חברת סודה-קלאב המשווקת הבלעדית את מוצרי סודה-קלאב ומוצרי בריטה בישראל, מחליפה לקראת שנת 2006 את משרד הפרסום, זרמון-גולדמן, שטיפל בתקציב של "סודה-קלאב" במהלך השנים האחרונות ומעבירה את התקציב למשרד הפרסום ברוקנר-נטע. היקף תקציב הפרסום השנתי של "סודה-קלאב" המתוכנן בשנת 2006 עומד על 5 מיליון ש"ח, לעומת תקציב הפרסום בשנת 2005, שהסתכם בהיקף של 3 מיליון ש"ח.
ורדה שוהם, מנכ"ל חברת "סודה-קלאב", מסרה כי: "שמחנו לעבוד עם משרד הפרסום זרמון גולדמן, שליווה את סודה-קלאב במשך מספר שנים ותרם רבות לחיזוקם וביסוסם של המותגים סודה-קלאב ובריטה. ההחלטה לסיים את עבודתנו המשותפת ולהחליף את משרד הפרסום נבעה מתוך הרצון והצורך לבחון אפשרויות אסטרטגיות חדשות, ולרענן את החשיבה המשותפת עם משרד הפרסום.
עוד מסרה שוהם כי: "בחרנו במשרד ברוקנר-נטע, בשל היותו משרד דינאמי, בעל רוח צעירה, עם הון אנושי מקצועי שיש בכוחו להתחבר לערכי המותגים. חיפשנו שותף אסטרטגי שילווה אותנו בתהליך הפיתוח שאנו ניצבים בפניו".
טל ברוקנר, מבעלי המשרד ברוקנר-נטע מסר, "המותג סודה - קלאב מהווה אתגר". מנתוני "יפעת בקרת פרסום" לסיכום שנת 2005 נמסר, כי ברוקנר-נטע נכנס השנה לקטגוריית 20 המשרדים הגדולים בענף הפרסום. רשימת הלקוחות של המשרד מונה בין היתר את החברות הבאות: תדיראן אמפא, יקבי רמת הגולן, נוברטיס, דייזין סנטר, Dell ועוד.