר הם מגיעים לאזור.
פלאפון מציגה - הדרך הקלה בכבישים
חברת פלאפון מציעה ללקוחותיה פתרון כולל המאפשר ללקוח פלאפון הנמצא בדרכים לחסוך זמן בדרכים. כוכבית 123 מציעה חבילה במחיר של 14.90 שקלים בחודש, בתוספת זמן אוויר, למבחר שירותי הדרך מבוססי מיקום: GPS עם ניווט קולי, התראות על מכמונות מהירות, איתור המסלול המהיר ועדכוני פקקים, דיווחי תנועה מגלגל"צ ועוזר אישי בדרכים.
אילון אגם, סמנכ"ל תוכן ומוצרים בפלאפון, מסר: "כוכבית 123 מהווה פתרון כולל, פשוט ונוח שחוסך לנהגים זמן רב על הכבישים ומקצר לנהג את משך הזמן שהוא מבלה על הכבישים בדרך ליעדו".
אגם הדגיש, כי "בניגוד לשירותים שמציעים המפעילים האחרים, כל שירותי המיקום של פלאפון זמינים לכל לקוחות פלאפון במכשיר הנמצא ברשותם ללא צורך לרכוש מכשיר חדש או להתקין רכיב נוסף. השקת כוכבית 123 נועדה לענות על צורך אמיתי של הלקוחות לקבל במחיר אטרקטיבי שירותי דרך מתקדמים שחוסכים זמן רב על הכביש. הפורטל החדש מאגד תחתיו את כל שירותי הדרך המתקדמים ביותר בצורה הנגישה ביותר ובמחיר הוגן".
קמפיין להשקת כוכבית 123
פלאפון עולה היום בקמפיין פרסומי להשקת כוכבית 123, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי, בהיקף של כמיליון דולר.