orange חתמה בימים אלו על הסכם לשילוט ברכבת ישראל, למשך שנה. במסגרת ההסכם, במשך השנה הקרובה, תהיה orange המפרסמת הגדולה ביותר במתחם הרכבות.
הפרסום יוצג על-גבי 1,000 שלטים בתחנות הרכבת השונות בארץ, באמצעות אדרי מדיה גרופ, זכייני הפרסום לרכבת.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange אומרת, כי "הרכבת בישראל, בדומה למדינות רבות בעולם, הפכה בשנים האחרונות לאמצעי תחבורה חשוב ועיקרי למגזרים רבים באוכלוסיה לרבות חיילים, סטודנטים, צעירים ואנשי עסקים. בשנה החולפת השתמשו בשירותי הרכבת כ-30 מיליון נוסעים".
orange, שמשקיעה בפעילויות רבות לטובת הקהלים הללו, מאמינה במדיה הזו, שפוגשת את הלקוחות באופן קבוע ומתמשך".
בתחנות הרכבות כרגע מוצג קמפיין חיילים. orange ממשיכה את פעילותה בקרב החיילים, פעילות שהתעצמה עם בחירתה על-ידי האגודה למען החייל, בחודש יוני האחרון, כחברה הסלולרית הנבחרת.
במסגרת קמפיין החיילים, מוצג קמפיין תדמיתי: "orange הרשת הנבחרת על-ידי האגודה למען החייל", וקמפיין שיווקי בנושא ההטבות הניתנות לחיילים: מכשיר חינם, תעריף דקה שנייה 29 אג' לכל הרשתות ותעריף sms בסך 18 אג' לכל הרשתות.